Citat:
Ursprungligen postat av
Scopolamine
Hur är det med nojjan då? Är någon ute efter dig?
Om du slutar dosera tjacket och äter en stor, varm måltid så borde du slockna inom 1-3 timmar.
Nej är inte alls nojig mest irriterad :/ de blir aldrig tyst. nej ingen är ute efter mig helt ärligt hellre att nån är ute efter mig än att höra dessa röster
Har slutat dosera tjacket för längesen, började kl 15;00 slutade kl 18:00 intog lyrican och benzo klockan 11:00 men de började vid 1 ungefär
Ouff är inte alls hungrig… har inte ätit nåt sen torsdags för har träffat vänner så glömmer bort att äta även fast jag är nykter, så på fredag träffa ja min vän o drack tillsammans lördagen intog då tjack med mina vänner nu är jag hemma o intog resterande va jag skrivit , kan de vara en anledning på att de därför jag hör röster för jag inte ätit nåt o tagit substanser? Knarkar inte varje dag bara då och då så de kanske blev en chock för kroppen vet inte…
Jag har jätte svårt för att somna, de svårt o somna med röster :/ är inte alls trött .. rösterna hörs ju utåt inte i huvudet så de låter som en person som babblar när man bara vill ha de tyst o sova till slut blir man ju galen, förvärras ju mer timmarna går behöver nåt som får mig att somna… fan kommer inte på nåt som kan funka de blixtrar till i ena ögat ibland också i vänstra bara
Men Tack för dina tips uppskattar de som fan!
Önska jag kunde äta ,Mår lite illa just nu så får vänta en stund tills de går över förhoppningvis
Tack igen för att du skrivit 🙏