2026-09-08, 07:15
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Tänk er som offer för dessa "mobs" som drar fram i dussintals och försöka nå fram till dessa att man är oskyldig. Lika bra att bara lägga sig ned och dö... Undrar om vita har någon chans om de kommer i närheten av en slik mob? Hur kan man vara så urbota korkade, eller är det enkom ett svepskäl för att få stilla sina lustar att misshandla och mörda? Tänk er att försöka styra ett sådant land - tänk er Kristersson och Tidö gå ut med en dementi i Sverige, såsom Moçambiques president och regering kände sig nödgade att göra:

Citat:
"Mozambique's President Daniel Chapo publicly condemned widespread rumours and deaths, saying the claims were false and the government had found no medical evidence to suggest anyone had lost a part of their body."

https://www.bbc.com/news/articles/ckg8lw7n2ddo

Har dessa som anklagat andra och mördat, små kukar eller ser de inte om de har sina genitalier kvar - kan de inte titta på kompisen och säga att "niggah please, du har visst din kuk och kulor kvar". Vad är det för mekanismer som driver fram detta - är det "bara" lågt IQ och religiositet?

Fascinerande dåd, för att uttrycka det milt!
Senast redigerad av AutDisceAutDiscede 2026-09-08 kl. 07:17.
Citera
2026-09-08, 09:37
Medlem
Threadkillers avatar
Tja, i stora delar av Afrika riskerar albinonegrer att bli mördade och uppätna därför att man tror att de har magiska krafter. Och kongoleserna mördade och åt upp så många pygméer att det talades om folkmord på pygméfolket Twa.

I Nigeria grep polisen en get därför att de trodde att den var en rånare som förklätt sig med hjälp av svart magi.

Och de händelser som hittar vägen till västerländska medier är naturligtvis bara en liten topp på isberget. Massmord grundade på ren vidskepelse sker med viss regelbundenhet.

"Han klappade mig på axeln och då krympte min penis, nu måste vi slå ihjäl honom" är kanske inte riktigt business as usual i Afrika, men nästan.

Lösningen är förstås att vi släpper in dessa människor i Europa. Vad skulle kunna gå fel liksom?
Citera
2026-09-08, 09:47
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Och som jag sa tidigare, på evolutionär skala är 300 år absolut ingenting.

Aktuella brott och kriminalfall --> Socialantropologi, etnologi och sociologi
/Moderator
Citera
2026-09-08, 09:54
Medlem
Nattbussen4s avatar
Även när underhållning i Väst försöker sig på att visa negrer på ett mer realistiskt vis, som till exempel kriminella, så är det ändå en jättesnäll bild jämfört med verkligheten, och hur man också då visar de som antingen kyliga och kalkylerande gangstrar eller som en kriminell med värme som publiken ändock kan älska och heja på.

I verkligheten är negrer brutalt våldsamma, nästan alltid påverkade av droger och gör totalt efterblivna saker, som i detta fall utifrån vidskeplighet eller att de behövde ett snabbt skäl för att agera ut sin lust för våld.
Senast redigerad av Nattbussen4 2026-09-08 kl. 10:10.
Citera
2026-09-08, 10:17
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Samma länder listas av BBC, här är uppmätt genomsmitts IQ med karta:
Congo 65
Kenya 75
Burundi 72
Tanzania 75
Angola 75
Zambia 68
Malawi 70
Mozambique. 72
https://iqmetrics.org/average-iq-by-country/#full-ranking

När genomsnittet är så lågt, finns extremt mycket större andel individer i dessa negerländer med lägre IQ än 55 och låg IQ och religiositet/vidskeplighet korrelerar starkt.
https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0262699
https://en.wikipedia.org/wiki/Religiosity_and_intelligence

Som jämförelse har individer med Downs Syndrome ett genomsnitts-IQ på 52.

Jo, så är det ju. Man kan bara tänka sig hur samhället hade sett ut om en avsevärd del av befolkningen bestått av personer med samma intelligensnivå som downisar, men långt mycket mer aggressiva. När sådana är tillräckligt många för att bilda mobbar där vilka galna vidskepelser som helst kan bli konsensus inom gruppen. Då får man situationen att regeringen är tvungen att gå ut och dementera magiska penisstölder för att de inte ska slå ihjäl varandra eller sina något mer intelligenta landsmän.

