2026-09-08, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DasspappretDN
Ja du. Då vet du hur det känns nu då kanske. Jag har känt mig omringad av idioter och narcissister som dig nästan hela mitt 33-åriga liv.
33? Då förstår jag historielösheten. Gonatt, nu ska det sovas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Tänk efter.
Vad dom än pratar om så landar det någonstans i migration/invandring.
Samhället är lite mer komplex än så.
Påverkar det mesta, borde man kunna inse. Demografi är allt, eller du tror det är en tillfällighet att hela afrika är kaos och europa/östasien framgångsrika? Eller beror på onda vita kanske? Jävla nöt.
Citera
Medlem
Rumpkorvens avatar
Jävlar vad magda tjatar om putin och SD. Har hon fått hack i skivan? Bara för att enskilda individer i SD är dumma i huvudet så är ju inte hela SD ryssvänner? De utesluts ju..
Citera
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintageman
aldrig i livet, jag frågade dig först.

Och?

Ha du dina åsikter, som du inte kan redogöra för, så har jag mina.
Citera
2026-09-08, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Vad får du det ifrån att sprängningarna fördubblats? Det är inte i närheten av samma mängd explosioner idag som exempelvis 2022, då var det var och varannan dag. Det är inte så 2026.

Det är en faktaresistent hjärntvättad lite förståndshandikappad arbetslös bitter människa du svarar..Går inte att nå fram till såna pappskallar. Många har bara bestämt sig för att alla i partiet SD är rasister, nazister, putinvänner m.m. och Moderater är äckliga kapitalister.

Många glömmer bort att det tar tid att förändra, att det från beslut till effekt är en process som tar tid osv.

Något som är säkert är att kriminella och islamister kommer fira om det blir en rödgrön regering.
Citera
2026-09-08, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Vill inte se, men läser gärna era recensioner senare.
Finns på SVTplay. Mycket sevärd.
Citera
2026-09-08, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Åkesson vann debatten ganska överlägset men inte på grund av att han imponerade utan för att Magdalena är så fruktansvärt dålig.

De hann knappt börja debatten innan hon började pladdra om Putin

Det roliga med det var ju att det var en grej Expo hade rapporterad om som inte ens stämmer.

Sambon till den SD riksdagsmannen hade uttryckt sig ironiskt på twitter och hon har även postat jättemånga twitterinlägg genom åren som kritiserar Putin, diktaturen där och att han förgiftat politiska motståndare. Hon har även kritiserat kriget flera gånger.

Så Magda står och babblar om en lögn som Expo drog fram ut röven innan valet.
Citera
2026-09-08, 22:45
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen7910
Det är en faktaresistent hjärntvättad lite förståndshandikappad arbetslös bitter människa du svarar..Går inte att nå fram till såna pappskallar. Många har bara bestämt sig för att alla i partiet SD är rasister, nazister, putinvänner m.m. och Moderater är äckliga kapitalister.

Många glömmer bort att det tar tid att förändra, att det från beslut till effekt är en process som tar tid osv.

Något som är säkert är att kriminella och islamister kommer fira om det blir en rödgrön regering.

Nä, men vissa idioter på FB kan varken läsa innantill eller förstå siffror. Vilket förstås inte borde komma som nån överraskning, med tanke på hur Tidö sabbat den svenska skolan...
Citera
2026-09-08, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Och?

Ha du dina åsikter, som du inte kan redogöra för, så har jag mina.

Som du inte kan redogöra för. Du är ju en total jävla kuk, du babblar hela tiden om den här skiten i flera dagar nu. Det var nåt lån Tidöregeringen hade tagit för att ge en boost till ekonomin du tycker det är dåligt utan att veta hur mycket det hjälper ekonomin hämta sig.

Och du vill inte ta reda på det heller, trots att jag bett dig förut två gånger.

Därför tycker du Tidö är dåligt.

Du vet ju inte ens vad de har gjort som blivit bättre, du vet ju ingenting om nåt.

Du tycker alltså Magdas två regeringen eller andra regeringar innan det har varit mer skonsammare för Sverige. Vad baserar du ens det på?

Vet du ens vad som blivit bättre under denna regeringen?
Senast redigerad av Vintageman 2026-09-08 kl. 22:49.
Citera
2026-09-08, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Jävlar vad magda tjatar om putin och SD. Har hon fått hack i skivan? Bara för att enskilda individer i SD är dumma i huvudet så är ju inte hela SD ryssvänner? De utesluts ju..

Nästan det enda Jimmie behöver göra för att stänga ner sånt där är att dra upp Peter Hultqvist före och efter Putin invaderade Ukraina.
Citera
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Finns på SVTplay. Mycket sevärd.

Ja, jag har ringt flera och sagt att ni måste see debatten mellan Magdalena Andersson och Jimmie Åkesson. Han är glänsande.

Hur kan någon rösta på det rödgröna laget som inte är något lag utan en sörja av folk med inbördes motstridiga viljor?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fangface
MENA-invandringen vi haft påverkar dock väldigt många omdråden. Bara en sådan sak som att öka befolkningsmängden med 2 miljoner på 20 år är såklart väldigt påfrestande, och görs det med folk ifrån dysfunktionella länder som drar hit medeltidsvärderingar och inte har som avsikt att anpassa sig så blir det såklart ännu värre.

Typ. Word Up.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in