2026-09-12, 04:58
Medlem
53....so whats avatar
Är väl detta som kallas "testa gränser"!
Skall vara bra för de små.
Så nu vet de.
Citera
2026-09-12, 05:01
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gettherope
Tror mer det är flumvänsterns idéer om lågaffektivt bemötande i skolan skulle vara något bra

Klart det är.
Flumskolan tar ut sin rätt
Citera
2026-09-12, 05:21
Medlem
SD's hatretorik sprider sig allt lägre ner i åldrarna..
Citera
2026-09-12, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nessoz
På 60-talet när SD inte fanns så kallade man alltid negrer för neger araber för araber och bögar för bögar var det S hatretorik då?
Citera
2026-09-12, 07:16
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
Vad får dig att tro det?

Suck. Lågstadieelever är mellan 7 - 9 år gamla.

Förmodligen har vikarien uppfört sig som ett mongo och inte ingett förtroende eller minsta respekt.

Barn känner intuitivt när nåt är fel. Förmodligen var vikarien fel hela han.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2026-09-12 kl. 07:36.
Citera
2026-09-12, 07:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nessoz

Hahahahahahahaha!!!! Om en vikarie går till lågstadieskolorna med en "Mobba inte mig, mkay?"-utstrålning så pekar hen ut sina svagheter och barn kan peta hål på sånt direkt. Barn lever i verkligheten och inte i någon politiskt korrekt handbok.
Citera
2026-09-12, 07:24
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrintPower
Något stämmer inte här

No shit, Sherlock.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Jag har en teori om vad som har hänt här och jag är ganska säker på att den är sann.

Vikarien är en avslappnad laidback mörkhyad kille. Ungarna är gränslösa mot honom och han flinar mest. De säger vad de vill i princip.

En dag går vikarien till fikarummet för att ta en kaffe. Ungarna får ett damputbrott som man brukar få och springer efter och utmanar vandra med invektiv på skoj. Därför ordet "arab" det är bara något en unge säger för att få reakiion.

En kvinnliga kollega med vänsterinriktning blir extremt sekundärkränkt och blåser upp den här händelsen till en jättestor grej, ett storm i ett vattenglas och kontaktar tidningen. Vikarien själv bryr sig inte det mesta. Den kvinnliga kollegan har gråtit och inte kunnat sova på natten p.g.a traumat han och hon har blivit utsatt för. Därför måste hon kontakta tidningen.

Att han "har gömt sig" är bara en av den hysteriska kvinnliga lärarens tolkning av situationen.

Jävlar. Din kristallkula, är den bra? Jag tror du har rätt. Naturligtvis är ett hysteriskt fruntimmer inblandat... Annars, om vikarien verkligen har ett bomullspsyke hade han nog inte blivit godkänd på all praktik de har på lärarlinjen. Och någon utbildning lär han ha.
Citera
2026-09-12, 07:37
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Att man ens tillåter negrer, araber och bögar undervisa i skolor är helt sinnessjukt. Skulle aldrig hända i ett normalt funtat land.

Ungarna gjorde helt rätt med andra ord!
Citera
2026-09-12, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Suck. Lågstadieelever är mellan 7 - 9 år gamla.

Förmodligen har vikarien uppfört sig som ett mongo och inte ingett förtroende eller minsta respekt.

Barn känner intuitivt när nåt är fel. Förmodligen var vikarien fel hela han.

Och då har man rätt att springa efter och kalla vikarierna precis vad man vill. Härlig syn på människor du har.
Citera
2026-09-12, 08:08
Medlem
Jag har svårt att tro att 9 åringar gör sådant, de kan ha skattad åt vikarie eller sagt att de inte förstår när vikarie pratade och det har tolkats som rasistiskt
Citera
2026-09-12, 08:11
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
Och då har man rätt att springa efter och kalla vikarierna precis vad man vill. Härlig syn på människor du har.

Jaha, så bra, du har exakt koll på vad som har hänt? Perfekt, berätta då.
Citera
2026-09-12, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Lågstadiebarn är alltså upp till 9 år gamla. Vi kan nog konstatera att denna rasistiska lynchmob bara existerar i journalistens fantasi.

Jag har själv sett såna lynchmobbar på nära håll men med ännu yngre barn. Så jo, barn kan vara riktiga monster, inte minst i grupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in