2026-09-07, 02:21
Medlem
Svackos avatar
Jag har intagit tjack i två dagar alltså 2.5g totalt
Cirka 1g idag med 1 Benzo (1mg) + 1200mg lyrica
Efter en stund ( cirka 1-2 ) timmar efter så började låta som om de kom musik från mitt rum? Alltså instrument jävligt högt också trodde jag hade råkat sätta på nåt på Spotify så skulle stänga av de så var de inte de såklart och musiken låter förjävlig nästan som en skräckfilm de var mer intensivt när jag låg ner och avtar när jag sitter upp eller står upp.

Har mixat denna kombinationen förut alltså typ 3 gånger men hallisarna brukar komma på morgonen när jag ej har sovit och varit vaken för länge då går jag lägger mig så fort som möjligt såklart

( måste tillägga att jag missbrukar då och då har inte tagit denna kombon på några månader )

Vad kan de bero på? Vill ju inte gå lägga mig när jag precis fått i mig de Har de hänt nån annan?

Kan de bero på Benzon? För brukar ta tjack + lyrica utan problem och Benzo många timmar senare för o somna, eller kan de bero på märket på lyrica? Tog förut pregacare med blandningen och testade ny lyrica som heter signatur

Fan jobbigt me hallis! Uppskattar svar snabbt som möjligt tack 🙏
Senast redigerad av Svacko 2026-09-07 kl. 02:45.
Citera
2026-09-07, 02:47
Medlem
Svackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svacko
Jag har intagit tjack i två dagar alltså 2.5g totalt
Cirka 1g idag med 1 Benzo (1mg) + 1200mg lyrica
Efter en stund ( cirka 1-2 ) timmar efter så började låta som om de kom musik från mitt rum? Alltså instrument jävligt högt också trodde jag hade råkat sätta på nåt på Spotify så skulle stänga av de så var de inte de såklart och musiken låter förjävlig nästan som en skräckfilm de var mer intensivt när jag låg ner och avtar när jag sitter upp eller står upp.

Har mixat denna kombinationen förut alltså typ 3 gånger men hallisarna brukar komma på morgonen när jag ej har sovit och varit vaken för länge då går jag lägger mig så fort som möjligt såklart

( måste tillägga att jag missbrukar då och då har inte tagit denna kombon på några månader )

Vad kan de bero på? Vill ju inte gå lägga mig när jag precis fått i mig de :( Har de hänt nån annan?

Kan de bero på Benzon? För brukar ta tjack + lyrica utan problem och Benzo många timmar senare för o somna, eller kan de bero på märket på lyrica? Tog förut pregacare med blandningen och testade ny lyrica som heter signatur

Fan jobbigt me hallis! Uppskattar svar snabbt som möjligt tack 🙏

UPDATE: hör nu röster nu som pratar och ibland sjunger de kommer då o då, nån som varit med om samma grej? Har inget o sova på! Har ingen sömn medicin eller Benzo kvar om den hade hjälpt… :(
Citera
2026-09-07, 03:20
Medlem
Mellan 2 och 3 dygn på tjack är ju när man brukar börja se skuggfolket och höra saker och titta ut genom fönstret för att se om grannarna spionerar på en. Då har du dessutom blandat med lyrica som ensamt kan göra en totalt skev och ge psykos/delirium-liknande tillstånd.

Eftersom du är medveten om att du hallucinerar så har du inte fått psykos. Sitt ner i båten och försökt äta något. Härda ut det. Skulle inte säga att det är en onormal reaktion du har fått med den blandningen även om jag inte har någon personlig erfarenhet av den kombon.
Citera
2026-09-07, 03:22
Medlem
Hur är det med nojjan då? Är någon ute efter dig?

Om du slutar dosera tjacket och äter en stor, varm måltid så borde du slockna inom 1-3 timmar.
Citera
2026-09-07, 03:58
Medlem
Svackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scopolamine
Hur är det med nojjan då? Är någon ute efter dig?

