2026-09-12, 22:43
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meas19
https://www.facebook.com/share/1Db9E27CP4/

undrar vad hon gjorde i stockholm
Citera
2026-09-12, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meas19
https://www.facebook.com/share/1Db9E27CP4/
Tack, nu vill vi gärna ha idiotens identitet också .
Citera
2026-09-12, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_

finns ingen bil som klarar den hastigheten på sidan

GM´s bil var äldre

Det var ju ungefär det jag skrev
Citera
2026-09-12, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminelleMattsson

Det var ju ungefär det jag skrev

Titta på tiktok filmen från olyckan i början så ser ni att bilen träffades vänster bakom bakre dörren och förardörren gick att öpnna. Kupén verkar vara intakt. Bilen som GM körde kom i vänster körfält i mycket hög hastighet. https://www.tiktok.com/@only1nsweden/video/7684587998293347606?_r=1&_t=ZN-99fiWuB7NDT
Citera
2026-09-12, 23:06
Moderator
Schlesiens avatar
Har Audins resa slutat med att frontalkrocka med en parkerad Kia-suv, så Kia-suven tryckts bakåt några meter?

Citat:
Ursprungligen postat av judeLAW
Kvinnan var på passagerarsätet som omkom.
Enligt de första vittnesuppgifterna var det 4 personer i bilen som köra på den vita bilen. Samtliga flydde från platsen.
Teorier här då krocken var på förarens sida?

Är det bekräftar att olyckan skedde i korsningen och inte endast på sibyllegata (frontalkrock)?
Fyra personer i Audin? Det ger ytterligare en dimension till körningen. Och ger tre potentiella vittnen där inifrån.
Citera
2026-09-12, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
undrar vad hon gjorde i stockholm
Har du missat geografilektionerna? Lidingö ligger 2 km från olycksplatsen. Hon var sannolikt inne och hämtade sonen från någon nattklubb.
Citera
2026-09-12, 23:50
Medlem
Hermi-Tages avatar
är det en racerbil som har tagit en omväg runt strandvägen där de brukar åkas fort på nätterna?
Citera
2026-09-13, 00:10
Medlem
solstrålars avatar
Så GM bil är en Audi A7, och han smällde in i en vit Tesla bakifrån där offer sitter. Sedan på något sätt slungats bakåt in i parkerade bilar? Sedan har alla i GMs bil smitigt utan skador. Jag får inte ihop händelseförloppet på denna.
Citera
2026-09-13, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Så GM bil är en Audi A7, och han smällde in i en vit Tesla bakifrån där offer sitter. Sedan på något sätt slungats bakåt in i parkerade bilar? Sedan har alla i GMs bil smitigt utan skador. Jag får inte ihop händelseförloppet på denna.

Vet inte riktigt vart du fått uppgifterna ifrån? BO körde en vit Kia Sportage. GMs bil ser ut att vara en äldre A7 alt. A5
Citera
2026-09-13, 00:20
Medlem
solstrålars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondskan1985
Vet inte riktigt vart du fått uppgifterna ifrån? BO körde en vit Kia Sportage. GMs bil ser ut att vara en äldre A7 alt. A5

Mitt fel, det var en Kia. Men de parkerade bilarna har ju totalförstörts. Måste varit en extrem jäkla fart på Audin...
Citera
2026-09-13, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Har Audins resa slutat med att frontalkrocka med en parkerad Kia-suv, så Kia-suven tryckts bakåt några meter?

Fyra personer i Audin? Det ger ytterligare en dimension till körningen. Och ger tre potentiella vittnen där inifrån.
Audi A5, det har gått fort, 4 personer avviker från platsen…

Radarn…
Citera
2026-09-13, 00:48
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar

Svårt att se på bilderna eftersom Audin är så skadad. Jag tycker att den ser för liten ut för att vara en A7, mer troligt att det var en A5. Ca 10 år gammal och silverfärgad.

Olycksoffrens bil var en Kia Sportage V 1.6 T-GDi AWD.

Det här blir nog en gamechanger-olycka för Stockholms stad och polisen. Såklart någon oskyldig måste dö innan man tar itu med de från förorten tillresta förmågorna, vilka leker Monaco Grand Prix på helgerna i innerstan.

Det är närmast sensationellt att någon bilist som alltså sitter inuti en personbil dödas i innerstan (där det är 30-40 km/h). Kanske inte hänt på 10 år.

Den unge mördaren skall givetvis aldrig få sitta bakom en ratt igen. Livstid i fängelse är minsta straff för terroristen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in