2026-09-08, 11:34
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Väldigt ofta när jag läst sidan ett och trycker på länken för sidan två fungerar den inte. Trycker jag istället på sidan tre och sedan tillbaka till sidan två får man upp sidan två.
Finns det bara två sidor är det ofta jag bara kan läsa sida ett, sida två laddas aldrig upp om jag inte kan gå "genvägen" via sida tre.

Drabbar detta bara mig, eller är det ett fel i själva forumet?
Citera
2026-09-08, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
Väldigt ofta när jag läst sidan ett och trycker på länken för sidan två fungerar den inte. Trycker jag istället på sidan tre och sedan tillbaka till sidan två får man upp sidan två.
Finns det bara två sidor är det ofta jag bara kan läsa sida ett, sida två laddas aldrig upp om jag inte kan gå "genvägen" via sida tre.

Samma här. Kör Google Chrome.

När man trycker på sida 2 så fastnar läsaren och man får uppdatera sidan igen för att sen komma in på sida 2. Mycket irriterande.
Citera
2026-09-08, 14:12
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Aldrig märkt av.

Har det varit så länge eller är det något som kommit nu och möjligen kan härröra till att forumkoden byggs om?
Citera
2026-09-08, 17:35
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Aldrig märkt av.

Har det varit så länge eller är det något som kommit nu och möjligen kan härröra till att forumkoden byggs om?

Jag vet inte exakt, men det rör sig om månader i alla fall.
Citera
2026-09-08, 18:21
Moderator
Maviels avatar
(FB) Den officiella forumbuggtråden länkar till den här, betydligt lättare om dylika problem samlas i för avsedd tråd.
Citera
2026-09-08, 20:42
Medlem
DenverAirports avatar
Japp, hände precis. Funkar om man stoppar laddningen och klickar på tvåan en andra gång.
Citera
2026-09-09, 21:27
Medlem
The Crashs avatar
Citat:

Vilken webbläsare? Mobil eller dator? Vilka trådar händer det i?

Har försök återskapa problemet och kan icke.
Citera
2026-09-10, 05:59
Medlem
The Crashs avatar
Ytterligare fråga: Hur många inlägg per sida har du konfigurerad?

Kan vara 16/20-buggen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in