Citat:
Ursprungligen postat av
abidaz10
Blir det inte värre av att sluta tvärt?
Ligger just nu på 240 o sänker dosen varje vecka tills jag ligger på runt 150 ungefär o där vill jag hålla mig bara för välmående, jobb osv. Kör lite hcg 1 gång I veckan o gjort det sen ungefär 3 månader tillbaka.
Många som säger att det går o skaffa barn på 150 / v stämmer inte det?
Äter ingen nolva just nu men har det hemma. Har beställt test som ska göras om 3 veckor ungefär, atlet test från werlabs
Det blir inte värre att sluta tvärt, det finns ingen anledning att trappa ner.
Förr eller senare kommer du till tröskeln för vad du behöver för att inte tappa massa och vad tror du är bäst, att låta kroppen ligga på mindre än vad som krävs för att underhålla musklerna eller att sluta tvärt och låta kroppen hamna i "normalläge" så snabbt som möjligt?
Jag vet inte vilken form du är i men när jag har varit i riktigt bra form och gått från högdos tren + testo till cruise på 250mg ew så har jag tappat både massa och styrka redan där, (Inte bara vätska utan riktigt massa) så ligga på tex 150mg ett tag vore inte fördelaktigt på nåt sätt.
Jag har oavsiktligt gjort min fru med barn på cruise fast en del säger att det inte går men det är BS.
Jag förklarade för henne att ligga på testo länge är som manligt preventivmedel men där hade jag fel.
Vi gjorde abort. Det är aldrig roligt.
Hade barnet blivit normalt?
Ja förmodligen.
Men om det inte blir som det ska av vilken som helst anledning så lär nog både du och din partner grubbla resten av era liv på varför du inte bara klev av och bakade bullen naturligt.
Som någon skrev HCG snabbar upp återhämtningen av bollarna men kom ihåg att även HCG håller hypofysen nerstängd.
Kliv av, återhämta dig, skaffa barn när du är helt återställd.
Jag är helt fel person att säga det här, men ta en funderare på dina prioriteringar när du ska vara en far sen.
Lycka till