2026-09-06, 12:54
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Det här är närmast som en öppning i en porrfilms-scen men från verkliga livet.

Jag var på en sluten psykavdelning i vintras.

Ökänd avdelning för att ingenting fungerar där och att personalen är riktigt riktigt dåliga och underbemannade.

Jag var inte där för psykos eller liknande utan för ptsd bl a. Så min verklighetsuppfattning var och är förankrad i verkligheten. Ja jag vet att vissa kommer påstå men jag är van Flashback så det är som det är. Flashback är ändock ett dårhus.

Jag skulle bli nyinsatt på Elvanse. Därför kollar dom ekg och blodtryck och så. Jag gick ensam in i ett rum med en kvinnlig skötare som skulle ta ekg på mig. En 40-årig-ish lite rund kvinna från Afghanistan.

Jag la mig på britsen och drog upp T-shirten till nackhöjd. Eftersom jag är riktigt hårig så har jag även mycket hårig mage och bröst. Och därför så måste sjukvårdspersonal alltid raka där ekg-elektroderna ska sitta men det fattade inte hon därför blev resultatet att inga värden gick att få då. Hon höll på med maskinen som hon inte verkar kunna med.

När hon trodde att maskinen mätt klart så log hon och tittade på mig. Jag låg där på britsen med T-shirten uppdragen och bröstvårtorna var styva av kylig luft i rummet. Hon började med standardfrågor. Mitt för och efternamn - min ort och mitt personnummer. Hon tystnade i några sekunder och bytte tonläge från rutinfrågorna och frågade på ett sätt som jag märkte direkt att det var hennes personliga intresse som satte in och att hon började fiska. Hon log ännu mera och verkade nervös och tittade mig i ögonen. Hon frågade om jag har familj. Jag svarade att jag har en mamma. Därefter så frågade hon om jag har fru och barn. Jag blev genererad så jag blundade och log. Jag sa att det har jag inte och att jag inte letar. Hon sa att jag kommer få fru och barn.

Senare på kvällen så när jag då satt ensam i korridoren gick hon förbi mig vid två olika tillfällen och fäste blicken på mig länge och log stort. Hon riktigt ögonknullade mig. Jag tittade på henne och jag log också. Ingen sa något då.

Ja det är högst olämpligt av sjukvårdspersonal att bete sig såhär men nu är det så och det blev ingenting av det här. Jag tror hon kanske tänkte till lite senare. Men vad vet jag.

Har ni några sensuella eller porriga historier från verkliga livet som skulle kunnat platsa i eller som tagna från en porrfilmsvåffla?

Tystnad - Tagning - Action!
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2026-09-06 kl. 13:02.
Citera
2026-09-06, 13:05
Medlem
TS saknar helt sjukdomsinsikt - som alla andra psykfall.
Det finns inget vi kan göra.
Men låt oss tillåta TS att fortsätta med sina fantasier.
Citera
2026-09-06, 13:12
Medlem
Berit85s avatar
Jag har några. Men lite barnförbjudna tyvärr... får fundera och ev återkomma.
Citera
2026-09-06, 13:14
Medlem
Jadå.
Min ursnygga tandsköterska munfistade mig samtidigt som hon bara satt där, med vad jag antog var ett par underbara bröst. Hennes tighta fitta gned så härligt mot stolen när hon kratsade bort min tandsten, och hennes analöppning såg säkert ljuvlig ut när hon ultraljudsbehandlade tandköttet.
Hela mottagningrummet osade steril kompress och när jag skulle betala 2782 kr, sprutade jag.
Citera
2026-09-06, 13:22
Avstängd
Zeusminhunds avatar
Vad är det som är porrigt i ett leende något annat hände ju inte?
Citera
2026-09-06, 18:34
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenIPersilja
TS saknar helt sjukdomsinsikt - som alla andra psykfall.
Det finns inget vi kan göra.
Men låt oss tillåta TS att fortsätta med sina fantasier.
Det skulle man ju kunna tro. Läkarna där och då bedömde att jag har hög sjukdomsinsikt och inte någon allvarlig psykisk störning (allvarlig psykisk störning är exempelvis psykos osv.). Med det menat är att man kan må väldigt dåligt men ha intakt verklighetsuppfattning. Vilket jag har enligt mig och läkarna.
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Jag har några. Men lite barnförbjudna tyvärr... får fundera och ev återkomma.
Fundera och återkom om du vill.

Citat:
Ursprungligen postat av Zeusminhund
Vad är det som är porrigt i ett leende något annat hände ju inte?
Mer än ett leende var det. Något annat än det jag skrev hände inte. Väldigt bra faktiskt.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2026-09-06 kl. 18:36.
Citera
2026-09-06, 19:37
Medlem
sommarlovs avatar
Porr är något som hör till fantasin.
Om något "porrigt" skulle hända i verkliga livet, skulle de flesta inte fatta vad som händer och vara väldigt klumpiga.
Citera
2026-09-06, 20:07
Medlem
Vad är detta?

Hur längesedan var det ts fick någon form av närhet egentligen?

Startar en fantasitråd om en händelse från psyket! Hahah
Citera
2026-09-06, 22:15
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exploreuranus
Vad är detta?

