2026-09-08, 10:26
Medlem
Hexmesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Då är det såklart en annan sak - då är det ju rätt "medikamenter" du köper... Det jag avsåg var narkotika som säljes "löst" - dessa kan du aldrig vara säker på vad du får...

Det är sant.
Citera
2026-09-08, 10:35
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Jag frågar frågan på respektfullt sätt.

Jag pratar inte om Hash, cannabis.

Utan lite tyngre droger, E , MDMA , Kokain, Amfetamin, OSV!

Hur vet du att det inte är utblandat med fentayl eller annat giftigt skit?

Hur känns det när man köper pulver från någon person första gången! Och sen drar upp det i näsan? Kommer inte dom tankarna då? Du lägger ditt liv i någon annans händer!

Är ens liv bara värt ett rus?
Ska dock nämnas att en gång slängde vi det som hade köpts. Det luktade konstigt och såg inte ut som tjack, utan som diskmedel. Till saken hör att killen var neger. Frågade min kvinna varför hon inte vände och gick. Hon förstod inte varför, varpå jag svarar "lita aldrig på en neger med tjack. Negrer fixar röka."

Så det slängdes. För att hon dealade tjack med en neger.
Citera
2026-09-08, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Amfetamin stinker ofta av äckliga kemikalier, och äter man tillräckligt mycket så börjar man stinka själv också.

Eller så höll han på och pulade med kemikalier och lösningsmedel hemma i köket.
Nej han var inte kemist så att säga utan bara amfetaminist. Aldrig känt någon lukta så iallafall.
Citera
2026-09-08, 13:23
Medlem
Blaskas avatar
Eftersom jag inte är en kvinna har jag aldrig behövt tänka så. Som tjej är det mycket viktigare.
Citera
2026-09-08, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Jag frågar frågan på respektfullt sätt.

Jag pratar inte om Hash, cannabis.

Utan lite tyngre droger, E , MDMA , Kokain, Amfetamin, OSV!

Hur vet du att det inte är utblandat med fentayl eller annat giftigt skit?

Hur känns det när man köper pulver från någon person första gången! Och sen drar upp det i näsan? Kommer inte dom tankarna då? Du lägger ditt liv i någon annans händer!

Är ens liv bara värt ett rus?

Jag ställer frågan till dig som tog drogen dom första gångerna!

Frågan är inte till dig som är eller var djupt nere i det. Jag förstår på ett annat sätt här.

Från mitt perspektiv som aldrig provat en drog. Även om jag hade velat testa för skojs skull, så har jag aldrig gjort det. Mina vänner tog upp Kokain , MDMA osv, Och då kom dom tankarna! Hur fan vet jag vad det är utblandat med?

Hur vet du vad ditt cannabis innehåller om du inte odlat det själv?

Inget är helt säkert om man inte producerar själv eller har nära relationer till sånna som gör det själva.

Annars så får man lita på att kranen tjänar mer på dig levande än död.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in