2026-09-07, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
blankt eller något nytänkande som tex afs eller annat men man röstar väl för fan inte på varken tidö eller rött om man vill ha en förändring . om man fortsätter rösta blått eller rött måste man ha väldigt kort minne.

Att rösta blankt funkar ju alldeles utmärkt om man nu vill se ena sidan vinna här, exempelvis de rödgröna.
Låter det verkligen som en vinst i dina öron, att du tydligt visat upp din besvikelse?
2026-09-07, 14:36
Medlem
smickras avatar
Citat:
blankt eller något nytänkande som tex afs…

Hur kunde vi gissa din politiska hemvist?

Jag röstar för miljön enkom. Allt annat är sekundärt.
2026-09-07, 14:37
Medlem
Bandydrakens avatar
Nedmonteringen av Sverige består av alla privatiseringar, avregleringar och nedskärningar. Alla regioner och kommuner på landsbygden går back med hundratals miljoner.

I Norrland är det tyska och holländska invandrare som flyttar in i ödehus och arbetar inom vård och hemtjänst mm.

Både sossarna och högern ligger bakom privatiseringarna. Vänsterpartiet vill återförstatliga verksamheter, men är för ökad invandring. Örebropartiet verkar vara det enda alternativet om man är emot invandring men för den gemensamma välfärden.
2026-09-07, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Att rösta blankt funkar ju alldeles utmärkt om man nu vill se ena sidan vinna här, exempelvis de rödgröna.
Låter det verkligen som en vinst i dina öron, att du tydligt visat upp din besvikelse?
titta på valfri stad tex malmö , göteborg, katrineholm , örebro, västerås, norrköping helt förstörda och nedgångna städer fullt av negrer o araber , missbrukare och vilka ligger bakom detta förfall av sverige ,jo dom etablerade partierna , om man vill ha det så så sjölvklart ska du fortsätta rösta på vänster eller höger men om du vill ha en ändring tja då får du tänka i andra banor. våga är nyckelordet .
Senast redigerad av chunky000 2026-09-07 kl. 14:44.
2026-09-07, 14:49
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
jag vill veta hur ni tänker som fortsätter rösta på dessa partier som sänkt sverige på nästan alla punkter

Det är klart att det är svårt när man ska välja mellan pest eller kolera. Så långt har du rätt.

Men just i årets val har småpartierna ingen chans, varken AfS eller Örebropartiet. Men deras tid kommer. Kanske redan 2030. Europas folk har fått nog av kravlös massinvandring med alla påföljande ödesdigra konsekvenser för samhället.
2026-09-07, 14:55
Medlem
Citat:
titta på valfri stad tex malmö , göteborg, katrineholm , örebro, västerås, norrköping helt förstörda och nedgångna städer fullt av negrer o araber , missbrukare och vilka ligger bakom detta förfall av sverige ,jo dom etablerade partierna , om man vill ha det så så sjölvklart ska du fortsätta rösta på vänster eller höger men om du vill ha en ändring tja då får du tänka i andra banor. våga är nyckelordet .

Att rösta blått gör ju att du iallafall börjar behandla skadan.

Att rösta rött innebär ju att du skär upp en ny lika stor skada till, så det är ju en jävla skillnad tycker jag.

Låt SD få sätta sig i regeringen. Förhoppningsvis kommer Allard in i riksdagen oxå, då kan de börja på något som iallafall är ett steg framåt.

Att slänga bort sin röst är INTE att förbättra läget i någon av de städer du beskriver.
2026-09-07, 15:04
Medlem
Citat:
Att rösta blått gör ju att du iallafall börjar behandla skadan.

Att rösta rött innebär ju att du skär upp en ny lika stor skada till, så det är ju en jävla skillnad tycker jag.

Låt SD få sätta sig i regeringen. Förhoppningsvis kommer Allard in i riksdagen oxå, då kan de börja på något som iallafall är ett steg framåt.

Att slänga bort sin röst är INTE att förbättra läget i någon av de städer du beskriver.
jag står inte i valet av att släppa in varken en rånare eller våldtäcktsman i mitt hem ingen av dom kommer in och samma med vilken ond sida av politiken som förstör landet ,jag röstar inte på något av dom , enkelt eller hur,
2026-09-07, 15:07
Medlem
Citat:
jag står inte i valet av att släppa in varken en rånare eller våldtäcktsman i mitt hem ingen av dom kommer in och samma med vilken ond sida av politiken som förstör landet ,jag röstar inte på något av dom , enkelt eller hur,

Om du INTE röstar på någon av de blåa eller röda lagen, så kastar du ju egentligen bort din röst, som då hamnar på det vinnande laget för stunden.

Så egentligen så röstade du blått senast. Och med stor sannolikhet så röstar du rött den här gången.

Så mkt förstånd har du väl ändå så att du förstår orsak-verkan?
2026-09-07, 15:10
Medlem
Citat:
Om du INTE röstar på någon av de blåa eller röda lagen, så kastar du ju egentligen bort din röst, som då hamnar på det vinnande laget för stunden.

Så egentligen så röstade du blått senast. Och med stor sannolikhet så röstar du rött den här gången.

Så mkt förstånd har du väl ändå så att du förstår orsak-verkan?
läs mitt inlägg , vem har sagt jag inte kommer rösta , men jag vill sverige väl och kommer rösta där efter.
2026-09-07, 15:12
Medlem
Citat:
läs mitt inlägg , vem har sagt jag inte kommer rösta , men jag vill sverige väl och kommer rösta där efter.

En anonym kille på ett anonymt forum på nätet, som inte gärna vill skylta med vad han röstar på? 😂

Jag antar att du röstar Tidö då.
2026-09-07, 15:13
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
blankt eller något nytänkande som tex afs eller annat men man röstar väl för fan inte på varken tidö eller rött om man vill ha en förändring . om man fortsätter rösta blått eller rött måste man ha väldigt kort minne.
Behåll din nazism för dig själv.
2026-09-07, 15:14
Medlem
Citat:
En anonym kille på ett anonymt forum på nätet, som inte gärna vill skylta med vad han röstar på? 😂

Jag antar att du röstar Tidö då.
varför tror du jag stödjer något lag som släpar hit 100 tusentals negrer , rumäner, araber varje år

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in