Hur längesedan var det ts fick någon form av närhet egentligen?

Startar en fantasitråd om en händelse från psyket! Hahah
Tjena!

Det är som det är.

Väldigt längesedan fick jag någon närhet. Mest skit i livet som i denna tråden. Eftersom jag blev mobbad när jag hade sex redan när jag var tio så har jag faktiskt tackat nej till många helt öppna mål. Men det betyder ju inte att det funnits intressen från kvinnor och öppningar till mer. Jag vet bara inte hur man går vidare eftersom man ska spela med en annan part. Jag har svårt att spinna vidare när tillfällen ges. Det var ju plötsligt också och jag visste faktiskt inte vad jag skulle säga. En öppning var det. Det skulle garanterat gått gå vidare men jag vet inte hur. Dessutom i vårdmiljö så tycker jag jag faktiskt inte att man ska hålla på sådär.

Är ej någon fantasi. Kan skriva att det pågår väldigt mycket inom vård och omsorg av "sexuell karaktär" som både är etiskt fel och rena lagöverträdelser. Nu var ju detta väldigt oproffsigt av henne milt sagt.

Kom med något själv ur ditt liv!
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2026-09-06 kl. 22:33.
Citera
2026-09-06, 22:39
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Porr är något som hör till fantasin.
Om något "porrigt" skulle hända i verkliga livet, skulle de flesta inte fatta vad som händer och vara väldigt klumpiga.
Haha vad många inte fattar trådens syfte. Du har väl kollat på porr någon gång?

En scen från verkliga livet som liknar scener innan sex som brukar vara temat i porrfilmer. Skriv om det ni som har upplevt det!

Varför skulle man inte fatta det? Klumpiga är dom flesta vad folk än gör.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2026-09-06 kl. 22:47.
Citera
2026-09-06, 22:57
Medlem
Har inga berättelser, men du var med om en sensuell händelse. Sådana minnen som är
bra att tänka tillbaka på ibland
Citera
2026-09-06, 23:00
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Det här är närmast som en öppning i en porrfilms-scen men från verkliga livet.

Jag var på en sluten psykavdelning i vintras.

Ökänd avdelning för att ingenting fungerar där och att personalen är riktigt riktigt dåliga och underbemannade.

Jag var inte där för psykos eller liknande utan för ptsd bl a. Så min verklighetsuppfattning var och är förankrad i verkligheten. Ja jag vet att vissa kommer påstå men jag är van Flashback så det är som det är. Flashback är ändock ett dårhus.

Jag skulle bli nyinsatt på Elvanse. Därför kollar dom ekg och blodtryck och så. Jag gick ensam in i ett rum med en kvinnlig skötare som skulle ta ekg på mig. En 40-årig-ish lite rund kvinna från Afghanistan.

Jag la mig på britsen och drog upp T-shirten till nackhöjd. Eftersom jag är riktigt hårig så har jag även mycket hårig mage och bröst. Och därför så måste sjukvårdspersonal alltid raka där ekg-elektroderna ska sitta men det fattade inte hon därför blev resultatet att inga värden gick att få då. Hon höll på med maskinen som hon inte verkar kunna med.

När hon trodde att maskinen mätt klart så log hon och tittade på mig. Jag låg där på britsen med T-shirten uppdragen och bröstvårtorna var styva av kylig luft i rummet. Hon började med standardfrågor. Mitt för och efternamn - min ort och mitt personnummer. Hon tystnade i några sekunder och bytte tonläge från rutinfrågorna och frågade på ett sätt som jag märkte direkt att det var hennes personliga intresse som satte in och att hon började fiska. Hon log ännu mera och verkade nervös och tittade mig i ögonen. Hon frågade om jag har familj. Jag svarade att jag har en mamma. Därefter så frågade hon om jag har fru och barn. Jag blev genererad så jag blundade och log. Jag sa att det har jag inte och att jag inte letar. Hon sa att jag kommer få fru och barn.

Senare på kvällen så när jag då satt ensam i korridoren gick hon förbi mig vid två olika tillfällen och fäste blicken på mig länge och log stort. Hon riktigt ögonknullade mig. Jag tittade på henne och jag log också. Ingen sa något då.

Ja det är högst olämpligt av sjukvårdspersonal att bete sig såhär men nu är det så och det blev ingenting av det här. Jag tror hon kanske tänkte till lite senare. Men vad vet jag.

Har ni några sensuella eller porriga historier från verkliga livet som skulle kunnat platsa i eller som tagna från en porrfilmsvåffla?

Tystnad - Tagning - Action!
Det är ju alltid jävligt porrigt när man måste börja med att förklara att man har komplett verklighetsförankring och endast är inlagd på psyket pga PTSD. Så ler psykskötaren mot en på håll efter att hon mätt hjärtfrekvensen för man satt in Elvanse. Så porrigt, exakt som alla porrfilmer. Inget knull utan bara psykisk sjukdom och en rundlagd sköterska som gör sitt jobb på avstånd.

Själv har jag varit med om att jag köpte snabbmat på Burger King för ett par veckor sen och när snubben kom med maten var han så jävla kåt att han bara ställde påsen på disken och gick tillbaka för att börja med nästa påse direkt. Så jävla porrigt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in