2026-09-14, 00:37
Medlem
Är det nån som har testat ett spel som heter Exploding kittens? Jag har "spelat" det en gång och det är enligt mig det sjukaste spel som finns. Jag hängde inte med alls! Det känns som att man kom på det under en LSD-tripp på fyllan, både spelreglerna och bilderna på korten! Det är en gåta hur det kan få säljas.

(Grabbar, ta mitt inlägg med glimten i ögat även om jag tycker att det är hemskt! Ville bara kolla om någon håller med mig!) :P
Citera
2026-09-14, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jooorn
Är det nån som har testat ett spel som heter Exploding kittens? Jag har "spelat" det en gång och det är enligt mig det sjukaste spel som finns. Jag hängde inte med alls! Det känns som att man kom på det under en LSD-tripp på fyllan, både spelreglerna och bilderna på korten! Det är en gåta hur det kan få säljas.

(Grabbar, ta mitt inlägg med glimten i ögat även om jag tycker att det är hemskt! Ville bara kolla om någon håller med mig!) :P

Om du tycker de är det sjukaste, testa spela postal 2 då också
Citera
2026-09-14, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Om du tycker de är det sjukaste, testa spela postal 2 då också

Men gud, finns det nåt sjukare?
Citera
2026-09-14, 09:00
Medlem
8xxSeriess avatar
Tyckte det var kul. Lite luddigt i början men efter en runda eller två fattar man reglerna, fanns ju inte så mycket kort variationer egentligen mer än att de såg och hette olika ut men hade samma funktioner. Garvade gott några gånger och kunde köra med riktigt rävspel. (eller försöka åtminstone)
Citera
2026-09-14, 10:22
Medlem
ItsWednesdays avatar
Så trippat är det väl inte? Lite som uno fast med kissemissar. Kul sällskapsspel. Lagom gnabbigt.
Citera
2026-09-14, 14:02
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jooorn

Jo, det har testats.

Vi var väldigt missnöjda med det.
Sjukaste, eller inte, kan man alltid diskutera, men nog finns det sjukare (och sämre) spel.

Kanske kommer exploding kittens till sin rätt i något fyllegäng.
Citera
2026-09-14, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Jo, det har testats.

Vi var väldigt missnöjda med det.
Sjukaste, eller inte, kan man alltid diskutera, men nog finns det sjukare (och sämre) spel.

Kanske kommer exploding kittens till sin rätt i något fyllegäng.

Jag förstår att ni inte var nöjda! Håller med, det platsar i nåt fyllegäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in