2026-09-09, 14:08
Medlem
https://www.youtube.com/shorts/B7ceYBZiSeU

den här videon visar problemet med feminism och kvinnors offermentalitet som vapen mot svenskar.
kvinnor missbrukar mäns naturliga instinkt i att försvara kvinnor för att försvara sin egen korruption och våldsamhet.
man ser i videon att kvinnan förföljer honom förtalar, knuffar och hotar att slå honom.

invandraren som ordningsvakt senare går i försvar för invandrarkvinnan då alla invandrare har en undermedveten bias till sin egen etnicitet och hat mot vita.

att låta kvinnor skyddas av könsdiskriminerande lagar som mäns våld mot kvinnor är ett direkt hot mot demokratin och frihet då man ser att hon som våldsutövare missbrukar själen och agendan i lagtexten för att vara offret.

journalister måste ha rätt att misshandla kvinnor utifrån att dom är kvinnor och invandrare då dom använder HMF som offerkofta för att skada vita.
om en man pucklade på en kvinna och tryckte upp henne mot väggen skulle all form av skada i självförsvar vara berättigad utifrån feministiska nämndemän. det visar bara hur handikappad vita har blivit från könsbaserade hatlagar.
om lagen ska vara jämställd och rättvis och inte se skillnad på kön borde vi sluta tycka synd om ljugande våldsamma invandrarkvinnor

det är även ett stort hot mot samhället att anställa invandrare som ordningsvakter och lagrätt att bruka våld. då dom instinktivt vill skada vita svenskar och försvara kriminaliteten av invandrare.
det finns redan en lång rad bevis på trygghetsvärdar o liknande att alla invandrare i sådana arbeten är kriminella och våldsamma.
det bevisar bara att alla former av "bra" "välintegrerade" invandrare är ett hot. då dom söker sig till arbeten med våldsmonopol för att missbruka mot vita journalister.
det kvittar hur bra svenska dom pratar då dom bara missbrukar språket för att spela offer och ljuga.
Citera
2026-09-09, 14:17
Medlem
Jag har inte sett videon men om man maktmissbrukar sin position med syfte att ”försvara sin etnicitet” (oavsett vem) så är jag rätt säker på att det klassas som hatbrott.
Citera
2026-09-09, 14:18
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Självklart ska dessa svenskfientliga lagar väck som sätter ursprungsbefolkningen i andra hand och inte ens är lika inför lagen i sitt egna land. Det är ju helt befängt.
Citera
2026-09-09, 14:19
Medlem
FarbrorFredriks avatar
Vet inte men dom ordningsvakter jag jobbat med så brukar det vara enklare med dom av utomnordisk härkomst...
Å andra sidan så jobbade jag ihop med en som mer eller mindre var öppet nazist och boxare, han var praktiskt att ha på sin sida.
Citera
2026-09-09, 14:30
Medlem
Smekarn87s avatar
De kategorierna beteer sig mot demokratin på samma sätt allmoge reste sig mot feodalismen. Det är en sorts 100-år försenad reaktion. Men det finns en joker i leken jag inte lyckas passa in i min modell. Anders Lindberg har också vänt sig emot upplysningen och verkat för hödelselagar I Sverige.
Det är inte heller Lindberg som ensam vit man som dryftat denna sorts idéer så man kan intendra slutsatsen att bara vita män kan förstå demokratins principer.
Senast redigerad av Smekarn87 2026-09-09 kl. 14:33.
Citera
2026-09-09, 14:43
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumPulse
https://www.youtube.com/shorts/B7ceYBZiSeU

den här videon visar problemet med feminism och kvinnors offermentalitet som vapen mot svenskar.
kvinnor missbrukar mäns naturliga instinkt i att försvara kvinnor för att försvara sin egen korruption och våldsamhet.
man ser i videon att kvinnan förföljer honom förtalar, knuffar och hotar att slå honom.

invandraren som ordningsvakt senare går i försvar för invandrarkvinnan då alla invandrare har en undermedveten bias till sin egen etnicitet och hat mot vita.

att låta kvinnor skyddas av könsdiskriminerande lagar som mäns våld mot kvinnor är ett direkt hot mot demokratin och frihet då man ser att hon som våldsutövare missbrukar själen och agendan i lagtexten för att vara offret.

journalister måste ha rätt att misshandla kvinnor utifrån att dom är kvinnor och invandrare då dom använder HMF som offerkofta för att skada vita.
om en man pucklade på en kvinna och tryckte upp henne mot väggen skulle all form av skada i självförsvar vara berättigad utifrån feministiska nämndemän. det visar bara hur handikappad vita har blivit från könsbaserade hatlagar.
om lagen ska vara jämställd och rättvis och inte se skillnad på kön borde vi sluta tycka synd om ljugande våldsamma invandrarkvinnor

det är även ett stort hot mot samhället att anställa invandrare som ordningsvakter och lagrätt att bruka våld. då dom instinktivt vill skada vita svenskar och försvara kriminaliteten av invandrare.
det finns redan en lång rad bevis på trygghetsvärdar o liknande att alla invandrare i sådana arbeten är kriminella och våldsamma.
det bevisar bara att alla former av "bra" "välintegrerade" invandrare är ett hot. då dom söker sig till arbeten med våldsmonopol för att missbruka mot vita journalister.
det kvittar hur bra svenska dom pratar då dom bara missbrukar språket för att spela offer och ljuga.

