2026-09-05, 15:21
Medlem
Då har V85 ny starttid klockan 15:00.

Är det bra eller dåligt?

Jag tänker så här. Bra om man har andra åtagande på kvällen då man kanske hinner se klart loppen innan.

Dåligt om man har något att göra på dagen och inte hinner hem innan.

Jag spelar kanske 30-35 gånger per år och oftast spontant. Jag vill följa loppen och spelar inte slaviskt varje vecka oavsett om jag hinner se eller inte. Helt enkelt ett bra lördagsnöje när man är hemma och gärna med lite matlagning samtidigt och lite vin. Hinner nog inte alltid hem innan 15 och därmed lite mindre spel framöver.

Nu diskuterar vi tiden och inte om V85 är bättre eller sämre än V75
Citera
2026-09-05, 16:28
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
Då har V85 ny starttid klockan 15:00.

Är det bra eller dåligt?

Jag tänker så här. Bra om man har andra åtagande på kvällen då man kanske hinner se klart loppen innan.

Dåligt om man har något att göra på dagen och inte hinner hem innan.

Jag spelar kanske 30-35 gånger per år och oftast spontant. Jag vill följa loppen och spelar inte slaviskt varje vecka oavsett om jag hinner se eller inte. Helt enkelt ett bra lördagsnöje när man är hemma och gärna med lite matlagning samtidigt och lite vin. Hinner nog inte alltid hem innan 15 och därmed lite mindre spel framöver.

Nu diskuterar vi tiden och inte om V85 är bättre eller sämre än V75

15,20 var det väl innan dom ändra till 16,20
Eller sviker minnet så ..
Citera
2026-09-05, 16:42
Medlem
"Jag tänker så här. Bra om man har andra åtagande på kvällen då man kanske hinner se klart loppen innan.

Dåligt om man har något att göra på dagen och inte hinner hem innan."

Håller med till fullo. De som spelar regelbundet anpassar sig till tiden och det är endast en timme tidigare nu lite drygt så det kommer att passera obemärkt för spelarna iallafall.
Citera
2026-09-05, 16:52
Medlem
zombie-nations avatar
Gillar senare starttid men har börjat hata V85. Tyckte det räckte med 7 lopp. Detta extra lopp tar sådan himla tid.

Känns som jag bara vill spela på andra dagar då de mixar två banor så loppen går i ett.
Citera
2026-09-05, 18:49
Medlem
DjStefs avatar
Bra ! men tycker oxo att 8 lopp tar bort känslan att man själv kan snickra ihop ett system..allt mer bolags spel tyvärr
Citera
2026-09-05, 22:08
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Gillar senare starttid men har börjat hata V85. Tyckte det räckte med 7 lopp. Detta extra lopp tar sådan himla tid.

Känns som jag bara vill spela på andra dagar då de mixar två banor så loppen går i ett.

Håller med, vill man ha 8 lopp kan man spela på dem på onsdagarna! Tror spelarantalet har gått ner sen de började med V85.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in