Om du slutar dosera tjacket och äter en stor, varm måltid så borde du slockna inom 1-3 timmar.

Nej är inte alls nojig mest irriterad :/ de blir aldrig tyst. nej ingen är ute efter mig helt ärligt hellre att nån är ute efter mig än att höra dessa röster

Har slutat dosera tjacket för längesen, började kl 15;00 slutade kl 18:00 intog lyrican och benzo klockan 11:00 men de började vid 1 ungefär

Ouff är inte alls hungrig… har inte ätit nåt sen torsdags för har träffat vänner så glömmer bort att äta även fast jag är nykter, så på fredag träffa ja min vän o drack tillsammans lördagen intog då tjack med mina vänner nu är jag hemma o intog resterande va jag skrivit , kan de vara en anledning på att de därför jag hör röster för jag inte ätit nåt o tagit substanser? Knarkar inte varje dag bara då och då så de kanske blev en chock för kroppen vet inte…

Jag har jätte svårt för att somna, de svårt o somna med röster :/ är inte alls trött .. rösterna hörs ju utåt inte i huvudet så de låter som en person som babblar när man bara vill ha de tyst o sova till slut blir man ju galen, förvärras ju mer timmarna går behöver nåt som får mig att somna… fan kommer inte på nåt som kan funka de blixtrar till i ena ögat ibland också i vänstra bara

Men Tack för dina tips uppskattar de som fan!
Önska jag kunde äta ,Mår lite illa just nu så får vänta en stund tills de går över förhoppningvis
Tack igen för att du skrivit 🙏
Citera
2026-09-07, 04:10
Medlem
Ja jag tror du har pressat kropp och psyke en hel del. Du verkar ju klar i skallen när du skriver så är nog bara back to basics som gäller. Vatten och mat. Sen lägg dig och kolla någon film eller serie så blandar du ut rösterna du hör med TV:n också.
Även om du inte är hungrig, laga mat och försök äta vad du kan. Behöver inte trycka i dig mat så du spyr men försök i alla fall. Du känner inte hungerskänslor men din kropp behöver det. Bra om det är riktig mat också och inte en ostmacka. Gärna något varmt så magen hoppar igång och får jobba lite. Mat-koman ensamt kan däcka dig efter att ha ätit så lite senaste dagara.

Min gissning är att om du inte tagit lyrican, ganska hög dos du tog också, så hade du sovit vid det är laget.

Jag loggar ut nu. Hoppas det löser sig.
Citera
2026-09-07, 04:12
Medlem
Svackos avatar
Citat:
Mellan 2 och 3 dygn på tjack är ju när man brukar börja se skuggfolket och höra saker och titta ut genom fönstret för att se om grannarna spionerar på en. Då har du dessutom blandat med lyrica som ensamt kan göra en totalt skev och ge psykos/delirium-liknande tillstånd.

Eftersom du är medveten om att du hallucinerar så har du inte fått psykos. Sitt ner i båten och försökt äta något. Härda ut det. Skulle inte säga att det är en onormal reaktion du har fått med den blandningen även om jag inte har någon personlig erfarenhet av den kombon.

Jag var vaken i ja cirka 2 dygn för behövde göra ärenden så kunde inte gå lägga mig men jag var okej då de va inga problem mådde inte dåligt inga röster. Har aldrig fått för mig o kolla genom fönster eller nyckelhål o sånt faktiskt. om mina grannar vill spionera får dem gärna göra de, de finns inget o se här förutom jag som typ ligger här irriterad

Men gick o la mig direkt när jag kom hem ville sova först sen ta resterande av tjacket när jag vaknat

Ja jag har aldrig fått psykos i hela mitt liv som tur de , jag vet att de inte är på riktigt rösterna o saker som man ser som är konstigt men är i chock att jag fått de även fast jag sovit vad gjorde jag som blev fel? hör fortfarande röster de främst män Ibland kan jag tänka nåt så svarar rösten högt åt de ja tänker , nu säger nån typ la la la la en tjej vid mitt öra okej nu börjar jag faktiskt flippa ur lite

