2026-09-11, 10:12
Medlem
Kyrkliga ungdomsledaren döms till fängelse för våldtäkt mot barn

Den ungdomsledare som åtalats för att för cirka 15 år sedan ha våldtagit en då 14-årig flicka, döms nu till fängelse i 2 år och sex månader för våldtäkt mot barn vid två tillfällen.

Mannen arbetade ideellt i en församling i Jönköpings län och blev efter händelsen avstängd under en period. Men han polisanmäldes först för några år sedan.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/kyrkliga-ungdomsledaren-doms-till-fangelse-for-valdtakt-mot-barn
Citera
2026-09-11, 10:16
Medlem
Gingers avatar
15 år sedan !!!!
Citera
2026-09-11, 10:25
Medlem
Alla män som väljer arbeta med barn oavsett i vilken kapacitet har perverterade tendenser. Om de inte är ute i full blom. Vilket de oftast blir förr eller senare.
Citera
2026-09-11, 10:39
Avstängd
Zeusminhunds avatar
Bra det var på tiden att han får stå för vad han gjort.
Citera
2026-09-11, 11:22
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Alla män som väljer arbeta med barn oavsett i vilken kapacitet har perverterade tendenser. Om de inte är ute i full blom. Vilket de oftast blir förr eller senare.
Ja, döda alla barnläkare.
🥰❤️
Citera
2026-09-11, 11:25
Medlem
MikeStrutters avatar
Citat:
Jag hade en relation för ett par år sedan med en kvinna som hade två döttrar på tre och fem år. Ibland ställde jag upp och plockade upp ungarna på dagiset och noterade en tanig ung man i 30 års åldern som satt i en soffa tillbakalutad på två små tjejer på varsin sida med armarna över deras axlar. Snubben var tydligen anställd där med en bunt kvinnor.
De satt helt öppet så att alla kunde se, det gav mig dock kalla kårar och efter det så brukade jag fråga småtjejerna i hemmet om den där snubben brukade säga eller göra konstiga saker.
Citera
2026-09-11, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Ja, döda alla barnläkare.
🥰❤️
Okunniga vilseledda pajas. Det finns en reell fara och fakta i ämnet. I stället för att försöka misskreditera kan lära dig och läsa fakta i frågan.
Citera
2026-09-11, 11:41
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Okunniga vilseledda pajas. Det finns en reell fara och fakta i ämnet. I stället för att försöka misskreditera kan lära dig och läsa fakta i frågan.
Jag tror att du är en farlig person själv.
Kapabel till mord, våldtäkt och vad som helst.
Citera
2026-09-11, 11:46
Medlem
Citat:
Jag tror att du är en farlig person själv.
Kapabel till mord, våldtäkt och vad som helst.

Du TROR det. Du tror jag mycket förstår jag. Är det inte bättre att veta än att tro? Läs på.
Citera
2026-09-11, 11:48
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Du TROR det. Du tror jag mycket förstår jag. Är det inte bättre att veta än att tro? Läs på.
Jag läser.
Alla människor är potentiella pedofiler och mördare.
Speciellt du. Aggresiva otrevliga typ.
Citera
2026-09-11, 11:53
Medlem
Citat:
Jag läser.
Alla människor är potentiella pedofiler och mördare.
Speciellt du. Aggresiva otrevliga typ.

Är det till att vara kärring? Patetiskt.
Citera
2026-09-11, 12:09
Medlem
15 år sedan är väl preskiberat för länge sedan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in