2026-09-07, 14:34
Medlem
https://www.tmz.com/2026/09/05/influencer-dies-after-penis-enlargement-surgery/
Citat:
Wealthy influencer Igho "Tiny" Ubiribo, also known as Denisi or Ego, died after undergoing a penis enlargement procedure during a luxury vacation in Thailand with his wife ... and a coroner says the cosmetic treatment caused a fatal embolism.
Hur farligt är det med penisförstoringskirurgi?
Citera
2026-09-07, 14:36
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
De måste vara väldigt farligt om han har dött?
Citera
2026-09-07, 14:46
Medlem
Ämnet som dom sprutade in i kuken skapade blodpropp i lungan.. Tycker vi har nog med idiotiska influensers här i världen ändå. Snopet för hans flickvän som såg fram emot en större kuk, och som kanske t.o.m. var drivande i frågan.
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaLLForALcohoL
De måste vara väldigt farligt om han har dött?
Citera
2026-09-07, 14:53
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Den brititisk-nigerianska influencern hade genomgått en penisförstoring på en klinik i landet där han fick 40 milliliter hyaluronsyra och lidokain injicerat i sitt könsorgan.

Men något gick fel och när Igho Ubiribo och hans fru Danielle Simba Allen gick på en massage efteråt klagade han över bröstsmärtor och han svimmade två gånger.

Ambulans tillkallades och på sjukhuset konstaterade läkarna att influencern drabbats av en blodpropp i lungan, enligt TMZ.

https://www.expressen.se/noje/influencer-dod-efter-penisforstoring/
Citera
2026-09-07, 16:30
Medlem
FedupFlorences avatar
Det är så många siffror i artikeln som är obegripliga och förvirrar saken. Tänker mest på 40 ml i penis och 100 minuter CPR. Båda kan vara sanna men det var inte antal ml som gav embolin men dollars som gav honom 100 minuter CPR. Som jag fattar saken.
Citera
2026-09-07, 16:32
Medlem
cookieboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwe67

Uppenbarligen så farligt att man kan dö.
Citera
2026-09-07, 16:35
Medlem
Kennethkvartings avatar
Jag minns för några år sedan att det var en, kanske, troligtvis, svensk miljardär, eller åtminstone väldigt rik man som opererade kewken och dog under ingreppet.
Citera
2026-09-07, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Ämnet som dom sprutade in i kuken skapade blodpropp i lungan.. Tycker vi har nog med idiotiska influensers här i världen ändå. Snopet för hans flickvän som såg fram emot en större kuk, och som kanske t.o.m. var drivande i frågan.

Tvek. Penisförstoringar ökar storleken i slakt tillstånd men inte i erigerat tillstånd. Män som är "growers" men vill bli "showers".
Citera
2026-09-07, 17:36
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken

Knappast påläst på området, och denna kirurgi har väl utvecklats med åren, men såg på gammel-tv för en massa år sedan (kan rentav varit vetenskapens värld) att penisförstoring främst handlar om en tillsynes större leksak i slakt tillstånd, i erigerat ingen skillnad. Lite så.

Edit: ser nu jag inte var ensam om att nämna ingreppets egentliga effekt.

Fyfan vilken tragik... "Vad dog han av?" 'komplikationer under penisförstoring...'. Herregud.
Citera
2026-09-07, 18:07
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Tvek. Penisförstoringar ökar storleken i slakt tillstånd men inte i erigerat tillstånd. Män som är "growers" men vill bli "showers".

Ja, väldigt tveksam nytta. Jag är en grower men ser ingen nytta i det. Tänk lite lagom snuskigt och du får halvbånge, liksom.
Citera
2026-09-07, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwe67

Jag har läst nånstans att man kan dö av det, minns dock inte var jag såg det.
Citera
2026-09-07, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Och varför bryr man sig om hur stor kuken är när den är slak? Vill man imponera på andra män i gymduschen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in