Herregud hoppas jag inte får min första psykos

Men tack som fan för du skrev uppskattar de 🙏
Citera
2026-09-07, 04:20
Medlem
Svackos avatar
Citat:
Ja jag tror du har pressat kropp och psyke en hel del. Du verkar ju klar i skallen när du skriver så är nog bara back to basics som gäller. Vatten och mat. Sen lägg dig och kolla någon film eller serie så blandar du ut rösterna du hör med TV:n också.
Även om du inte är hungrig, laga mat och försök äta vad du kan. Behöver inte trycka i dig mat så du spyr men försök i alla fall. Du känner inte hungerskänslor men din kropp behöver det. Bra om det är riktig mat också och inte en ostmacka. Gärna något varmt så magen hoppar igång och får jobba lite. Mat-koman ensamt kan däcka dig efter att ha ätit så lite senaste dagara.

Min gissning är att om du inte tagit lyrican, ganska hög dos du tog också, så hade du sovit vid det är laget.

Jag loggar ut nu. Hoppas det löser sig.

Jag var inne på TikTok innan men hörde röster ändå och rösterna jävlas o höjer rösten… så de blir typ två pers som pratar vilket är störande

Är för svag för o gå laga nåt typ svimmar om ja reser mig allt blir svart jag tar de imorgon direkt när jag vaknar ska nog dricka vatten istället

Blir pigg på lyrica om jag tar 900 och under , men när jag tagit högre doser cirka 3000mg så somnar jag vilket jag tänkte göra tills jag hörde rösterna.. är egentligen trött som fan men hör nu frf röster

Aja men tack som fan för hjälpen o alla tips de hjälper mig också att ha nån o chatta med o så distrahera mig själv från rösterna så uppskattar de rejält 🙏

Tack så mycket sov så gott om du ska sova
Citera
2026-09-07, 04:23
Medlem
Du har inte fått pyskos. Du är alldeles för klar i dina tankar och medveten om vad som är äkta och inte. Oroa dig inte för det. Härda ut och ta hand om kroppen så längre.

Citat:
typ svimmar om ja reser mig
Vilket kan vara riktigt lågt blodsocker. Ät något. Orkar du inte laga mat så pilla i dig lite snabba kolhydrater. Bröd, honung, socker. Drick lite mjölk. Yoghurt. Billys panpizza i mikron? Få i dig något bara så kroppen kan jobba och återhämta sig.
Citera
2026-09-07, 04:23
Medlem
Svackos avatar
Alltså jag skäms helt ärligt… men är desperat behöver hjälp för vill bara sova utan röster ska man ta några lyrica så man däckar direkt?
Citera
2026-09-07, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svacko
Alltså jag skäms helt ärligt… men är desperat behöver hjälp för vill bara sova utan röster ska man ta några lyrica så man däckar direkt?
Ta inget mer. Det kommer med största sannolikhet bli värre då.
Citera
2026-09-07, 04:30
Medlem
Svackos avatar
Citat:
Du har inte fått pyskos. Du är alldeles för klar i dina tankar och medveten om vad som är äkta och inte. Oroa dig inte för det. Härda ut och ta hand om kroppen så längre.

Vilket kan vara riktigt lågt blodsocker. Ät något. Orkar du inte laga mat så pilla i dig lite snabba kolhydrater. Bröd, honung, socker. Drick lite mjölk. Yoghurt. Billys panpizza i mikron? Få i dig något bara så kroppen kan jobba och återhämta sig.

Okej tack så mycket, Vet du vad jag kom på att jag har nyponsoppa i kylen ska ta den och dricka den för de nog lättast , får inte i mig nåt som inte e lösligt form

Sagt de tusen gånger men tack som fan att du påminner mig om mat de lite svårt o tänka när man hör röster för man fokuserar på de men när du påminner flera gånger de gick in nu i min hjärna jag ska gå göra de direkt nu nyponsoppa tack! Du är bäst
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in