2026-09-09, 12:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Ja då alla av oss har många gemensamma intressen samt vänner gör vi ofta saker ihop. Är pojkvännen på besök hos mig och min man sover vi alla i samma säng, med mig i mitten.

Då har ni hittat er grej helt enkelt
Och som användaren nedanför skriver så om det funkar för er och ni alla tre mår bra så kör på!

Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha japp. Jag hackar inte på Loreia jag tycker hon ska köra på det som funkar för henne.

Men jag hade haft svårt att pendla mellan min fru och min flickvän. Hade blivit stressigt värre 😅

Kan hålla med om att det låter som mycket jobb. Men det verkar funka för Loreia och hennes partners. Tycker det är intressant att få ta del av deras värld här på flashen just för att jag inte känner någon som lever polyamoröst. Så det var därför jag startade tråden… av ren nyfikenhet
Citera
2026-09-09, 13:13
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Och som användaren nedanför skriver så om det funkar för er och ni alla tre mår bra så kör på!

Ja, det funkar väldigt väl för oss. Den första tiden var det många och långa samtal, en del svartsjuka men alla kommunicerade sina önskemål och gränser och ganska snart så var allt väldigt vardagligt och naturligt.
Folk tror ofta att det bara handlar om sex och kinkygrejer men skillnaden mellan just polyrelationer och swingers är att min pojkvän verkligen är just en partner och inte bara någon kk.
Citera
2026-09-09, 13:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Ja, det funkar väldigt väl för oss. Den första tiden var det många och långa samtal, en del svartsjuka men alla kommunicerade sina önskemål och gränser och ganska snart så var allt väldigt vardagligt och naturligt.
Folk tror ofta att det bara handlar om sex och kinkygrejer men skillnaden mellan just polyrelationer och swingers är att min pojkvän verkligen är just en partner och inte bara någon kk.

Är ni öppna med era närstående om er relation?
I så fall undrar jag hur folk reagerar just för att man sällan möter folk som lever i flersamhet. I alla fall jag har inte träffat någon som öppet lever med mer än en partner. Men jag vet av erfarenhet att folk gärna dömer och gör sina egna antagande.. rent generellt.

Ändå imponerande att ni alla blev överens trots en start med svartsjuka. Kommunikation när den är som bäst
Citera
2026-09-09, 14:57
Medlem
Link04s avatar
Citat:

Kan hålla med om att det låter som mycket jobb. Men det verkar funka för Loreia och hennes partners. Tycker det är intressant att få ta del av deras värld här på flashen just för att jag inte känner någon som lever polyamoröst. Så det var därför jag startade tråden… av ren nyfikenhet

Okej jag förstår. Ja det måste vara ett jävla körande fram och tillbaka mellan frun och älskarinnan. Kan inte vara bra för miljön
Citera
2026-09-09, 17:58
Avslutad
Citat:
Okej jag förstår. Ja det måste vara ett jävla körande fram och tillbaka mellan frun och älskarinnan. Kan inte vara bra för miljön

Loreia har kanske haft flyt med att hennes man och pojkvän bor relativt nära varandra
Citera
2026-09-09, 18:07
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell-2.0
Dom serverar mackor till ungarna doftandes av intorkad sperma, svett och piss och det där är ju föräldrarskap av allra högsta rang..

Som i vilken relation som helst.
Citera
2026-09-09, 18:18
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Loreia har kanske haft flyt med att hennes man och pojkvän bor relativt nära varandra

Haha yes eller så är hon en riktig miljöbov. Kanske är det just det som hennes man och älskare går igång på 🙃
Citera
2026-09-10, 09:48
Avslutad
Citat:
Haha yes eller så är hon en riktig miljöbov. Kanske är det just det som hennes man och älskare går igång på 🙃

Det kan ju vara en omättlig drottning den där Loreia. Bäst att hålla säkert avstånd så man inte rycks med..
Citera
2026-09-10, 09:53
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Hur roddar ni polyamorösa med familjelivet och vardagen?

Låt säg att ni har en grundfamilj men där ni är ett gäng på flera stycken och som byter partners med varandra.
Förklarar ni för era barn?
Lever ni separerat så att ni kan knulla fritt varannan vecka och sedan träffas gemensamt vissa veckor med er partner?
Har ni avstått barn för att istället knulla fritt och med vem ni vill?
Hur funkar det generellt?
Stor skillnad på att leva i polyamorösa förhållanden och att vara swingers tänker jag. Vi är swingers. Vi delar inte den informationen med andra direkt, även om många vet numera. Hade vi levt polyamoröst så hade det inte kunnat undanhållas någon.
Citera
2026-09-10, 16:00
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Det kan ju vara en omättlig drottning den där Loreia. Bäst att hålla säkert avstånd så man inte rycks med..

Haha ja nu är vi nyfikna på henne. Hoppas hon har mer spännande saker att berätta 🙂
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in