2026-09-13, 14:44
Medlem
Vi har idag regerings-, riksdags- och EU-politiker som avlönas för att skönmåla en apartheid-stat.
Politiker som kritiserar en ockupation och ett folkmord, som pågått i mer än trekvarts sekel, rensas ut.
Yttrandefriheten begränsas för att inte uppröra en av världshistoriens värsta regimer.
Det officiella Sverige stod länge på rätt sida men efter Palme gick det snabbt utför.

USA är ju redan helt övertaget och i Europa är det bara Spanien som har ryggrad.

Finns det något hopp för Sverige?
Citera
2026-09-13, 15:00
Medlem
One2Manys avatar
Ingen bryr sig om ert fejk-narrativ, pallerunkare.

Lösningen för Sverige består av att vi kickar ut alla moslems och deras hejarklack. Ni kan stå och böla om Israel i valfritt arabland.
Citera
2026-09-13, 15:05
Medlem
Jag drog mitt strå till stacken idag. Har tidigare röstat SD men ser dem numera som en säkerhetsrisk, inte för deras icke-existerande putinism utan för deras i högsta grad existerande lojalitet med Israel.

Vad röstade jag på istället? Med minimal entusiasm blev det Mx3. Det är det minst Israel-lojala partiet i Tidö och jag måste rösta på Tidö nu när valet är jämnt. Tidigare hade jag tänkt rösta på ÖP när det såg ut som att vänstern skulle vinna stort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in