2026-09-14, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, vidrigt. Jag har ingen koll på hans skadeläge
I see what you did
Citera
2026-09-14, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jag vet inte, men jag tar då inte det där för en sanning. Vill nog ha lite mer hårda bevis innan man hänger ut någon.

Men du ska ändå ha tack för att du svarar.
Det är rätt GM utpekad i tråden.
Citera
2026-09-14, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Thor
Här finns hans Instagram med:

https://www.instagram.com/nooridabbas

Det där fula arabiska getskägget.
Nu har ni dödat en till svensk kvinna.
Citera
2026-09-14, 21:01
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KriminelleMattsson
Det är rätt GM utpekad i tråden.

Tycker jag hängt med hyffsat i tråden, men inte sett några riktiga bevis. Så du får gärna dela med dig av dem. Häktning blir väl för övrigt imorgon antar jag?
Citera
2026-09-14, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Tycker jag hängt med hyffsat i tråden, men inte sett några riktiga bevis. Så du får gärna dela med dig av dem. Häktning blir väl för övrigt imorgon antar jag?
Tänker inte ta fram några bevis åt dig här, du får vänta till rättegången om det ska vara på det viset. Men jag är 99,9% säker på det är rätt idiot.
Citera
2026-09-14, 21:36
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
Beskriver sig själv som Limitless
Inga speed limits i alla fall

Kan intyga att det inte fanns några bromsspår på platsen att tala om.
Citera
2026-09-14, 21:51
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Ja, precis! Det är en sensationellt unik händelse.

Sedan ska vi inte skriva ”olycka” utan det var mer ett terrordåd.
Ja om man kör så fort på fel sida av vägen är det ingen tvekan att det saknas hänsyn till om man skadar andra.

Det är fullt av lort från orten som kommer in till Östermalm på helgerna och gasar i hyra sportbilar. Just i de här kvarteren för att det är långa gator som sakna fartgupp. Särskilt en orange sportbil som har olika förare varje helg. Tror de hyr dom i närheten och kör runt på Standvägen och runt stureplan och raggar fulla blonda svenskor som de kör till Djurgården och våldtar eller ut till smutsorten.
Senast redigerad av 526 2026-09-14 kl. 21:58.
Citera
2026-09-14, 22:08
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KriminelleMattsson
Nej det är mussar och de är palestina-terrorist-aktivister så klart (när de inte är bilterrorister med audin).

Man får väl bli lite imponerad av denne yngling som kom till Sverige för 5-6 år sedan och redan skaffat körkort här (jättesvårt) eftersom han knappast hade ett körkort med sig från hemlandet då han lämnade det i 14-15-årsåldern. Sedan har han lyckats lära sig supa och knarka också på rekordtid!
Citera
2026-09-15, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Undrar när åtal kan väckas! Har någon koll?

Svårt att säga. Inget av brotten har obligatorisk häktning och det finns förmodligen i lagens mening inga skäl att ha honom frihetsberövad (kollusion, recidiv eller flyktfara). Vad jag hört blev han släppt initialen men Att annan instans tagit över
Citera
2026-09-15, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadorerna
Svårt att säga. Inget av brotten har obligatorisk häktning och det finns förmodligen i lagens mening inga skäl att ha honom frihetsberövad (kollusion, recidiv eller flyktfara). Vad jag hört blev han släppt initialen men Att annan instans tagit över

Flyktfara är väl inte omöjligt här?
Citera
2026-09-15, 06:48
Avslutad
Usch vad otäckt. Karlaplan eller vad det där heter är väl kärnan av kärnan av rika Stockholm. Det är väl inte upplagt för att köra snabbt där, vad jag sett på tuben av alla jävla demonstrationer som skett där. Massa parker och skymda sikter.

Blattarna finns inte överallt längre då de kan få sina dyra grejer tagna.
Citera
2026-09-15, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Flyktfara är väl inte omöjligt här?

Just i det fallet torde det bli en bedömning om hur starkt medborgskapet är i Sverige.
Anknytning, Bostad, arbete och inkomst, släkt och relationer samt om födelseplats är i Sverige skall ställas mot vad det finns för honom om han lämnar landet. Svår puck men här har det tydligen gjorts en bedömning att han inte kommer att fly.
Senast redigerad av Matadorerna 2026-09-15 kl. 07:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in