2026-09-08, 12:50
Medlem
Vallys avatar
Jag har den senaste tiden gått med tanken att fylla ett kuvert med könshår, och sedan adressera det till en pryd vänsterfeminist jag känner sedan tidigare. Denna vänsterfeminist har asperger och anorexi.
Nu vill jag ju inte skriva hennes namn men vi skulle kunna kalla henne Sessa-raa-de-miss.

1.
Är detta olagligt?
Vad i så fall skulle en rimlig brottsrubricering kunna bli? Ofredande eller sexuellt ofredande?

2.
Hur stor är sannolikheten att polisen dna testar håret?
Senast redigerad av Vally 2026-09-08 kl. 12:58.
Citera
2026-09-08, 13:00
Medlem
Hannitys avatar
Vill du framstå som en primitiv apa till man, kan du väl göra det, och i princip ge feministen ännu mer vatten på sin kvarn.

Vad gäller lagligheten i detta besitter jag ingen juridisk expertis. Men det kan nog tolkas som någon form av ofredande.
Citera
2026-09-08, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
Jag har den senaste tiden gått med tanken att fylla ett kuvert med könshår, och sedan adressera det till en pryd vänsterfeminist jag känner sedan tidigare. Denna vänsterfeminist har asperger och anorexi.
Nu vill jag ju inte skriva hennes namn men vi skulle kunna kalla henne Sessa-raa-de-miss.

1.
Är detta olagligt?
Vad i så fall skulle en rimlig brottsrubricering kunna bli? Ofredande eller sexuellt ofredande?

2.

Upplever mottagaren att det känns obehagligt eller kränkande så är det sexuellt ofredande.
Böter eller fängelse i två år.
Citera
2026-09-08, 20:00
Medlem
cookieboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vally

1.
Är detta olagligt?

2.

Vete katten hur det ligger till med det juridiska. Men varför just könshår?

Finns du i registret sedan tidigare och farbror blå bestämmer sig för att köra håren i test. Då är det kört för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in