2026-09-13, 10:38
Medlem
Jag gillar att han röstade i Rinkeby.
Citera
2026-09-13, 10:50
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
https://via.tt.se/pressmeddelande/4541308/jimmie-akesson-fortidsrostar-i-rinkeby?publisherId=3236128&lang=sv

Någon som vet varför?
Han hoppas på att det ska ske några incidenter typ att någon kastar ägg på honom
eller i bästa fall få lite röster från folk han tänker utvisa.
Citera
2026-09-13, 10:52
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zdxfc
Är det en skyddsväst han har på sig eller ser jag fel?
Han är så tjock....
Citera
2026-09-13, 10:55
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CenturyVoltaire
Faktiskt riktigt bra att Jimmie röstade i Rinkeby. Bra internationell reklam för Sverige också när partiledaren för det påstått "rasistiska partiet" promenerar omkring i ett till synes ändå rätt välskött "utanförskapsområde", bebott av mestadels immigranter, där inget kaos råder utan han lugnt kan avlägga sin röst. Jämför denna miljö med valfri gangsterförort i staterna....Bra för hela Tidö. Ger (rättvist) intryck av att man fått ordning på det totala kaos med bl a gängskjutningar som rådde under de rödgrönas tid. Måtte Tidö vinna valet!
Bra för Jimmie att besöka verkligheten menar du väl. Nu ser han att det är ganska välskött och att 99,9 procent av befolkningen där inte vandrar runt med pistol.
Citera
2026-09-13, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Bra för Jimmie att besöka verkligheten menar du väl. Nu ser han att det är ganska välskött och att 99,9 procent av befolkningen där inte vandrar runt med pistol.
Visst så är det. Men skolmisslyckandena, arbetslösheten, bidragsuttnytthandet, hederskulturen, icke-sekulariserad islam, korruption, kriminalitet och en negativ syn på Sverige och svenskarna samt ateister, judar och islamsatiriker finns där i alltför stor utsträckning och detta syns givetvis inte under ett snabbt besök med media och vakter närvarande.
Citera
2026-09-13, 14:19
Medlem
Citat:
https://via.tt.se/pressmeddelande/4541308/jimmie-akesson-fortidsrostar-i-rinkeby?publisherId=3236128&lang=sv

Någon som vet varför?

jag brukade stödja och rösta på honom men han verkligen tappat det helt, det enda han gör nu är att vara frånvarande i riksdagen och sin egen riksdagsgrupp, när han är hemma så ramlar han och slår sig blodig, eller ser inkräktare som ingen annan ser. Så nu åka och rösta i rinkeby, ja det passar honom, något är riktigt tokigt med honom,
Citera
2026-09-13, 14:21
Medlem
Citat:
Han är så tjock....

jo han har blivit rätt rund, många blir det men han ligger i övre delen och på rätt kort tid, undrar om det är alkohol som är hans problem
Citera
2026-09-13, 14:28
Medlem
Citat:
Han är så tjock....

Många inom riksdag är så jävla tjocka pga gratis mat och förmåner de här.
De äter gratis med våra skattepengar.
Citera
2026-09-13, 14:51
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Många inom riksdag är så jävla tjocka pga gratis mat och förmåner de här.
De äter gratis med våra skattepengar.

Min favorit är ändå Maria Forsberg i Vänsterpartiet, hon verkar äta som en hel by i Burkina Faso.
Citera
2026-09-13, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Min favorit är ändå Maria Forsberg i Vänsterpartiet, hon verkar äta som en hel by i Burkina Faso.
Min favvis är SSU-ledaren vars namn påminner om både Hamas och Moskva.
Citera
2026-09-13, 17:59
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Min favvis är SSU-ledaren vars namn påminner om både Hamas och Moskva.

Verkligen, lite sublim reklam där vad SSU egentligen står för.
Citera
2026-09-13, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort

Det är förstås populismfetma. Nooshi gör även hon sitt bästa för att fetspurta i slutet. Efter valet kommer de förstås gå ner i vikt igen, ink. Jimmy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in