2026-09-14, 02:04
Medlem
-Pelles avatar
Svenskar är ju helt störda -låter arbetslösa muslimer avgöra valet och hur landet ska styras och hur skattepengarna ska fördelas (mellan dem)

Aldrig förr har ordet "valboskap" varit tydligare
då man ser att förorter, där tidigare röstning nästan uteblev och där både invandringen och arbetslösheten är hög, har röstat nästan helt rött

Ni ger er inte, svenskar?
Ni ska låta islam ta över landet?

Genom de rödgröna kommer dom få komma in fler, och kvoteras in på allt högre positioner i samhället.
tills Islam styr.
vi har redan fått den första sharia-domstol i Sverige.

Är ni alla helt störda i huvudet?
Citera
2026-09-14, 02:13
Medlem
-Pelles avatar
Tänk om nån från en annan skola skulle kliva in i ert klassrum och avgöra hur klasskassan ska fördelas, och att dom ska åka med gratis till vart man nu samlat att åka till
fast dom inte ens har varit med och bidragit, och dessutom är fientligt inställda mot er skolaa

hade ju varit skrattretande

Detta tillåter svenskar.
Citera
2026-09-14, 02:17
Medlem
MikeStrutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Pelle
Svenskar är ju helt störda -låter arbetslösa muslimer avgöra valet och hur landet ska styras och hur skattepengarna ska fördelas (mellan dem)

Aldrig förr har ordet "valboskap" varit tydligare
då man ser att förorter, där tidigare röstning nästan uteblev och där både invandringen och arbetslösheten är hög, har röstat nästan helt rött
Ja, det var en riktigt tråkig valvaka. Den där gruppen 1.5% övriga röstade säkert blått tidigare och hade dom gjort det i det här valet så hade dom fan kunnat gett segern till rätt sida.
Citera
2026-09-14, 02:19
Medlem
-Pelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeStrutter
Ja, det var en riktigt tråkig valvaka. Den där gruppen 1.5% övriga röstade säkert blått tidigare och hade dom gjort det i det här valet så hade dom fan kunnat gett segern till rätt sida.

Ja, fyra år med sossarna kommer infira agenda 2030.
Intressant nog hade svt redan bestämt sig, som till och med hade rött i sin skylt "valet 2026"
vilket är ren psykologi
Citera
2026-09-14, 02:20
Medlem
-Pelles avatar
Fan vad jag hatar svenskar o sverige.
Burn säger jag bara.

tur att man levt klart sin ungdom
Citera
2026-09-14, 02:25
Medlem
-Pelles avatar
man överlåter röstningen till muslimer, sen låter dem dessutom räkna deras valsedlar.

skrattretande

tänk på mig när huvudslöjan blir obligatorisk om ca 20 år
då är det no return
Citera
2026-09-14, 02:36
Medlem
J.Doessons avatar
Mm får hoppas att dessa inte gnäller sen.
Citera
2026-09-14, 02:48
Medlem
Svennebanan särar hellre på skinkorna och ger bort sitt land och sina egendomar än att bli kallad rasist
Citera
2026-09-14, 03:22
Medlem
glockenreins avatar
Snackade med tjejens morsa om detta tidigare i helgen och fan vad retarded att man låter utlänningar rösta. Tidö borde tagit bort möjligheten för dem att delta i svenska val när de hade chansen precis som Kent Ekeroth föreslog men de var väl rädda att bli anklagade för att montera ner demokratin eller nåt. Blir fan lack! Svenskar måste skaffa sig nån grundläggande jävla självbevarelsedrift!
Citera
2026-09-14, 03:36
Medlem
-Pelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Snackade med tjejens morsa om detta tidigare i helgen och fan vad retarded att man låter utlänningar rösta. Tidö borde tagit bort möjligheten för dem att delta i svenska val när de hade chansen precis som Kent Ekeroth föreslog men de var väl rädda att bli anklagade för att montera ner demokratin eller nåt. Blir fan lack! Svenskar måste skaffa sig nån grundläggande jävla självbevarelsedrift!

Ja, och "utlandssvenskarna" som vi nu väntar in valsvar ifrån är väl Jordgubben o Räven mfl kriminella utlänningar som gömmer sig utomlands.
Dessa ska också ha rösträtt, tycker Sverige

Fick put men sverige dög inte ens att bo i.
Ska inte Put o rösträtt dras tillbaka då?

Ska jag rösta på mitt gamla jobb hur dom ska fördela fikat, när jag slutade för 5 år sen?
idiotiskt
Citera
2026-09-14, 03:45
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein

Alltså jag har inte brytt mig mycket, men man behöver väl medborgarskap för att rösta i riksdagsval?

Men som svar på TS, ja, svenskar är dumma i huvudet. Alla blir jätteintresserade och skitkåta en vecka innan valet som nån jävla fotbolls-VM. Popcorn och valvaka yeeeaaah. Lita på valfläsk varje gång yeeeah. Helt ofattbart faktiskt hur dumma röstande svenskar är.

Säga vad man vill om muslimerna, men de är iallafall smartare.
Citera
2026-09-14, 04:14
Medlem
Många Svenskar är totala idioter som har förlorat förmågan att se efter sin egen överlevnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in