Citat:
Ursprungligen postat av
EttTillKonto2
Det handlar inte om kritik utan om att man inte ska missbruka myndigheternas varumärken och emblem. Finns hundratusentals äldre personer med synnedsättningar i Sverige. För dem är det i princip omöjligt att se skillnad på detta brev och ett äkta brev från Kriminalvården. Ett riktigt lågvattenmärke från Moderaterna.
Jag måste rkänna jag med gjort det kopierat KVsemblem, jag hade en kompis som jag visste satt i fängelse för ett mindre allvarligt brott så kopierade deras emblev både på papper och vykort och skrev ett långt brev till honom på anstalten och förklarade tydligt med byråkratiska ord han fått förlängt straff, det här var givetvis nära han skulle bli frigiven med.
Han hade tydligen bliuvit helt till sig och sprungit runt med det här brevet på anstalten och gått ifrån personal till personal som dog av skratt givetvis.

Lite kul måste man ju få ha som här med ser inte allvaret i det här hon säger de försämrar KVs trovärdighet snälla det går nog inte försämra just deras trovärdighet.
Det är heller ingen fråga om bedrägeri att någon vill ha något så den kritiken går bort med, det är satir som är tillåtet på de rödgröna går till val på inte ta bort mängdrabatten som tom röstades igenom i riksdagen så det är även antidemokratiskt av dem.