Å andra sidan tror den svenska vänstern att ifall man bara inte pratar om sådana här saker kommer skillnaderna magiskt att försvinna, att det är den vite mannen som hindrar de moraliskt överlägsna afrikanerna från att stiga upp och vägleda mänskligheten mot en bättre framtid, och att vem som helst kan förvandlas till svensk genom att åka tunnelbana. Jag vet inte om de vidskepelserna är så mycket vettigare.
Citera
2026-09-08, 10:35
Medlem
De borde hellre dragit ner kalsongerna på de som påståtts fått sin snopp stulen.
Mysteriet med den stulna snoppen borde snabbt ha lösts
Citera
2026-09-08, 11:01
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threadkiller
Jo, så är det ju. Man kan bara tänka sig hur samhället hade sett ut om en avsevärd del av befolkningen bestått av personer med samma intelligensnivå som downisar, men långt mycket mer aggressiva. När sådana är tillräckligt många för att bilda mobbar där vilka galna vidskepelser som helst kan bli konsensus inom gruppen. Då får man situationen att regeringen är tvungen att gå ut och dementera magiska penisstölder för att de inte ska slå ihjäl varandra eller sina något mer intelligenta landsmän.

Å andra sidan tror den svenska vänstern att ifall man bara inte pratar om sådana här saker kommer skillnaderna magiskt att försvinna, att det är den vite mannen som hindrar de moraliskt överlägsna afrikanerna från att stiga upp och vägleda mänskligheten mot en bättre framtid, och att vem som helst kan förvandlas till svensk genom att åka tunnelbana. Jag vet inte om de vidskepelserna är så mycket vettigare.
Men den svenska vänstern är väl ändå vår representation av extremt lågt IQ? Det vore intressant att genomföra objektiva tester på samtliga partiers medlemmar och få ett snitt på dess IQ(jag är fullständigt övertygad att resultatet inte skulle komma som en chock).

Afrikanernas ångest över sina stulna penisar står i paritet med miljöpartisters ångest över klimatet.
Senast redigerad av VoktorDodka 2026-09-08 kl. 11:09.
Citera
2026-09-08, 11:23
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Men den svenska vänstern är väl ändå vår representation av extremt lågt IQ? Det vore intressant att genomföra objektiva tester på samtliga partiers medlemmar och få ett snitt på dess IQ(jag är fullständigt övertygad att resultatet inte skulle komma som en chock).

Afrikanernas ångest över sina stulna penisar står i paritet med miljöpartisters ångest över klimatet.

Jag är skeptisk till den tesen, faktiskt. Generellt sett består den svenska vänstern av midwits, och jag tror att deras vidskepelser bygger på andra psykologiska tillkortakommanden än lågt IQ i sig. Det finns forskning som visar att vänstermänniskor långt mycket oftare lider av psykiatriska diagnoser jämfört med högermänniskor.
Citera
2026-09-08, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Threadkiller
Tja, i stora delar av Afrika riskerar albinonegrer att bli mördade och uppätna därför att man tror att de har magiska krafter. Och kongoleserna mördade och åt upp så många pygméer att det talades om folkmord på pygméfolket Twa.

I Nigeria grep polisen en get därför att de trodde att den var en rånare som förklätt sig med hjälp av svart magi.

Och de händelser som hittar vägen till västerländska medier är naturligtvis bara en liten topp på isberget. Massmord grundade på ren vidskepelse sker med viss regelbundenhet.

"Han klappade mig på axeln och då krympte min penis, nu måste vi slå ihjäl honom" är kanske inte riktigt business as usual i Afrika, men nästan.

Lösningen är förstås att vi släpper in dessa människor i Europa. Vad skulle kunna gå fel liksom?
De är oerhört välkomna, för att påskynda förändringen i Sverige.
Förändringen kommer att bli blodig, men jag vill uppleva den under min livstid. Jag tror att det är den slutgiltiga lösningen.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in