2026-09-06, 14:20
Medlem
Var Brolin verkligen mobbad och utfryst av tränaren i Leeds eller var det mest gnäll från Brolin? Hade Brolin kunnat vara kvar på topp längre om han skärpt till sig, skött kosten och tränat istället för att gå på nattklubbar? Diskutera!!
Citera
2026-09-06, 14:21
Medlem
Mobbad whiner
Citera
2026-09-06, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Mobbad whiner

Kan du utveckla..?
Citera
2026-09-06, 14:26
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Brolin sprang runt med Guidetti övervikt och hade lagt ner karriären när han var i Leeds.
Citera
2026-09-06, 14:37
Avslutad
Sportvärlden är ju ökänd för att vara mentalt tuff och jag tror knappast Brolin hade haft det särskilt mycket enklare någon annanstans.

För dålig disciplin helt enkelt och ovilja att anpassa sig tror jag på.
Citera
2026-09-06, 16:00
Medlem
godhetsapostelns avatar
HAn kom ju aldrig riktigt tillbaka efter skadan. Han var ju då otroligt rund när han försökte.

Jag gissar att han fick smak på verkligheten och friheten under läkeprocessen och helt enkelt inte tyckte att det var värt priset.

Om man inte ens kan gå ner i vikt och hålla sig i form?
Citera
2026-09-06, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
HAn kom ju aldrig riktigt tillbaka efter skadan. Han var ju då otroligt rund när han försökte.

Jag gissar att han fick smak på verkligheten och friheten under läkeprocessen och helt enkelt inte tyckte att det var värt priset.

Så kan de mkt väl ha varit! Finns de som kommit tillbaka men det kräver ju en satans motivation och pannben. Han hade nog för mkt smak för det goda i livet? Han råkade väl i konflikt med Tommy Svensson också ett tag som ansåg att han inte var i form nog?!
Citera
2026-09-06, 21:42
Medlem
Brollan var ju en jävla tjurskalle. När han var på topp var det en vinnaregenskap. När det gick motigt innebar det "fuck this shit".
Citera
2026-09-06, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Brollan var ju en jävla tjurskalle. När han var på topp var det en vinnaregenskap. När det gick motigt innebar det "fuck this shit".

Ja... typ lite så.
Citera
2026-09-06, 23:23
Medlem
Citat:

Så var det, efter den svåra vristskada han ådrog sig i landskampen mot Island var Brolin en skugga av sin bästa form.
Citera
2026-09-07, 00:00
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Så var det, efter den svåra vristskada han ådrog sig i landskampen mot Island var Brolin en skugga av sin bästa form.
Nu spekulerar jag bara.
När man är ung kille på väg upp tar fotbollen all tid. Och den är i centrum konstant.

Och så får man helt plötsligt tomt i kalendern. Helt plötsligt kan man umgås med kompisar. esa någonstans eller gå på krogen spontant.
Jag gissar att det blir en omställning man inte är beredd på.
Citera
2026-09-07, 00:06
Medlem
Citat:
Nu spekulerar jag bara.
När man är ung kille på väg upp tar fotbollen all tid. Och den är i centrum konstant.

Och så får man helt plötsligt tomt i kalendern. Helt plötsligt kan man umgås med kompisar. esa någonstans eller gå på krogen spontant.
Jag gissar att det blir en omställning man inte är beredd på.
Brolin fick en spiralformad fraktur i underbenet som gjorde att han aldrig återfick full balans och styrka, delvis möjligen på grund av bristande motivation.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in