Citat:
Ursprungligen postat av
SvettigArab
Söder och Jomshof tänker rätt. En regering med Vänsterpartiet och Miljöpartiet vore förödande
Förr var Jimmie Åkesson Sverigedemokraternas stjärna och galjonsfigur. Numera är Jimmie bara ett sänkte för partiet. Sätter sig själv och judarna före Svenska intressen
Jag hör en bitter rasist... förstår hur du menar, jag röstar SD och har skakat hand eller kramat alla i SD som fanns med i partiet för flera år sedan.
Paula är inte kvar längre, men hon har man kramats med, Jimmie har jag festat med ett par gånger. Jomshof, Mattias Karlsson, Thoralf Alfsson, Julia Kronlid, Oscar Sjöstedt, Björn Söder med flera.
Vill man ha ännu hårare åtstramning som partiet stod för förr i tiden? Ja, men jag är samtidigt realist och inser att man kommer inte så långt i maktens korridorer om man driver en för extremt politik i andra partiers ögon.
Visst man kan rösta på t.ex, Alternativ för Sverige, men de kommer aldrig komma någonstans. De kommer aldrig bli invalda i riksdagen och även om det skulle gå så långt så skulle de aldrig få vara med och regera.
SD har hittat en bra balans. De har kommit in i värmen, till stor del för att de blivit så stora, men de håller det mest extrema borta och ger och tar. Ändå har denna mandatperiod som gått gjort stor skillnad för Sverige. Utan SD hade det varit mycket sämre. Var glad för det. Rösta på vad du vill, men inse att en bortkastad röst är ingen röst.