Citat:
Ursprungligen postat av
Denom
Jag vet inte om det är möjligt att gå längre med mitt förslag och det vi redan har för specifika användare också för att kunna se i deras profil vilka underforum respektive trådar de skrivit flest inlägg i. Att ha en flik på ens profil till exempel.
Det skulle eventuellt göra det lättare att få en uppfattning om användare man stöter på.
Detta är däremot enklare. Att tracka dina egna grejer. Fullt möjligt.
Bara att använda sökoperationerna för respektive forum.
(FB) Sökfunktionen (2010-06-06)
Du får hålla utkik på min sida. Kommer göra det möjligt att koppla sitt FB-konto dit genom att verifiera via signaturen, och då är det möjligt att tracka inlägg. Det är egentligen möjligt utan verifieringen också, men handlar om budget på anrop mot Flashback.
Syftet med att tracka inlägg är för att kunna se sina raderade inlägg. Och detta kommer bara kunna användas av medlemmar. Moderatorer, admins, tekniker och allt annat är utelåsta från funktionen, är det tänkt. Som säkerhet. För kommer kanske kunna göra något riktigt coolt mellan min sida och Flashback
Och där går det att göra egen statistik. Som du ser. Ingen annan. Men kan säkert sätta nån toggle om man vill flexa