2026-09-05, 09:07
Medlem
ollepolle90s avatar
Jag tittade på tv o reklamen började, jag försvann i min egen värld, som man brukar göra när reklam poppar upp, men sen hörde jag något som slet mig ur min egna bubbla.

Det var reklam för Hotels.com o sloganen var "för vi heter ju det"

Alltså VA!?
No shit att ni heter så! Den kan appliceras på vilken jävla firma eller produkt som existerar i hela världen!
Jag fattar att det är ett (uselt) försök till en svensk version på deras engelska its in the name men... FÖR VI HETER JU DET?
Vad i helvete? Finns det på riktigt ett praktmongo som går runt i vårt samhälle, som har fått BETALT för att "komma på" denna slogan? Tidigare har jag alltid jämfört mellan booking o hotels.com när man letar efter hotell, men nu... kan ej med värdighet boka hotell på hotels.com någonsin igen

Har ni hört en värre slogan än Hotels.com?
Senast redigerad av ollepolle90 2026-09-05 kl. 09:49.
Citera
2026-09-05, 09:23
Medlem
Crabbofixs avatar
Ho'tels.com - Bring da ho's
Citera
2026-09-05, 09:53
Medlem
S.O.Stolps avatar
Det är ju en kanske mindre lyckad försvenskning av deras slogan ""hotels.com is exactly what it sounds like. Its all in the name"

Till skillnad från orden headphones, catfish och fishfingers

Sen kan man ändå hävda att reklamen är bra eftersom dom lyckades nå fram och slita dig ur din bubbla
Citera
2026-09-05, 10:19
Medlem
sanningenskrigare2s avatar
Sexanrösten säger: "hej jag är Belly boy".
Men så står det "Bell boy" i copyn.

Jag blev rätt så besviken. Jag vill ha en maskot för hotell som heter belly boy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in