2026-09-16, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Barnet kanske bar blå tröja och bruna byxor vilket, såhär i valtider, fick vänsterextremisten att döma ut ett kroppsstraff?

Ska jag vara ärlig så tycker jag att det låter minst sagt långsökt att en kvinna, tokig eller ej, skulle ha genomfört någon slags överfallsvåldtäkt mot ett barn, så om det är rätt MGM det ryktas om misstänker jag att något i den här historien inte riktigt stämmer, eller så stämmer allt, men då har vi ett fall som minst sagt avviker en hel del från andra.
Ovanligt men liknande har hänt förr.
Citat:
Woman who murdered 12-year-old girl in Paris sentenced to life without parole
A Paris court handed Dahbia Benkired the country's harshest sentence for the rape, torture and murder of Lola Daviet – a crime that provoked national outrage in France, as the young Algerian woman was under a deportation order.
https://www.lemonde.fr/en/france/article/2025/10/24/woman-who-murdered-12-year-old-girl-in-paris-sentenced-to-life-without-parole_6746750_7.html?srsltid =AU7gw4WzgKUveHtdd5PBCmaOIYMNO4DBKESzAx79tH9i8FEj9 zqr6geW
Citera
2026-09-16, 11:20
Medlem
alingetexass avatar
Kan någon länka till en trovärdig källa att personen skulle identifiera sig som man/vara transperson? Känns som att det blev en trådsanning ganska snabbt…

Inte för att att det påverkar det vidriga brottet men återigen så slängs alla transpersoner under bussen pga vissa idioter.
Citera
2026-09-16, 11:27
Medlem
MorT2s avatar
Psykisk ohälsa sedan barnsben. Båda syskonen.
Lider med båda familjerna i detta nu.
Citera
2026-09-16, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Föräldrar har, sen år 2000, inte vågat släppa ut sina barn såsom deras föräldrar vågade släppa ut dem. Så ett skifte har ju definitivt skett. Trygghets-skiftet. För på 1980-talet kunde barn gå på stadsgatorna ensamma utan att någon krökte ett hår på deras huvuden

Tror Johan Asplund och Helén Nilsson inte riktigt håller med om ditt påstående
Citera
2026-09-16, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Dildo?

Om, så är det ju bland mest weirda man hört talats om? Psykiskt sjuk "kvinna" ränner runt med dildo för att våldta små flickebarn? Känns mer som att vederbörande "penetrerade" med första bästa tillhygge från naturen eller fingrar/händer? Oavsett, skrämmande.
Citera
2026-09-16, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorT2
Psykisk ohälsa sedan barnsben. Båda syskonen.
Lider med båda familjerna i detta nu.

Lider med båda familjerna? Du är sosse va?
Citera
2026-09-16, 11:46
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballkulan
Om, så är det ju bland mest weirda man hört talats om? Psykiskt sjuk "kvinna" ränner runt med dildo för att våldta små flickebarn? Känns mer som att vederbörande "penetrerade" med första bästa tillhygge från naturen eller fingrar/händer? Oavsett, skrämmande.
Är brottsoffret en flicka? Störd grej oavsett...
Citera
2026-09-16, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Är brottsoffret en flicka? Störd grej oavsett...

Oj, sorry, hade för mig jag läst det i tidningarna, men det kan ha varit ett antagande från min sida.
Citera
2026-09-16, 11:49
Medlem
Teabag-ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Jaha, GM’s pappa är från Afghanistan och mamman är rysk ok. Bra grävt.

Hur vet man vart föräldrarna är ifrån? Vad hette hen innan?
Citera
2026-09-16, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Hur vanligt är det med biologiska kvinnor (alltså födda som kvinnor, XX) som begår regelrätta överfalls-våldtäkter? Måste väl vara ganska ovanligt?

Visste inte att kvinnor kunde vara så aggressiva och utåtagerande i sin sexualitet.

Hoppas hon buras in på livstid. Man vill inte ha någon tillämpning av den Rosa lagboken i detta fall!!
Den svenska definitionen av handlingen lär väl ställa till det en aning. Hur är det nu, fingrar innanför/utanpå underkläder har klassats som sexuellt ofredande eller rent av tassat in i gränslandet våldtäkt om det har rörts könsdelar. Samma sak borde gälla kvinnor som män. Förövare eller offer.

Om alla mätte exakt samma sak och talade om samma fenomen vore en jämförelse direkt möjlig.

Läste för ett par år sedan att det åtminstone förr, om inte fortfarande, hos britterna krävdes penetration och en manslem inblandad för att våldtäktsbegreppet skulle vara aktuellt.
Citera
2026-09-16, 11:56
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballkulan
Oj, sorry, hade för mig jag läst det i tidningarna, men det kan ha varit ett antagande från min sida.
Jag har inte lusläst det som skrivits om fallet, i media och här, men jag tror inte att barnets kön nämnts.
Citera
2026-09-16, 11:57
Medlem
MorT2s avatar
Någon som har uppdatering om båda sexuella ofredandena som skedde på Arrendevägen samma morgon?
Enligt vittnen på fb rär det sig om en man. Ej transa.
Antastad kvinna i tvättstugan och i området innan våldtäkten skedde vid skolan.

Vad vet vi mer? Samma person?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in