2026-09-07, 22:11
Medlem
Trakessons avatar
Rubriken är totalt jävla missvisande. Ingen blev ”stympad på sitt könsorgan”. De blev knackade på axeln eller inget alls men fick för sig att paketet stulits. Det rimliga vore väl att känna efter om kuken sitter kvar innan man springer och lynchar den man tror tog den?
Citera
2026-09-07, 22:19
Medlem
Välfärdens räddare visar vägen ännu en gång
Citera
2026-09-07, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Rubriken är totalt jävla missvisande. Ingen blev ”stympad på sitt könsorgan”. De blev knackade på axeln eller inget alls men fick för sig att paketet stulits. Det rimliga vore väl att känna efter om kuken sitter kvar innan man springer och lynchar den man tror tog den?

Va? Haha, du menar att någon knackade dem på axeln eller "inget alls" men fick för sig att "paketet" stulits.

Öh, lugn nu, förklara.
Citera
2026-09-07, 23:00
Medlem
Herregud!Låt dom hålla på med sitt-bara dom håller sig där dom hör hemma.Ingen idé att bry sig,det är som det är.Olika kulturer.
Citera
2026-09-07, 23:33
Medlem
Citat:

Typiskt asså, en viting med logik och rationalism.....
Citera
2026-09-08, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streckkod
Snart på ett socialkontor i din kommun.

Så kallad mångkultur.

Charmigt!
Jag knackade på ditt inlägg och tog din högra pungkula så du blev vänstervriden. När du vaknar i morgon röstar du på mp och älskar vattenmelon.
Citera
2026-09-08, 01:37
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Jo, men att tänka rationellt torde väl knappast vara dessa herrars kännetecken.
Citera
2026-09-08, 01:38
Medlem
Bajjamannen87s avatar
När jag läser sådant här kan jag inte förstå hur jag två! gånger semestrat på den kontinenten.
Citera
2026-09-08, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
När jag läser sådant här kan jag inte förstå hur jag två! gånger semestrat på den kontinenten.

För några år sedan var det fall där man i Mozambique trodde att flintskalliga hade guld i sina huvuden och flintskalliga män hade blivid dödade och halshuggna i syfte att hitta guldklimpar i deras skallar.

Albinosar också lever farligt på vissa ställen för de antas ha magiska egenskaper och häxdoktorer gör gärna diverse amuletter och andra magiska föremål av kroppsdelar från albinos.

Sen finns det ju den välkända föreställningen att man kan bota AIDS genom att ha sex med en oskuld, det lär ha funnit en annan föreställning också om att man kan bota AIDS genom att doppa sin penis i bilbatterisyra.
Senast redigerad av larsjohansson 2026-09-08 kl. 03:20.
Citera
2026-09-08, 03:44
Medlem
Första bilden i artikeln på en negerpolis med texten:
"Police have dismissed the rumours"

Vidskepligt motiverade massmord av negrer förnekas av negerpoliser. Så fint att negrerna kommer hit och berikar vår kultur och kvoteras in på polismyndigheten och "integreras" överallt i samhället.
Citera
2026-09-08, 03:58
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
För några år sedan var det fall där man i Mozambique trodde att flintskalliga hade guld i sina huvuden och flintskalliga män hade blivid dödade och halshuggna i syfte att hitta guldklimpar i deras skallar.

Albinosar också lever farligt på vissa ställen för de antas ha magiska egenskaper och häxdoktorer gör gärna diverse amuletter och andra magiska föremål av kroppsdelar från albinos.

Sen finns det ju den välkända föreställningen att man kan bota AIDS genom att ha sex med en oskuld, det lär ha funnit en annan föreställning också om att man kan bota AIDS genom att doppa sin penis i bilbatterisyra.

Det fetade. Har för mig den sydafrikanska hälsoministern trodde på detta.
Citera
2026-09-08, 04:30
Medlem
Samma länder listas av BBC, här är uppmätt genomsmitts IQ med karta:
Congo 65
Kenya 75
Burundi 72
Tanzania 75
Angola 75
Zambia 68
Malawi 70
Mozambique. 72
https://iqmetrics.org/average-iq-by-country/#full-ranking

När genomsnittet är så lågt, finns extremt mycket större andel individer i dessa negerländer med lägre IQ än 55 och låg IQ och religiositet/vidskeplighet korrelerar starkt.
https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0262699
https://en.wikipedia.org/wiki/Religiosity_and_intelligence
Citat:
the majority of studies that investigated this relationship showed a negative correlation, indicating lower cognitive abilities of individuals reporting stronger religious beliefs
Som jämförelse har individer med Downs Syndrome ett genomsnitts-IQ på 52.

Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Hur kommer man på ideen att något har stulit ens pungkulor? Vad fan röker de här personerna?
Citat:
Ursprungligen postat av Medicum
Dessa saker sker konstant bland undermänniskorna i Afrika.
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Haha, fy fan vad IQ-befriade dessa negrer är... Helt otroligt!
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag ser framför mig en variant på att "ta någons näsa" fast med offer som endast har en hjärncell.
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Negrer i Afrika alltså. Någon som är förvånad?
Citat:
Ursprungligen postat av Streckkod
Snart på ett socialkontor i din kommun.
...
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Märkligt att sånt här fortfarande förekommer i Afrika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in