2026-09-21, 12:25
Medlem
Gillade nätshoppar ända till jag åkte på en nit i form av ett scam. Fick lägga ned en massa tid för att få det någorlunda upprett i form av minimalisering av utgifter.

Sedan dess undviker jag nätshoppar och tar bilen till ett shoppingcenter istället. Mycket smidigare att få grejerna direkt och så slipper man att lägga ned en massa tid ifall man åker på nått nätscamföretag.
Citera
2026-09-21, 12:35
Moderator
Sun Rulers avatar
Jag är motsägelsefull.

Jag suckar bedrövat över butiksdöden som breder ut sig, samtidigt som jag är en del av problemet och handlar primärt saker via webbshoppar.

Men skor är något som vi handlar i regel i en fysisk butik.
Citera
2026-09-21, 15:38
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosun
Gillade nätshoppar ända till jag åkte på en nit i form av ett scam. Fick lägga ned en massa tid för att få det någorlunda upprett i form av minimalisering av utgifter.

Sedan dess undviker jag nätshoppar och tar bilen till ett shoppingcenter istället. Mycket smidigare att få grejerna direkt och så slipper man att lägga ned en massa tid ifall man åker på nått nätscamföretag.

Rätt så enkelt att undvika bli lurad, är nåt för bra för att vara sant så är det oftast det. Inte alls svårt luska ut om en nätbutik är bluff eller inte kom igen
Citera
2026-09-21, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Rätt så enkelt att undvika bli lurad, är nåt för bra för att vara sant så är det oftast det. Inte alls svårt luska ut om en nätbutik är bluff eller inte kom igen
Här har du Trustpilot omdömet: https://se.trustpilot.com/review/synoshi.com

Det här skitföretaget har förmodligen förbättrat sig men för en 2 – 3 år sedan fick jag utväxla en 10 mail fram och tillbaka innan det någorlunda redde upp sig.
Inte en gång till att jag lägger ner en massa tid onödig tid på ngt nätshopping-företag när jag kan ta bilen till shoppingcentret, plocka varan jag skall ha och betala. Allt klart och gjort på under 2 timmar.
Citera
2026-09-21, 20:24
Medlem
Handlar allt utom mjölk och korv på mathem. Övrigt på willys och ica i butik.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in