Citat:
Ursprungligen postat av
DasspappretDN
jag tycker snarare det är en tragisk fars. Jag sympatiserar inte med ordningsvakten heller ifall det är det ville få ur mig.
Jag är bara less på den här nya kulturen där narcissister ska filma när de tjafsar och bråkar eller blir utsatta så de kan leka offer sen. Många svenskar beter sig så här också. Det är deprimerande. Har nästan ingenting med judar och muslimer i sak att göra. Människor är bara så här äckliga socialt och mentalt nuförtiden i allmänhet.
Att filma någon skadar ingen människa, djur eller insekt eller natur. Att ta till våld som ordningsvakt mot den som filmar, är inte att skapa ordning, vem är det muslimblatten vaktar egentligen? Vem hjälpte han? Vad hade han för anledning att bruka VÅLD mot en fredlig person?
Nej men det spelar ingen roll. Du är naturligtvis på den våldsamma sionistiska omskurna muslimens sida emot den fredliga omskurna judeokristna amerikanaren. Jag tycker Sverige förtjänar dessa kulturkrockar, det är väldigt roligt för oss som inte längre bor i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Vakten säger att han är avvisad från området, om OV har rätt att göra det är väl det viktiga här. Jobbig jävla jänkare för övrigt.
Muslimblatten säger till amerikanaren att han är avvisad från området, är det muslimerna som styr över svenska områden nu? Ja, det är väldigt roligt, amerikanaren trodde att muslimerna inte hade kontroll över festen där blondinerna fester och har roligt, amerikanaren fick inte komma in och ha roligt med svenska blondiner på festen eftersom muslimen bestämmer det i sina jumpadojjor.