Det låter som om du skulle behöva leva och bo i ett land som stämmer bättre överens med dina värderingar.

Testa Iran.
Citera
2026-09-09, 14:49
Medlem
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC2782848/

https://www.justice.gc.ca/eng/rp-pr/jr/obpccjs-spnsjpc/index.html

forskning visar att ickevita kvinnor är nära 4 gånger mer våldsamma än vita kvinnor

https://www.sentencingproject.org/fact-sheet/incarcerated-women-and-girls/
kvinnors våldsamhet har ökat med 600%

https://bjs.ojp.gov/content/pub/pdf/wo.pdf
totalt utgör samtliga ickevita kvinnor nära lika många brott som vita män

vi har nu sätt flertal videos där invandrartjejer hotar att mörda vita flickor för att dom är vita
lindsay clancey fallet i usa visar att kvinnor har en extrem kollektiv mordlystnad

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/10989615/
kvinnor begår mer våld i par relationer än män och står för 80% av våldet
Citera
2026-09-09, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det låter som om du skulle behöva leva och bo i ett land som stämmer bättre överens med dina värderingar.

Testa Iran.
så du försvarar hederkultur och kaosblatte kultur med att pumpa in så många invandrare som är våldsamma hit med argumentet att vi ska ha det som i iran så flytta till iran????
folk i tråden verkar mer upprörda att invandrar kvinnor inte så få bruka mer våld mot vita män för att vi ska ha det som i mellanöstern
Citera
2026-09-09, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFredrik
Vet inte men dom ordningsvakter jag jobbat med så brukar det vara enklare med dom av utomnordisk härkomst...
Å andra sidan så jobbade jag ihop med en som mer eller mindre var öppet nazist och boxare, han var praktiskt att ha på sin sida.
att diskutera saker med invandrare är en sak i sig, jag upplever också att dom är mindre PK
men när adrenalinet pumpar och man går in i sådan situation gäller inte logik utan repitlhjärnereflexer
det finns tusentals videos på youtube där någon ickevit börjar slåss med en vit och alla ickevita runt hoppar in för att slåss med den vita.
alla ickevita har en etnisk bias i grunden som är starkare än bland vita, lägg till det med att kvinnor saknar impulskontroll och startar bråk med vita oftare.
mot reaktionen till SD populäritet nu har gjort alla ickevita radikala och hatiska
Citera
2026-09-09, 15:09
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
så du försvarar hederkultur och kaosblatte kultur med att pumpa in så många invandrare som är våldsamma hit med argumentet att vi ska ha det som i iran så flytta till iran????
folk i tråden verkar mer upprörda att invandrar kvinnor inte så få bruka mer våld mot vita män för att vi ska ha det som i mellanöstern
Nej,, om jag ville ha det som i Iran här så hade jag inte tipsat om du kanske skulle trivas i Iran.

Du har en islamists kvinnosyn så ni borde trivas bra tillsammans.
Citera
2026-09-09, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Nej,, om jag ville ha det som i Iran här så hade jag inte tipsat om du kanske skulle trivas i Iran.

Du har en islamists kvinnosyn så ni borde trivas bra tillsammans.
kan det vara så att sharia som en reaktion till att ickevita kvinnor är mer våldsamma uppstod som ett sätt att stoppa deras våldsamma beteende. då islams kultur bara är anpassad till andra folkgruppers benägenhet till låg impulskontroll.

om invandrarkvinnor springer runt och hotar vita personer är det uppenbart att vita lagar inte är anpassade till deras beteende
Citera
2026-09-09, 15:16
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
kan det vara så att sharia som en reaktion till att ickevita kvinnor är mer våldsamma uppstod som ett sätt att stoppa deras våldsamma beteende. då islams kultur bara är anpassad till andra folkgruppers benägenhet till låg impulskontroll.

om invandrarkvinnor springer runt och hotar vita personer är det uppenbart att vita lagar inte är anpassade till deras beteende
Tror snarare att de som växer upp i våld är de som oftare blir våldsamma.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in