2026-09-05, 12:48
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Jag har kommit fram till att kvinnor tycker jag är attraktiv tills att debinser att jag inte har något nätverk (i sverige). Däremot har jag ett offantligt informationsbätverk globalt. Men jag kommer inte bjuda min lilla rosenstjärt på fina middagar med suktande prinsar och prinsessor. Så om en tjej väljer mig är det som att de åker in djupt i en återvändsgränd och fastnar där utan att komma ut. Medan om hon hittar en annan kille är det som att komma ut på autobahn där hon kan byta fil hur mycket hon en vill. Självklart kommer ingen tjej vilja parkera på min lilla återvändsgräns med ovskyra kontakter.

Så då kommer frågan hur skaffar jag ett kollossalt mega nätverk med 25 miljarder filer. Det enklaste sättet är defacto genom att ha massa pengar och festidéer. Detta inser ju kvinnor även. Men det har jag ju inte. Eftersom jag inte har massa pengar måste jag dörför anyingen skrapa längst ner i hierarkin eller importera en kvinna som vill flytta. I sånna fall får man ju tänka lite smart.

Jag vill gärna ha en kvinna från mellanöstern med mörka drag och görna en matematikhjärna. Vilket land tror ni på? Syrien, afghanistan, iran, irak, kurdistan? Själv tycker jag sytier brukar vara vackra.
Citera
2026-09-05, 12:52
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Jag har kommit fram till att kvinnor tycker jag är attraktiv tills att debinser att jag inte har något nätverk (i sverige). Däremot har jag ett offantligt informationsbätverk globalt. Men jag kommer inte bjuda min lilla rosenstjärt på fina middagar med suktande prinsar och prinsessor. Så om en tjej väljer mig är det som att de åker in djupt i en återvändsgränd och fastnar där utan att komma ut. Medan om hon hittar en annan kille är det som att komma ut på autobahn där hon kan byta fil hur mycket hon en vill. Självklart kommer ingen tjej vilja parkera på min lilla återvändsgräns med ovskyra kontakter.

Så då kommer frågan hur skaffar jag ett kollossalt mega nätverk med 25 miljarder filer. Det enklaste sättet är defacto genom att ha massa pengar och festidéer. Detta inser ju kvinnor även. Men det har jag ju inte. Eftersom jag inte har massa pengar måste jag dörför anyingen skrapa längst ner i hierarkin eller importera en kvinna som vill flytta. I sånna fall får man ju tänka lite smart.

Jag vill gärna ha en kvinna från mellanöstern med mörka drag och görna en matematikhjärna. Vilket land tror ni på? Syrien, afghanistan, iran, irak, kurdistan? Själv tycker jag sytier brukar vara vackra.

Är du i en psykos eller är det din diagnos som slår igenom? Funderar på om du inte borde vara i psykologiforumet istället.
Citera
2026-09-05, 12:54
Avstängd
GlassBilsGlasss avatar
Vill du verkligen sitta på kräftskivor bland alkoholiserade akamedikersvenskar som pratar fotboll, melodifestivalen eller hur man blandar den perfekta mohiton, medans de skriker "NEEJ" när en fluga landade på deras nystrukna ralf lauran-skjorta?

Vill du verkligen sitta på en uteservering med svenskar och prata om senaste svt-debatten och hur tuff jimmie var som åkte till Israel och tog på sig kippa?

Vill du verkligen ha något att göra med svenskar? De är sjuka människor, låt de ha sina efterblivna bilträffar, så-ska-det-låta och dansa med grodorna runt kuken på deras fyllohögtid de kallar midsommar och valborg?

Svenska tjejer är inte värda plågan även om det blonda håret och de blåa ögonen är väldigt fina.
Citera
2026-09-05, 14:28
Medlem
triptykens avatar
Trodde först att "din lilla rosenstjärt" var just din ändalykt...

Jag tror inte många tjejer och kvinnor tänker på nätverk så mycket? Däremot hoppas jag du träffar din Syriska matematiker snart och det är kärlek i alla era dar med eller utan informationsnätverk.
Citera
2026-09-05, 15:14
Medlem
SnutteFia03s avatar
En del kan bli avskräckta om de uppfattar dig som isolerad eftersom de tänker att det kan finnas obekväma anledningar till att det ser ut så för dig. Men du har ju åtminstone haft vänner förut, även om jag minns att du skrivit att du känt dig sviken av dem osv.

Jag tycker inte att du ska börja nätverka med andra bara för att du tror att det kommer göra att vissa tjejer ska börja acceptera dig på grund utav det, utan gör det isåfall för att du vill just nätverka med andra.

Om det är en viss typ av tjej du söker så kan du börja leta reda på föreningar, aktiviteter och liknande där dessa kan tänkas finnas och söka dig dit.Börja nätverka i de kretsarna. Ditt stora globala nätverk kan du säkert dra nytta av i detta också.
Citera
2026-09-05, 15:35
Medlem
proconsuls avatar
Det är nog snarare så att kvinnor tycker du är attraktiv tills du börjar prata.
Citera
2026-09-05, 15:57
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton

Jag tror du behöver en kines. Du hittar dem på universiteten som utbytesstudenter.
Citera
2026-09-05, 16:02
Medlem
lakritcs avatar
Kvinnor skiter i "nätverk". Du kan vara en enstöring om hon bara gillar dig. Och skälen till om hon gillar dig är ofta saker som man inte alls kan förutsäga.
Citera
2026-09-05, 16:32
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Eftersom jag inte har massa pengar måste jag dörför anyingen skrapa längst ner i hierarkin eller importera en kvinna som vill flytta. I sånna fall får man ju tänka lite smart.

Men de länderna du nämner finns det ju redan ett gäng med kvinnor av i Sverige. Varför liksom gå över ån efter vatten bruschan?
Citera
2026-09-05, 19:25
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2026-09-05, 21:29
Medlem
Klart det är oattraktivt med män som inte har något socialt umgänge/nätverk. Men är han tillräckligt attraktiv på andra plan väger det upp att han är en enstöring.
Citera
2026-09-06, 01:10
Medlem
Jag bodde utomlands och kände inte en jävel när jag träffade min tjej så tror inte du enbart ska skylla på detta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in