2026-09-12, 18:48
Medlem
Om vänstern vinner valet så är det helt kört för Sverige. Två miljoner nya muslimer kommer in i landet. Valet 2030 kommer muslimerna ha så stor makt att de avgör valet. Massinvandringen fortsätter och 2034 sitter Nyans i regering. Hoppa 10 år till fram i tiden och Sverige har sharialagar. Har jag fel?
Citera
2026-09-12, 18:55
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Om vänstern vinner valet så är det helt kört för Sverige. Två miljoner nya muslimer kommer in i landet. Valet 2030 kommer muslimerna ha så stor makt att de avgör valet. Massinvandringen fortsätter och 2034 sitter Nyans i regering. Hoppa 10 år till fram i tiden och Sverige har sharialagar. Har jag fel?

Ja, du har fel.
Tror du på allvar att det med en vänsterregering skulle ges svenskt medborgarskap till 500 000 muslimer om året under perioden 2027-2030?
Vilken "verklighet" lever du i?
Citera
2026-09-12, 18:57
Medlem
Nja, om man ska resonera på det viset så var väl valet 2014 ett ödesval i den frågan. 2018 röstade svennson ännu en gång för skiten, vid det laget var Sverige redan ett problemland.
Citera
2026-09-12, 18:58
Medlem
cookieboys avatar
Jag hoppas att du har fel.
Citera
2026-09-12, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cookieboy
Jag hoppas att du har fel.
Ja, hen har fel, för att det är redan försent. Det enda partierna kan göra framöver är att locka till sig den gruppen av människor. Något som V och S förmodligen har lyckats väldigt bra med det här valet.
Citera
2026-09-12, 19:14
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Så är det. Vinner vänstern får svensken finna sig i att det finns två samhällsstrukturer.

Förstår man inte detta, är man inte världsvan och oehört dåligt insatt i vad islam är.

Allt pekar dessvärre på att så blir fallet. Miljöpartiet som inte anser att islamism är något problem och vänsterpartiet som bjuder in dem att sitta på ledande positioner.
Citera
2026-09-12, 19:17
Medlem
"År 2050 kan mer än 30 procent av Sveriges befolkning vara muslimer om invandringen är hög – medan andelen blir 11 procent vid noll invandring".

Varför har detta hänt? Sverige fungerade alldeles utmärkt innan massinvandringen.

https://r.search.yahoo.com/_ylt=AwrkENd2iKVqUQIAh7s_Ogx.;_ylu=Y29sbwNpcjIEcG9 zAzEEdnRpZAMEc2VjA3Ny/RV=2/RE=1790442871/RO=10/RU=https%3a%2f%2fwww.expressen.se%2fnyheter%2fomst ridd-studie-kan-bli-30-procent-muslimer-i-sverige% 2f/RK=2/RS=U1zZkyCtGabYTS.kAy1AVLxv4Gc-
Citera
2026-09-12, 19:35
Medlem
smickras avatar
Citat:

Så där har högern sagt varje val sedan 19-hundratalet. Bara årtalet som skiljer.
Citera
2026-09-12, 19:40
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Nej, du har inte fel. Så kommer det att bli och dumsvensken kommer gråta.
Citera
2026-09-12, 19:45
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Sa ni inte exakt samma sak för 10 år sedan?
Citera
2026-09-12, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg2030
Sa ni inte exakt samma sak för 10 år sedan?
Och högern hade rätt även då.
Extrem ökning av våldsbrott som våldtäkt, överfallsvåldtäkter, gängvåldtäkter, bögvåldtäkter, förnedringsrån, brott mot äldre, skjutningar, granatattacker, terroristattacker, osv. Biljontals kronor bortkastade på bidragssnyltare. Mindre yttrandefrihet och mindre demokratisk påverkan.

Och högern kommer ha rätt igen, om de rödgröna vinner.
Citera
2026-09-12, 21:40
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Vad händer annars? Ska vi tvingas att se den lönnfete springa runt med folkdräkt igen?

Jag tänkte skita i att rösta men jag kanske slänger in en röst på V ändå
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in