2026-09-16, 20:54
Medlem
OlitBrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Nej inte alls. Moamsson är charmig och snygg. Ingen kall och stickande blick där inte. Sedan är hon kanske inte helt van vid rampljuset ännu. Men hon kommer växa in i det. Hon är en frisk fläkt. Jag tror att hon kommit för att stanna länge som partiledare.

Låt oss bara vara ense om att vi har olika åsikter i denna frågan. För mig verkar hon skvatt galen.
Citera
2026-09-16, 20:56
Medlem
Undrar vem av dem som är surast nu?
Citera
Igår, 06:24
Medlem
Härskarteknik. Jimmie ser ut som en gammal gubbe nu jämfört med för bara några år sedan. Så ofräsch och tjock. Förstår inte varför så många här dras till sådana män. Själv blir jag bara äcklad.
Citera
Igår, 13:04
Medlem
Intressant. Jag har hört åsikten förut. En bekant till mig tycker att hon verkar helt dum i huvudet. Fast då är ju denna sosse förstås. På vilket sätt framstår hon som galen tycker du?
Citat:
Ursprungligen postat av OlitBrand
Låt oss bara vara ense om att vi har olika åsikter i denna frågan. För mig verkar hon skvatt galen.
Citera
Igår, 13:05
Medlem
Det är ju ändå inte meningen att väljarna ska ligga med honom. 😂 Man röstar på hans politik, inte på hans sexappeal.
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Härskarteknik. Jimmie ser ut som en gammal gubbe nu jämfört med för bara några år sedan. Så ofräsch och tjock. Förstår inte varför så många här dras till sådana män. Själv blir jag bara äcklad.
Citera
Igår, 13:06
Medlem
Maggan, alla dar i veckan. 😂 Nu ska hon rodda C och V i hamn. Det blir inte lätt.
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Undrar vem av dem som är surast nu?
Citera
Igår, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Det är ju ändå inte meningen att väljarna ska ligga med honom. 😂 Man röstar på hans politik, inte på hans sexappeal.

Jag tror snarare många röstar för att de håller med honom. SD väljare bryr sig inte om skandaler utan man vill ligga med ledaren likt alla sekter. =)
Är ju väldigt många många homosexuella män i SD. Precis som nasizmen lockade till sig män som gillade hårda tag och läder... Sex appeal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in