2026-09-09, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Så du skyller alla vittnen på Eslövs station, inklusive lokföraren på tåget som körde på mannen, för att han mådde så dåligt att han valde att ta sitt liv?
Folk förtjänar att ruskas om i det samhälle dem skapar.
Citera
2026-09-09, 19:02
Medlem
Terrorstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrapad
Folk förtjänar att ruskas om i det samhälle dem skapar.

Håller med, 100%. Folk behöver sig en rejäl dos verklighet. Sen kanske vi inte behöver uppmuntra till att ta livet av sig offentligt.
Citera
2026-09-09, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DI3SEL
Även när han är död så får han skit han kanske tog sitt liv för att personer som er beter er som svin

Han fick sista skrattet tillslut när han traumatiserade ett gäng idioter som er

Ni gör det svårt att leva.

Njut av livet för att ni förtjänar allt som kommer er väg, karma.

Du ska ha en guldmedalj.
Citera
2026-09-09, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorstorm
Håller med, 100%. Folk behöver sig en rejäl dos verklighet. Sen kanske vi inte behöver uppmuntra till att ta livet av sig offentligt.
Själv tycker jag att alla som tar livet av sig borde göra det inför så många människor som möjligt.
Citera
2026-09-09, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DI3SEL
Även när han är död så får han skit han kanske tog sitt liv för att personer som er beter er som svin

Han fick sista skrattet tillslut när han traumatiserade ett gäng idioter som er

Ni gör det svårt att leva.

Njut av livet för att ni förtjänar allt som kommer er väg, karma.
Han? Det var väl en ung tjej?
Citera
2026-09-09, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traskvatten1
Vissa kan faktiskt upplevas glada och rentav tillfreds när de fattat beslutet att avsluta sitt liv, kanske för att de vet att snart slipper jag må såhär så nej det är inte helt fel.

Ja det är ett väldigt vanligt tecken att man förändras och har landat i sitt beslut och man orkar inte kämpa längre men visar för omgivningen en välmående person.
Citera
2026-09-09, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traskvatten1
Vissa kan faktiskt upplevas glada och rentav tillfreds när de fattat beslutet att avsluta sitt liv, kanske för att de vet att snart slipper jag må såhär så nej det är inte helt fel.

Betyder inte att de är friska utan kan fortfarande lida av en svår depression, oavsett bestämt sig eller inte det är ingen frisk person som beslutar så.
Citera
2026-09-09, 22:00
Medlem
Vem var den stackars tjejen som valde att avsluta sitt liv?
Citera
2026-09-09, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Para.Bellum.
Förstår inte varför man hoppar framför tåg på stationer och bland människor... Finns tågräls överallt, bara att lägga nacken på valfri plats där det inte är annat folk, och tågen håller förmodligen mycket högre hastighet också.

Förmodligen bodde han inte nära en järnväg där det var möjligt att hoppa framför ett tåg.
Citera
2026-09-09, 22:14
Medlem
Skulle inte förvåna mig om detta var en impuls. Hon mådde naturligtvis dåligt och hade troligtvis avslutat sitt liv förr eller senare ändå, men det var nog inte tanken att det skulle bli idag.

Kan tänka mig att hon egentligen var på väg till jobbet/skolan och det kommer ett godståg eller X2000 i hög fart eftersom de inte stannat i Eslöv. Hon tog då tillfället i akt.
Citera
2026-09-09, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
https://www.skd.se/eslov/polisen-jagar-alla-som-spridit-filmer-efter-dodsolyckan/

Vart menar de att det sprids videor? För sådana videor tas väl bort på de sidor där de läggs upp?

Tiktok och snap sprids det snabbt på men plockas ner efter hand.
Citera
2026-09-10, 07:09
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Han? Det var väl en ung tjej?

Ung tjej? Vad jag fått till mig var hon i 30-års åldern
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto