2026-09-09, 16:47
Medlem
Fick precis ett telefonsamtal från Vänsterpartiet där de uppmanade mig att rösta på de och var väldigt påträngande?

Ni vet det där sättet där man ställer en massa ledande frågor så att man måste säga ja och att man aldrig kan bli av med de utan att behöva lägga på mitt i allt.

Frågade vilka jag tänkte rösta på etc? Blev helt paff.

Slutade med att jag ljög och sa att jag hade förtidsröstat för att bli av med dem? Hela situationen känns sunkig? Är det verkligen så man vinner röster?

Borde de verkligen få ringa till en privat och försöka påverka en? Sitter de och köper telefonlistor som lurendrejare? Är vänsterpartiet så desperata? (de kanske vet att deras följare är labila och behöver en knuff i ryggen?)
Citera
2026-09-09, 16:48
Medlem
solstrålars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacobW2
Fick precis ett telefonsamtal från Vänsterpartiet där de uppmanade mig att rösta på de och var väldigt påträngande?

Ni vet det där sättet där man ställer en massa ledande frågor så att man måste säga ja och att man aldrig kan bli av med de utan att behöva lägga på mitt i allt.

Slutade med att jag ljög och sa att jag hade förtidsröstat för att bli av med dem? Hela situationen känns sunkig? Är det verkligen så man vinner röster?

Borde de verkligen få ringa till en privat och försöka påverka en? Sitter de och köper telefonlistor som lurendrejare? Är vänsterpartiet så desperata? (de kanske vet att deras följare är labila och behöver en knuff i ryggen?)

Skicka in till media. Detta borde lyftas!
Citera
2026-09-09, 16:58
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Blev helt paff.

Tänk om det hade vart en 20 år yngre Ida Gabrielsson som kommit och knackat på dörren istället.

Då hade det nog paffat till ordentligt.
Citera
2026-09-09, 16:59
Medlem
Sött.
Inte.
Med din usla svenska bör du nog rösta i hemlandet..?
Håll hårt i socialbidraget!

...och inlägg nr 2 efter 6 år...

Sorry, 7 år
Senast redigerad av GalenIPersilja 2026-09-09 kl. 17:10.
Citera
2026-09-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenIPersilja
Sött.
Inte.
Med din usla svenska bör du nog rösta i hemlandet..?
Håll hårt i socialbidraget!

...och inlägg nr 2 efter 6 år...

Sorry, 7 år

Haha vad är din grej? Vad pratar du om? Håll dig on topic. Borde man bli uppringd tycker du?
Citera
2026-09-09, 17:23
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Haha vad är din grej? Vad pratar du om? Håll dig on topic. Borde man bli uppringd tycker du?
Det är värre att bli uppsökt i sitt hem. Och det är inte bara vänstern som knackar dörr.
Citera
2026-09-09, 17:50
Medlem
Det är ju bara att lägga på och blocka dem.
Citera
2026-09-09, 17:53
Medlem
Varför får jag aldrig såna där samtal? Fan vad kul, jag hade drivit med idioten i en timme. Kallat mig själv marxist-leninist, kallat dem klassförrädare etc
Citera
2026-09-09, 18:06
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:

Hoppas nån ringer mig, så kan man vara riktigt jävla dryg tillbaka
Citera
2026-09-09, 18:25
Medlem
Jag brukar fråga om vad de tycker om NIX registret.
Citera
2026-09-09, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det är värre att bli uppsökt i sitt hem. Och det är inte bara vänstern som knackar dörr.
Jag föredrar jehovas varje dag i veckan framför rödspritsvänstern.
Citera
2026-09-09, 22:23
Medlem
Flera olika partier har ringt mig och tjatat. De har nog identifierat mig som en osäker väljare men det är jag inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in