2026-09-11, 15:06
Medlem
Gubbens avatar
Var det hos Eddie Meduza.
Komerrr de en sozze åkerr han på en högerrkrrok jajemän
Citera
2026-09-11, 15:12
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissBma
Då har du väldigt fel. Han var inte hemma vid den tidpunkten.
Jag känner både han och hans mamma
Dessutom har jag hört av en som var i närheten att GMs
tilltalsnamn är Ami*
*=n

Om detta stämmer så finns det en 19 åring som heter Ami*. och bor i närheten av brottsplatsen på Ågatan 40. Han förkommer i en eller flera domar enligt krimfup.
Man har ju rapporterat i medier att gärningsmannen har följt efter valarbetarna och väntat på dessa utanför den aktuella porten på Ågatan 32 där misshandeln skedde.
*=n
Senast redigerad av Pethuglin 2026-09-11 kl. 15:19.
Citera
2026-09-11, 15:13
Medlem
SvettigArabs avatar
Helt rätt att slå ner den jäveln. Skiter i partifärg. Förbannat störigt att stå och banka på folks dörrar. Dessa borde åtalas för hemfridsbrott och ofredande. Låt folk vara i fred.

Gissar dock att det var nån WT som röstar på Sverigedemokraterna som fliippade
Senast redigerad av SvettigArab 2026-09-11 kl. 15:20.
Citera
2026-09-11, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Stackars kille, men varför satsar man ens på taktiken med dörrknackning? Hur många/vilka låter sig påverkas? Lite som när jehovas knackar på, ungefär lika ”uppskattat”.
Var ett par brudar som ringde på min dörr igår, hörde först att de ringde hos grannen först så jag antog att de var valarbetare och öppnade inte.
Tycker det är lite gammaldags att hålla på med dörrknackning, brukar dyka upp Jehovas Vittnen kring religiösa högtider, öppnar inte dörren då heller.

Synd om BO men samhället har förändrats till det sämre på alla sätt, förr visade man mer respekt för varandra men det är som bortblåst idag.
Gissar att GM är en sd-sympatisör och pundare. En äkta representant för wt-Sverige.
Citera
2026-09-11, 15:16
Medlem
Citat:
tilltalsnamn är Ami*
*=n
Ok han bor på nummer 40. Känner du honom med.
Citera
2026-09-11, 15:17
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
tilltalsnamn är Ami*
*=n

Haha. Otippat!
Citera
2026-09-11, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Partitillhörighet såklart oväsentligt. Totalt bedrövligt beteende. Hur det kan uppmuntras är en gåta.

Synd att vi har politiker som uppmanar till hat mot motståndare, de vet vilka de är. De vill tysta sina motståndare.

Nu var de en av de egna som tyvärr drabbades alternativt att det iscensattes av en av de egna för att försöka få sympati.

Bort med våld från politiken, verbalt eller fysiskt oavsett.
Citera
2026-09-11, 15:25
Medlem
Skinnbanjomajorens avatar
Låter som ett känsligt ämne, att gå runt och knacka dörr och övertyga okända människor om sin egna politik. Sen kan jag tänka mig att vissa partier har mer ideologiskt övertygande medlemmar än andra…
Citera
2026-09-11, 15:28
Medlem
barkeepers avatar
Men var det någon som INTE var less på alla ungdomspolitiker i högstadiet och på gymnasiet?
Citera
2026-09-11, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Vad vet ni mer?

https://www.sverigesradio.se/artikel/20-arig-s-valarbetare-attackerad-under-dorrknackning

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/s-valarbetare-knackade-dorr-blev-misshandlad/

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/senaste-nytt-om-val-2026?inlagg=1559e737f4cb849372de63d756adaf1f

https://www.kristianstadsbladet.se/bromolla/valarbetare-nerslagen-knackade-dorr-i-bromolla/

Det blir tyvärr så här när man som (S) ideligen bedriver hat och hot på trollfabriker och ljuger om politiska motståndare. (S) borde skämmas, be om ursäkt och bättra sig.
Citera
2026-09-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnbanjomajoren
Låter som ett känsligt ämne, att gå runt och knacka dörr och övertyga okända människor om sin egna politik. Sen kan jag tänka mig att vissa partier har mer ideologiskt övertygande medlemmar än andra…
Här brukar inte knacka på några, men i en tidigare bostad satte jag upp en lista med partierna på insidan av dörren. När någon valarbetare knackade på öppnade jag dörren, lyssnade på deras hälsningsfras, och strök därefter över partiet utan ett ord. När de frågade varför förklarade jag att det var min lista över valbara partier, och kom man och störde mig ströks man.
Citera
2026-09-11, 15:38
Medlem
Så går det när sossesvinen beter sig som skit.

Vidrigt vad de hycklar och förstör landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in