2026-09-14, 17:38
Medlem
Amsvartners avatar
Det är säkert fler som läser den här tråden än lyssnar på den skitkanalen.
Citera
2026-09-21, 09:16
Medlem
kajnuss avatar
Gillade Aschberg när han var med Grannfejden och försökte lösa twisten mellan de båda lantbrukarfamiljerna nere på Österlen.
Citera
2026-09-21, 09:28
Medlem
Batagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Aschberg är inget dragplåster. Det funkar inte längre med gamla kommunister från -68 som är öppet politiska i programledarrollen. Jag kan bara tala för mig men så fort jag hör hans röst i bilen byter jag kanal.

Nä, Aschberg i kombination med Aftonbladet är något man undviker när man söker efter en kanal i bilen.
Citera
2026-09-24, 09:38
Medlem
Riksreptilens avatar
Jag testade åter att lyssna i ca 40 min och musikvalet var lika bra som P4 brukar ha på kvällen.

Gulligt att de tog in expert att förklara vad styrräntan är och hur den förhåller sig till inflationen som ökat något.

Jag kommer nog inte lyssna igen före jag är uttråkad pensionär.
Citera
2026-09-24, 09:47
Medlem
Jag lyssnar bara på radio i bilen. Bara detta med att Aftonbladet gör radio gav mig avsmak. Men jag gav dem några minuter. Aldrig mer. Aschbergs bäst före datum har gått ut för länge sedan, mycket länge sedan.
Citera
2026-09-24, 09:53
Medlem
Ska de få det där att fungera, så får de korslänka smart, så att även delar av radiosändningarna dyker upp på Youtube och i Aftonbladet, annars är det nog helt dömt att haverera.
Vet inte om de har en podd eller kanske fler olika poddar relaterat till kanalen, men det kan nog vara värt att fundera över.
Citera
2026-09-24, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
https://www.dagensmedia.se/ljud-och-rorligt/radio/trog-start-for-radio-aftonbladet-nu-pa-samma-niva-som-p2/

Varför tror ni nästan ingen vill lyssna på Robert Aschberg m.fl. och Radio Aftonbladet?
Har ni lyssnat på skiten?

Har personligen inte hört en sekund av skiten.
Aschebergs gäng är föredettingar och förrädare som borde kastas I fängelse.

Acta publica och EXPO har varit instrumentell i många av de samhälleliga försämringar Sverige drabbats av sista 25 åren.
Citera
2026-09-24, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Ska de få det där att fungera, så får de korslänka smart, så att även delar av radiosändningarna dyker upp på Youtube och i Aftonbladet, annars är det nog helt dömt att haverera.
Vet inte om de har en podd eller kanske fler olika poddar relaterat till kanalen, men det kan nog vara värt att fundera över.
Det där är ett gäng boomers som inte vet hur internet fungerar.
Citera
2026-09-24, 10:21
Medlem
Det vimlar ju av sociala medier, poddar och annat "trams" i dagens samhälle. Vem skulle komma på tanken att lyssna på en radiokanal som Aftonbladet producerar?
Citera
2026-09-24, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Det där är ett gäng boomers som inte vet hur internet fungerar.

Inte så många som "vet hur internet fungerar". Internet är per definition den tekniska plattform som använder sig av kommunikationsprotokollet IP (internet protocol) för att komm6nicera mellan datorer world wide. Inte att förväxla med de tjänster som nyttjar internet t.ex www, mail och diverse appar.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in