2026-09-13, 02:24
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Finns bild i artikeln.
Hon är fruktansvärt ful utan slöja. Slöjan som hon påstår sig tycka om att bära för att det är skönt att ”slippa mäns blickar”.
Kollar verkligen män efter det där..?

Ibland har jag ju faktiskt tänkt att somliga borde ha en påse över huvudet. För omgivningens skull.

Den som vill vara maskerad i det offentliga rummet, får också finna sig i att bli ignorerad och behandlas som luft.
Senast redigerad av Fioehlbaerth 2026-09-13 kl. 02:26.
Citera
2026-09-13, 05:17
Medlem
Läste att hon inte har något jobb, och studierna gick dåligt. Detta är väl ett sätt för att slippa krav från samhället om att jobba, och hon kan gömma sig. Vad lever hon på? Bidrag?
Citera
2026-09-13, 05:26
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwe67
https://www.expressen.se/nyheter/politik/camilla-23-slass-for-sin-niqab-ebba-busch-ar-ute-och-cyklar/

All heder åt henne. Politiker skall inte diktera folks klädsel tycker jag. Vad tycker ni?

Ja, är man så jävla ful och äcklig samt röstar V kan man täcka sig tycker till och med jag. Hjälper samhället lite grann. Men fan att det ska vara lagligt på grund av religion.

Sen, vadå furries, hur många såna ser man på en dag jämfört med huckelkärringar? Ungefär lika många som man ser folk i tomtedräkt en vanlig dag, eller clownkostym. Lösnäsa. Snacka om att jämföra äpplen med rövhål.

Slutligen tycker jag det är sjukt att hon är helt ok med att få tillåtelse att gå runt själv, bli fotograferad, tala med andra människor - utan att en karl är närvarande. Är hon månne en huckel-hycklare?
Senast redigerad av Jahbrah 2026-09-13 kl. 05:36.
Citera
2026-09-13, 07:14
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Finns bild i artikeln.
Hon är fruktansvärt ful utan slöja. Slöjan som hon påstår sig tycka om att bära för att det är skönt att ”slippa mäns blickar”.
Kollar verkligen män efter det där..?
Såg bara en bild men där syntes bara ögonen. Jadu, jag vet inte vad dom kollar efter. Men dom brukar ju tycka om det som är vackert 😕
Citera
2026-09-13, 07:34
Medlem
heliotrops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gettherope
Nja, de är i grund och botten kommunister.
Som bl.a. hjälpte mullorna i Iran till makten.

Seeeeen blev kommunisterna mördade av mullorna.
Hur tror de att det kommer bli i Sverige, kommunism eller sharia?

Min fiendes fiende fungerar inte i detta fall.

Dagens V har inte så mycket med kommunism att göra. Tror du Lenin och Stalin ville ha ett mångkulturellt samhälle med en massa muslimer? Nej. De var stenhårt mot religion. Jag fattar bara inte hur man kan kalla V för kommunister. Det är så slarvigt ärligt talat.
Obs - jag är inte kommunist, så har vi det avklarat. Men vad deras gamla ledare tänkte om homogenitet är inte helt fel.
Citera
2026-09-13, 07:45
Avslutad
Citat:
https://www.expressen.se/nyheter/politik/camilla-23-slass-for-sin-niqab-ebba-busch-ar-ute-och-cyklar/

All heder åt henne. Politiker skall inte diktera folks klädsel tycker jag. Vad tycker ni?

Sverige är ett kristet land. det är därför Sveriges flagga har ett kors på flaggan. jag tycker inte att muslimer ska diktera Sverige. Bygger massa moskéer, startar politiska partier, Väljer koranen före svensk lag. religionsfrihet, yttrandefrihet är viktigt för muslimer, men bara när de gäller dem. skulle någon bränna koranen så brinner bilar och utlopp. Vid svenska högtider tex julafton är de ute på våra gator och skriker och gapar
Senast redigerad av Jahaaaaaaa 2026-09-13 kl. 07:48.
Citera
2026-09-13, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heliotrop
Dagens V har inte så mycket med kommunism att göra. Tror du Lenin och Stalin ville ha ett mångkulturellt samhälle med en massa muslimer? Nej. De var stenhårt mot religion. Jag fattar bara inte hur man kan kalla V för kommunister. Det är så slarvigt ärligt talat.
Obs - jag är inte kommunist, så har vi det avklarat. Men vad deras gamla ledare tänkte om homogenitet är inte helt fel.
Tror du kommunisterna i Iran var "kommunistiska" eller bara gjorde det för att fucka med väst. Historien kommer upprepa sig. Sharia eller hammare å skäran.
Hur som, V + Islam kommer inom kort utrotas.
Citera
2026-09-13, 09:12
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigArab
Kvinnan är ju naturligtvis svårt sinnessjuk.

Förmodligen helt korrekt gissat.

Citat:
Camilla har aldrig varit medborgare någon annanstans än Sverige, har inga kunskaper om muslimska länder, och har ingen annan ambition än att fortsätta leva i sitt hemland.
– Vad arabländer har för regler där nere, det vet jag inte, och det bryr jag mig inte om. I Sverige har vi yttrandefrihet. Vi kan klä oss hur vi vill. Vi kan vara vad vi vill.
Citat:
Bakom niqab trivs hon bäst.
– Det känns skönt. Jag känner mig som en fri kvinna.

Citat:
Men anställning är svårt att hitta. Hon bär inte niqab på intervjuer.
– Nej, nej. Då vet jag att de nekar mig. Jag önskar att jag fick jobba i niqab, men man måste tydligen se folk i ansiktet.Jag vet inte vad poängen är med det?

Citera
2026-09-13, 09:16
Medlem
Citat:

SD vill väl enbart förbjuda barn att ha det inte vuxna..?
Citera
2026-09-13, 09:17
Medlem
Mikaelias avatar
Det är inte så konstigt att de som VILL ha på sig sin slöja eller niqab kan prata öppet om det i media. Men de som INTE vill ha på sig den knappast ställer upp i media och pratar om det med tanke på konsekvenserna.
Citera
2026-09-13, 09:18
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Såg bara en bild men där syntes bara ögonen. Jadu, jag vet inte vad dom kollar efter. Men dom brukar ju tycka om det som är vackert 😕

Var tvungen att kolla, och minsann!
Idag finns inte bilden kvar på henne där hon har slöjan av sig?
Kan inte minnas att det finns något annat reportage/annan tidning heller som jag kunnat se det i.
Expressen har alltså tagit bort den bilden.

Hursom. Hon var så ful att klockorna stannar. Typ.
Citera
2026-09-13, 09:24
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Var tvungen att kolla, och minsann!
Idag finns inte bilden kvar på henne där hon har slöjan av sig?
Kan inte minnas att det finns något annat reportage/annan tidning heller som jag kunnat se det i.
Expressen har alltså tagit bort den bilden.

Hursom. Hon var så ful att klockorna stannar. Typ.
Hm ja det måste dom ha gjort. Expressen är väl inne här och läser och bedömt att ta bort bilden när folk började påtala om hennes utseende.

Om hon är så ful som du säger så är nog niqaben till för att dölja det fula.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in