Citat:
Ursprungligen postat av
immenhusen
Inga av de invandrare som kommit under Tidö har rösträtt i allmänna val. Menar du att du på allvar går runt och tror på detta?
Det har de visst, det. Inte i riksdagsvalet dock. Men alla de som Tidö valt att ge medborgarskap i flingpaketen har rösträtt även till riksdagsvalet, och det var de som avgjorde detsamma - vilket pekats ut av bland andra Fredrik Kärrholm (M) och är föremål för diskussion i en
tråd om detta.
Det är det vanliga problemet med
cuckservatives/hanrejhögern. Det var inte SD:s fel dock, tvärtom drev SD på för ett medborgarskapsmoratorium medan de nya och hårdare (nota bene: fortfarande löjligt slappa jämfört med många andra länder) reglerna infördes. Och de fick med sig vissa moderater (möjligtvis även några ur KD, jag vet inte), men det räckte inte. Hanrej-falangen satte stopp för medborgarskapsmoratorium och skänkte därmed valsegern till de rödgröna (vilket de förstås inte fattade då, eftersom de är idioter, men
borde ha fattat utgjorde en reell risk med att fortsätta dela ut medborgarskap till vänsterröstande blattar).
Citat:
Kasselstrand är för övrigt en paria, liksom ett sänke, om AfS någonsin vill komma upp till procenten. AfS är som NMR, men med kostym, och det genomskådas lätt av väljarna.
Kasselstrand är en duktig retoriker, och jag önskar verkligen att han inte klafsat så djupt ner i konspirationsträsken att han aldrig kommer att ta sig upp igen. Det finns ju en orsak till att han blev ordförande i SDU för länge sedan, och hade han inte snöat in på judekonspirationer så hade han varit en stor tillgång för SD och kunnat hjälpa till att driva partiet i en mer radikal riktning.
Vid det här laget består väl hela AfS av konspirationsmuppar, alla som inte är konspirationsmuppar har hoppat av och/eller gått till andra partier. Att bli av med Kasselstrand hade bara lett till att de fortfarande var konspirationsmuppar fast utan en skicklig retoriker i spetsen. Det är åtminstone min uppfattning.