2026-09-12, 22:47
Medlem
Som rubriken lyder. Har ganska nyligen testat detta och nu kan jag inte få nog.

Jag fullkomligt älskar slicka fitta såhär, och vill nog inte ens göra det "som vanligt" mer, det är så sjukt tändande när hon sätter sitt kön över min mun och tunga och själv tar för sig. Att samtidigt titta upp och se henne gör mig alltid stenhård.

Lyckligtvis har jag haft turen att träffa en kvinna som inte alls har något emot att låta mig smaka på henne på detta sätt. Hon är så sjukt vacker och oemotståndlig när hon sitter över mitt ansikte.

Hon får dessutom gärna hålla i mitt huvud/känna mig i håret samtidigt - tänk "knulla min mun". Och hon märker såklart att jag blir stenhård av det så hon låter mig ju gärna. Men jag vill verkligen inte sluta ha henne såhär. Så hjälp mig få henne att aldrig vilja sluta munknulla mig!

Har ni själva erfarenhet av detta?

Föredrar ni hellre "vanligt fittslickande"?

Tycker ni det finns något "osexigt" i att jag gör det enkelt för mig själv genom att låta kvinnan själv "styra" oralsexet?

Har ni själva kommit enbart av facesitting?

Hur skulle ni föredra att mannen har munnen?
(Själv tänker jag och föredrar att ha den halvöppen med tungan platt/bred..)
Citera
Igår, 00:15
Medlem
Man kan variera mellan vanlig och facesitting. Ass-facesitting ingår samtidigt
Citera
Igår, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueintime
Man kan variera mellan vanlig och facesitting. Ass-facesitting ingår samtidigt

Ass-facesitting går iaf bort för mig. Dessutom vill jag gärna ha henne vänd "mot mig", för vacker utsikt/doft/känsla

Är du man lr kvinna?
Citera
Igår, 01:07
Medlem
Som man går det bra med både sköte och ass
Citera
Igår, 06:09
Medlem
Äh vafan fb..? Ingen tjej med erfarenhet alltså?
Citera
Igår, 07:28
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisacryforhelp
Ass-facesitting går iaf bort för mig.

Jag beklagar. Det är ju helheten som är skönheten. Sötman från ett kvinnligt rövhål, det är grejer det.
Citera
Igår, 07:39
Medlem
Fina grejer!
Speciellt när hon fullkomligt knullar ens ansikte med fitta och röv!

Härligt med kvinnor som kan ta för sig.
Citera
Igår, 08:06
Medlem
jjujjus avatar
Jag hade kanske inte gjort det på första dejten..

Då föredrar jag det klassiska sättet. Men senare så kan man variera, när man känner varandra bättre! Det ena är romantiskt och det andra är lite mer ”domina”.
Citera
Igår, 08:08
Medlem
jjujjus avatar
Och det viktigaste av allt

It depends on the guy…
Citera
Igår, 08:26
Medlem
Tjaa.., smaken är som baken antar jag, haha .. nåja, lite trist med bara män som svarar.. Och som dessutom verkar vilja äta röv

..kanske min sexpartner ändå mest ställer upp på detta för att göra mig hård.?! Tråkigt isf då jag helst fått henne att själv kunna njuta fullt ut av det.. bäst vore ju såklart att fråga henne själv istället för vad män på fb tycker/tror
Citera
Igår, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Jag hade kanske inte gjort det på första dejten..

Då föredrar jag det klassiska sättet. Men senare så kan man variera, när man känner varandra bättre! Det ena är romantiskt och det andra är lite mer ”domina”.

Tack för svar! Vi känner varandra väldigt väl och pratar dessutom rätt ofta om sex. För mig känns det iaf inte särskilt "domina", men kanske hon känner så och är obekväm med det..?

Tror du hon "ställer upp" bara för att hon vet att jag blir stenhård av det!?

Jag vill ju inte sluta ha henne så, men framförallt vill jag att hon själv njuter, lite pointless om vi inte bägge gillar det. Att hon hade en sexpartner för några helger sen som enligt hennes egen utsago var en expert där nere, spelar nog in haha, fick mig att känna mig lite dålig faktiskt..

Inte för att hon inte låter mig öva upp min orala teknik på henne, men mest för att hon egentligen kanske velat att jag gick ner på henne som vanligt..

Nåja, vet inte varför jag egentligen frågar fb, ska såklart ta upp det med henne själv vid tillfälle. Tack för input iaf!
Citera
Igår, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Och det viktigaste av allt

It depends on the guy…

Ja, helt klart - och omvänt från ett mansperspektiv - på kvinnan såklart!

Hon gillar även lite sugande där nere. Vet inte riktigt hur, men det tänker jag ta reda på! Fan nu blev jag sugen på henne!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in