2026-09-04, 22:19
Medlem
INGSOCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Du hjälper dem i och med att du röstar på Afs. Afs kommer inte in i riksdagen, du bör rösta på SD, KD, M eller L för att förhindra denna skit.
Jimmy sa väl att det är helt ok enligt honom att etniska svenskar blir minoritet?

Vem ska man då rösta för om man inte vill det?
Högerblocket idag jobbar åt de rika kapitalisterna som bara bryr sig om siffror, inte folk. Därför har de inga problem med att ta in så mycket invandrare som möjligt om det ger dem större vinster.

AFS är iaf starkt motsatt till detta än så länge.
Inte för att jag tror vi kommer rösta oss ur detta, men ändå.
Citera
2026-09-04, 22:27
Medlem
Amsvartners avatar
Mp tillför lika mycket som Livets Ord eller valfri sekt.
Citera
2026-09-04, 22:30
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Bra val. Jag förstår inte hur du som anti-islam stödjer Kasselstrand som vurmar för Iran och Hamas.

Kasselstrand vurmar inte för Iran och Hamas. Varför sprider du lögner? Kasselstrand vill däremot inte att vi ska fortsätta sponsra Israels och USAs krig i Mellanöstern eftersom det leder till fler flyktingströmmar mot Europa.
Citera
2026-09-04, 22:32
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Jag har inte röstat än så det är inte för sent för att ändra mig .

Tänkte rösta på SD. Kasselstrand tappade mig när han nämnde han vill sammarbeta med Ryssland.

Jimmie Åkesson har ju sagt att han inte har något emot ifall etniska svenskar helt ersätts av araber och negrer. Är Rysslandsfrågan en viktigare fråga för dig än det?
Citera
2026-09-04, 23:01
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Kasselstrand vurmar inte för Iran och Hamas. Varför sprider du lögner? Kasselstrand vill däremot inte att vi ska fortsätta sponsra Israels och USAs krig i Mellanöstern eftersom det leder till fler flyktingströmmar mot Europa.

Du kämpar i motvind. Vad gör du den 14 september när Afs gjort ännu ett fiaskoval?
Citera
2026-09-04, 23:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Du kämpar i motvind. Vad gör du den 14 september när Afs gjort ännu ett fiaskoval?

De fïck 1% i Nordisk Opinions julimätning och går därmed om Nyans som största partiet utanför riksdagen. Skulle det resultatet stå sig så får de dessutom gratis valsedlar till nästa val.

Frågan är vad du gör när svenskarna är minoritet i sitt eget land och Jimmie Åkesson tycker att det är helt ok.
Citera
2026-09-04, 23:21
Medlem
Fast vad har det med miljön att göra . Det kanske det är när jag tänker efter lite fint folk runt omkring är ju faktiskt miljön.
Det är bara jag som tänker utsläpp kanske
Citera
2026-09-05, 11:54
Medlem
Wajis avatar
Fängelse är fullt av flyktingar.
Arbetsförmedlingen kryllar det av arbetslösa invandrare.
Försäkringskassan så överpresterar bidragsboskspen av bidrag

Ska vi ta emot fler ?

Bara en idiot och sjuk människa säger ja.
Citera
2026-09-05, 16:48
Medlem
a-mortals avatar
MP orkar inte ta hand om klimatet så de vill öka utsläppen genom ökad invandring.
MPs grundvärderingar är inkommensurabla, dvs de går inte egentligen att kombinera miljö och jämlikhet.
Citera
2026-09-05, 16:58
Medlem
Mp vill folkutbyta hela Sverige. Snart bara somalier kvar som tuggar khat samt afghaner som sätter på getter.

Men svenska kvinnor älskar ju detta. Miljön och klimatet är så viktigt så det är viktigt att vi tar hit 500 000 invandrare till på en mandatperiod. Bra för klimatet när somalier ska släppa ut lika mycket som svenskar gör istället för att stanna i sina hemländer.

Kommer inte symptisera med vänsterkvinnor när islamisterna tar över och tvingar dem bära slöja samt att de blir en mans ägodel. Ska hånskratta åt dem tillsammans med Abdul
Citera
2026-09-05, 17:04
Medlem
Var det inte en miljötaliban som kunde tänka sig att avskaffa demokratin för klimatets skull.

Riktigt farligt parti
Citera
2026-09-05, 17:48
Medlem
Run3s avatar
MP är ju invandrarpartiet och många invandrare röstar på dem. Så det är ju logiskt att de vill importera mer röstboskap.

Det som är märkligt är varför Tidö tagit in ytterligare 300 000 invandrare och gett bort 200 000 medborgarskap under sin mandatperiod. Det gynnar ju bara vänstern och förstör Sverige ännu mer. Klantigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in