2026-09-10, 18:51
Medlem
indianhejs avatar
Tidö var uträknat och oddsen var skyhöga bara för en månad sen.
Det liknar en fantomspurt och nu ger bettingbolagen endast 2.6 för tidövinst. Och vem är bättre på att bedöma sannolikhetslära än oddssättare?
Varje dag sänker de oddsen. Blir det Tidö ändå?
Citera
2026-09-10, 18:53
Medlem
DenverAirports avatar
Yep, vi gjorde det. Terrorblocket förlorar.
Citera
2026-09-10, 18:56
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Jag har gått från SD, till vänsterpartiet i detta val.

Varför? För att jag har insett att Tidö vill gynna de mest giriga och ondskefulla förmögna i samhället, de vill nedmontera välfärden, de vill privatisera (dvs ge onda miljardärer) välfärden, göra Sverige till ett äckligt USA.

SD lägger jag ingen skuld på, men de övriga vill skada svenska arbetare.

Bruna människor är en liten skit sak, i jämförelse med hur otroligt mycket rikare och mäktigare onda miljardärer har blivit under Tidö, som vill förslava oss alla.

Vi får väl se hur valet utfaller. Personligen är jag rik, så jag klarar mig väl oavsett utgång.
Citera
2026-09-10, 19:07
Medlem
buddy99s avatar
Nänä! Tuffe Uffe kan inte hålla styr på damerna (glömt piskan) blir moderatens fall.
Citera
2026-09-10, 19:07
Medlem
indianhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Jag har gått från SD, till vänsterpartiet i detta val.

Varför? För att jag har insett att Tidö vill gynna de mest giriga och ondskefulla förmögna i samhället, de vill nedmontera välfärden, de vill privatisera (dvs ge onda miljardärer) välfärden, göra Sverige till ett äckligt USA.

SD lägger jag ingen skuld på, men de övriga vill skada svenska arbetare.

Bruna människor är en liten skit sak, i jämförelse med hur otroligt mycket rikare och mäktigare onda miljardärer har blivit under Tidö, som vill förslava oss alla.

Vi får väl se hur valet utfaller. Personligen är jag rik, så jag klarar mig väl oavsett utgång.
Miljardärer behöver per automatik inte vara onda. Men att beskatta dom son Norge gjorde var ingen framgång. Vill du göra om det misstaget?
Citera
2026-09-10, 19:11
Medlem
Människor har tagit sitt förnuft till fånga. Hoppas det räcker till Tidö-seger. Men jag tror det. Bara tanken att Morgan Johansson skulle återvända till justitieminister-posten… bevare mig väl. Och Hultqvist tillbaka som försvarsminister… han stack väl från lumpen efter nån vecka…
Och sen ett gäng islamister från V in i regeringen… och miljöpartiet höjer drivmedelspriserna.
Nej hoppas Tidö blir kvar.
Själv har jag taktikröstat på L.
Citera
2026-09-10, 19:19
Medlem
jakirosmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LindvidArman
Människor har tagit sitt förnuft till fånga. Hoppas det räcker till Tidö-seger. Men jag tror det. Bara tanken att Morgan Johansson skulle återvända till justitieminister-posten… bevare mig väl. Och Hultqvist tillbaka som försvarsminister… han stack väl från lumpen efter nån vecka…
Och sen ett gäng islamister från V in i regeringen… och miljöpartiet höjer drivmedelspriserna.
Nej hoppas Tidö blir kvar.
Själv har jag taktikröstat på L.

du är ju helt verklighets frånvänd rödgröna kommer vinna
Citera
2026-09-10, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jakirosmother
du är ju helt verklighets frånvänd rödgröna kommer vinna

Visst kan de göra det. Men jag tror och hoppas att de inte gör det.
Citera
2026-09-10, 19:43
Medlem
solstrålars avatar
Väldigt märkligt, samtidigt som de rusar i opinionen och deras förtroende rusar och S skjuter i botten. Varför är oddsen så låga?
Citera
2026-09-10, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Väldigt märkligt, samtidigt som de rusar i opinionen och deras förtroende rusar och S skjuter i botten.
Låga odds betyder stor sannolikhet.
Citera
2026-09-10, 19:46
Medlem
solstrålars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Låga odds betyder stor sannolikhet.
Tankevurpa från mig.
Citera
2026-09-10, 19:50
Avslutad
Jag tycker inte Magdalena Andersson är statsministermaterial.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in