2006-09-14, 22:26
Medlem
JewHefners avatar
Tänkte höra efter om ni känner till något ställe där man kan inhandla diverse spännande amerikanska matvaror, tyvärr så ligger ju grays webshop nere och Stockholm känns långt borta.
Citera
2006-09-14, 23:06
Medlem
ostz0rs avatar
beror ju på var du bor, men i malmö finns de ju en sådan affär, de säljer allt från amerikanska dörrmattor till flingor
Citera
2006-09-15, 14:38
Medlem
Vet inte hur det är nu, men innan så hade Gray's ett avtal med Konsum(rättare sagt, grossisten som äger Gray's) så i vissa Konsum kunde man hitta en hylla med lite balndat "gött" - typ: Oreo's, marshmallows, Paul Newmans dressingar, den gula senapen(glömt varumärket) och lite annat.

Men det var länge sen jag såg det, så jag är inte säker...
Citera
2006-09-15, 18:35
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafo
Vet inte hur det är nu, men innan så hade Gray's ett avtal med Konsum(rättare sagt, grossisten som äger Gray's) så i vissa Konsum kunde man hitta en hylla med lite balndat "gött" - typ: Oreo's, marshmallows, Paul Newmans dressingar, den gula senapen(glömt varumärket) och lite annat.

Men det var länge sen jag såg det, så jag är inte säker...

Jodå, det finns fortfarande. Inte bara på Konsum, jag har sett det på både ICA och Coop också.
Citera
2006-09-15, 19:28
Medlem
JewHefners avatar
tack..

Får helt enkelt undersöka dom lokala butikerna lite nogrannare, bor i örebrotrakten så malmö känns ju ännu längre bort men tack för tipsen!
Citera
2006-09-16, 00:03
Medlem
Det intressanta är ju att varor som Grays köper
in brukar vara mer än dubbelt så dyra när dom säljs
i deras "Grays foodstore" butiker. Jo det är ett bra tips
att kolla i någon välsorterad ICA-butik eller likn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in