2026-09-08, 09:08
Medlem
Citat:
Och du kan ge dig fan på att vad du än går med för besvär till läkaren i framtiden så kommer de relatera det till ditt så kallade missbruk,

Det är en bra poäng som jag kan känna igen hos människor, går i samma gamla spår 🙂
Citera
2026-09-08, 09:10
Medlem
nej, tyvärr inte
Citera
2026-09-08, 09:41
Medlem
Jag har varit ärlig en gång, kommer inte hända igen. Beror troligen delvis på att i Sverige är du en missbrukare om du tar en joppe till helgen...

Gällande eprc så kommer det ta lång tid innan vi ser deras resultat implenterade i vården, om dom ens går igenom. Ingram själv säger ju att han ser det som ett projekt över decennier.
Citera
2026-09-08, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villnihaflum
Gällande eprc så kommer det ta lång tid innan vi ser deras resultat implenterade i vården, om dom ens går igenom. Ingram själv säger ju att han ser det som ett projekt över decennier.

Ja, och det är inte bara Ingram som styr projektet vilket han varit tydlig med, då han får mycket uppmärksamhet för.. Sin nyckelroll antar jag. Det är en kollektiv konst det här med samarbete som jag också försöker mig på ☺️
Citera
2026-09-08, 12:00
Medlem
En tydlig majoritet av nej-sägare, men tack för er som säger ja 🙂

Är vår värld sådan att man måste sluta på korset? Visst har jag haft totalt upplösande, överväldigande upplevelser på psykedelia och även under psykos pga sömnproblem (troligen genetiskt). psykos.webnode.se

Men jag är tacksam för den ”tid på jorden” då man blir omhändertagen och får vila i sin jordnära kropp.
Citera
2026-09-08, 12:14
Medlem
zombie-nations avatar
Jag skulle bara säga det ifall drogerna relaterar till sjukdomen.

Jag har ingen lust att sabba all möjlighet till smärtlindring för att jag haft ett kortare missbruk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in