2026-09-07, 19:11
Medlem
Var det värt det? Kommer du sitta i någon annan tråd imorgon tillsammans med resten av knarkarna och bräka om legalisering?
Citera
2026-09-07, 21:34
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svacko
Sorry att du kände så, ja jag drack nyponsoppa igår och sov gott som fan så de va ingen stress alltså, jag var bara i chock att de hände för brukar blanda så utan problem men tror de kan ha varit lyrican för brukar ta pregacare bytte till signatur sen whops hallisar skrev på Flashback för tips o få bort de för jag var så trött o ville verkligen sova
De var en intensiv natt men är okej 👍 😊

Är du återställd idag eller några i hängande bieffekter? Kan med 100% säkerhet säga att det inte berodde på bytet av Lyrican. Tagit flera hundra Lyrica av bägge märkena. Aldrig märkt någon skillnad överhuvudtaget. Gissar på hjärnspöken. Bokade upp dig pga du köpt ett annat märke. Placeboeffekten är starkare än man tror, upp till 15-20% om jag inte missminer mig.

Skönt att du mår bättre idag. Knarka varsamt, Speciellt blanda. Ha mer benzo till hands ifall det skulle hända igen. 1mg alpra räcker inte långt
Citera
2026-09-07, 22:55
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
Det där är standars när man är inkörd på tjack o lyrica, det är lyrican som snurrar till det.
Va inte nervös, det löser sig sen när du sovit.
Jag flyter mest med hallisarna av lyrren nuförtiden, jag kan höra dom sjukaste samtal o grejjer men behandla det som en tripp o bara låt det hända. Flyt med..
Citera
2026-09-08, 05:02
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell-2.0
Det där är standars när man är inkörd på tjack o lyrica, det är lyrican som snurrar till det.
Va inte nervös, det löser sig sen när du sovit.
Jag flyter mest med hallisarna av lyrren nuförtiden, jag kan höra dom sjukaste samtal o grejjer men behandla det som en tripp o bara låt det hända. Flyt med..

När man var färsking och bara löst tjack utan Benzo eller lyrica. Då åkte jag på några riktigt jobbiga hallisar. Nästan så man ringde efter ambulans... Idag tar jag det som dig. Vet att det bara är i huvudet och kan nästan skratta åt det idag.
Citera
2026-09-08, 12:25
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
När man var färsking och bara löst tjack utan Benzo eller lyrica. Då åkte jag på några riktigt jobbiga hallisar. Nästan så man ringde efter ambulans... Idag tar jag det som dig. Vet att det bara är i huvudet och kan nästan skratta åt det idag.

Ja, dom verkligaste hallisarna jag någonsin har sett är på tjack o lyrica. Mycket verkligare än på svamp eller lsd.
Sen rösthallisarna är i en klass för sig, jag har suttit själv hemma o trott att det är fest i lägenheten.
Det var tjo och tjim i hela lägenheten, helt galet!
En gång hade jag en gubbe och en tant som satt på varsin sida om mig och samtalade om mig, kommenterade allt jag gjorde och hur jag var som person.
Då var jag på vippen att tappa koncepten helt och hållet och jag får medge att jag var lite nervös över att det skulle gå åt helvete, jag hade varit uppe i 3 dygn och slängt i mig stabila doser tjack o 2- 3 gram lyrica..
Citera
2026-09-18, 02:24
Medlem
Svackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Var det värt det? Kommer du sitta i någon annan tråd imorgon tillsammans med resten av knarkarna och bräka om legalisering?

Värt det? Nja men en upplevelse ja…
Haha nej absolut inte kommer aldrig tycka knark ska legaliseras någonsin, vill man knarka lagligt får man åka till nåt land där de är legaliserat
Vill inte nån annan ska hamna i skiten, de svårt ta sig ur
Citera
2026-09-18, 03:40
Medlem
Svackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Är du återställd idag eller några i hängande bieffekter? Kan med 100% säkerhet säga att det inte berodde på bytet av Lyrican. Tagit flera hundra Lyrica av bägge märkena. Aldrig märkt någon skillnad överhuvudtaget. Gissar på hjärnspöken. Bokade upp dig pga du köpt ett annat märke. Placeboeffekten är starkare än man tror, upp till 15-20% om jag inte missminer mig.

Skönt att du mår bättre idag. Knarka varsamt, Speciellt blanda. Ha mer benzo till hands ifall det skulle hända igen. 1mg alpra räcker inte långt

Blev återställd direkt efter sömnen 👍
Boven var tjacket… de nåt gult blandat tjack så de mixtrade till i hjärnan med lyrica blandningen
Min vän åkte på samma problem när personen testade mitt tjack med lyrica, vännen tappade verklighetsuppfattningen och hallucinerade som fan och sa allvarliga grejer som skrämde livet ur mig
även fast hen gjort blandningen förut ( alltså bara en vecka innan utan problem med sitt egna tjack) Som tur de hade jag bara tagit tjack men fick hallis samma kväll av bara tjacket men brydde inte mig tills jag insåg min vän var i psykos alltså omedveten totalt
Tyckte de va skumt för de hade bara gått några timmar men fick låtsas jag var trött så vännen skulle få sömn så snabbt som möjligt för de hjälpte mig sist, somnade inte förens min vän somnade o sedan tog ett snack dagen efter vi vaknade upp och hen minns 10% av allt som hände jag stannade några nätter för att se till att min vän inte var fast i en psykos vilket hen inte var som tur de men nu vet man iaf vad som orsakat de till 100%

Undrar vad fan de är i tjacket?

Ja alltså de va torka på Benzo, därav jag trodde jag skulle få sömn om ja proppa i mig lyrica efter tjacket… har ju funkat förut.
Min vän gjorde samma därav psykosen..

Alltså, jag hoppas verkligen folk är försiktiga med denna blandningen och tar åt sig av denna tråden om man nu funderar på o mixtra och funderar om… för de kan sluta jävligt illa. Som tur de var jag medveten när de hände var bara i chock för de var första konstiga upplevelsen av blandningen
Men för min vän, hade jag inte varit där tror jag inte hen hade levt idag vilket gör mig både ledsen och arg på mig själv för jag önska jag insåg att de var de jävla tjacket från början…
Vi båda håller oss långt borta från den blandningen, aldrig igen

-
[/quote] Skönt att du mår bättre idag.
Tack 🙏
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem