2026-09-07, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Är så jag tolkat det genom tråden egentligen. Det som nämndes var elevhälsan och vaktmästeriet. Men känns som att det ligger tyngre fokus på vaktmästeriet i tråden. Så antar att det är så. Hon har legat med en vaktmästare. Och antalet personer det kan vara skulle vara lätträknade.

Ja det är det som är så konstigt, det verkar flyttas fokus från ämnet så fort man får chansen. En snabb googling på vederbörande så finns det fler enheter under henne. Varför nämns inte dessa. Skvaller på skolgårdar brukar som du säger inte vara något revolutionerande. Känns mer som pajkastning. Hoppas alla sitter under rätt befattning/lönesättningar. Sånt kan ju annars komma fram
Citera
2026-09-07, 12:11
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarkubb
Ja det är det som är så konstigt, det verkar flyttas fokus från ämnet så fort man får chansen. En snabb googling på vederbörande så finns det fler enheter under henne. Varför nämns inte dessa. Skvaller på skolgårdar brukar som du säger inte vara något revolutionerande. Känns mer som pajkastning. Hoppas alla sitter under rätt befattning/lönesättningar. Sånt kan ju annars komma fram

Ja, det behövs en förklaring i klarspråk här. För att undvika missförstånd och att fel personer blir utpekade. För den risken är nog nära nu när det inte är helt tydligt vad som egentligen avses och varför inte andra enheter är inkluderade. Flen är litet, vore oerhört synd om fel personer pekas ut. Om det inte redan har skett, och det har det säkert. Vara en tidsfråga innan det kommer ut här i tråden också. Men då ska det vara rätt personer som outas..

Man kan verkligen undra varför det ska snackas så mycket på rasterna istället för att göra något med den info man nu besitter. Vad ska bli bättre i skolvärlden om man inte använder den info man nu har, och om man nu vill att alla skyldiga ska sättas dit istället för att bara en blir utpekad och straffad/belönad... Är det inte bättre att de som besitter info gör en anmälan för vad de nu känner till? Annars fortsätter ju bara bottenskrapsfolket vara kvar och inget blir till det bättre...
Citera
2026-09-07, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canonica
Verkar vara en otroligt avvikande person den chefen.
Tror du är mer avikande faktsikt , även om personen verkar vara den mest ruttna personen i världen.
Citera
2026-09-07, 12:23
Medlem
Citat:
Ja, det behövs en förklaring i klarspråk här. För att undvika missförstånd och att fel personer blir utpekade. För den risken är nog nära nu när det inte är helt tydligt vad som egentligen avses och varför inte andra enheter är inkluderade. Flen är litet, vore oerhört synd om fel personer pekas ut. Om det inte redan har skett, och det har det säkert. Vara en tidsfråga innan det kommer ut här i tråden också. Men då ska det vara rätt personer som outas..

Man kan verkligen undra varför det ska snackas så mycket på rasterna istället för att göra något med den info man nu besitter. Vad ska bli bättre i skolvärlden om man inte använder den info man nu har, och om man nu vill att alla skyldiga ska sättas dit istället för att bara en blir utpekad och straffad/belönad... Är det inte bättre att de som besitter info gör en anmälan för vad de nu känner till? Annars fortsätter ju bara bottenskrapsfolket vara kvar och inget blir till det bättre...

Snack och ryktesspridning på raster har alltid skett genom årtionden. Oftast av personer som inte tjänar på att fler uppgifter kommer fram. Och sedan gömma sig bakom ett alias som tillhör en skola för barn rimmar väldigt dåligt. Polis är säkert redan underrättad och kollar IP-adresser.
Citera
2026-09-07, 12:37
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarkubb
Snack och ryktesspridning på raster har alltid skett genom årtionden. Oftast av personer som inte tjänar på att fler uppgifter kommer fram. Och sedan gömma sig bakom ett alias som tillhör en skola för barn rimmar väldigt dåligt. Polis är säkert redan underrättad och kollar IP-adresser.

Intressant att kontot med namnet på skolan ifråga är skapat redan i januari. Men har inga andra inlägg än de som är skrivna i den här tråden... Som att personen bakom bara väntat på att något skulle dyka upp...

Men nja, jag har svårt att se att polis skulle vara intresserade av några lokala troll på Flashback i det här. Förväntar mig att mer kommer fram. Både här inne och i media. Men det stannar nog där som skriverier så länge uppgifter förblir här i tråden och som skvaller på skolgården.
Citera
2026-09-07, 13:50
Medlem
Skvaller och gissningar förkommer alltid, och det är inget konstigt att det här nu har blivit ett samtalsämne här på skolan på rasterna.
Och tyvärr så är Flen en väldigt lite ort.

Citat:
Intressant att kontot med namnet på skolan ifråga är skapat redan i januari. Men har inga andra inlägg än de som är skrivna i den här tråden... Som att personen bakom bara väntat på att något skulle dyka upp...

Men nja, jag har svårt att se att polis skulle vara intresserade av några lokala troll på Flashback i det här. Förväntar mig att mer kommer fram. Både här inne och i media. Men det stannar nog där som skriverier så länge uppgifter förblir här i tråden och som skvaller på skolgården.
Citera
2026-09-07, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorstorm
Viktigt att hon hängs ut med namn och bild, för annars kommer vi se henne som någon jävla förvaltningschef i någon annan jävla kommun om ett år.
Det kommer man ju göra ändå. Att hängas ut på Flashback är inte ett hinder från att få nytt jobb.
Citera
2026-09-07, 16:25
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Jag kan säga att jag har tagit en titt i skolkataloger. Om vi fokuserar på vaktmästare och elevhälsan, som nämnts i tråden... Verkar som att vaktmästare och elevhälsan inte är med på foto nu för tiden... Senast var 3 år sedan. Är väl inte tillräckligt fint att ha med längre... De män som figurerade där för 3 år sen var i alla fall bara 3 stycken... Det var väldigt lätträknat... Vet dock inte om det är samma personer idag eller om de är fler (men en av dem är jag väldigt säker på är kvar)...
Citera
2026-09-07, 16:34
Medlem
Citat:
Jag kan säga att jag har tagit en titt i skolkataloger. Om vi fokuserar på vaktmästare och elevhälsan, som nämnts i tråden... Verkar som att vaktmästare och elevhälsan inte är med på foto nu för tiden... Senast var 3 år sedan. Är väl inte tillräckligt fint att ha med längre... De män som figurerade där för 3 år sen var i alla fall bara 3 stycken... Det var väldigt lätträknat... Vet dock inte om det är samma personer idag eller om de är fler (men en av dem är jag väldigt säker på är kvar)...
Def är väl ingen gissningslek. 🙄
Citera
2026-09-07, 17:42
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpetsmurfen
Def är väl ingen gissningslek. 🙄

Kan man väl... Så länge man håller gissningar och namn för sig själv är det i sin ordning...
Citera
2026-09-07, 22:05
Medlem
Terrorstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Det kommer man ju göra ändå. Att hängas ut på Flashback är inte ett hinder från att få nytt jobb.

Häng ut henne i alla fall. Vad fan, ska alla bara komma undan allt?
Citera
2026-09-08, 02:40
Medlem
Skattebrotts avatar
Löjligt. Förutsatt att han spolar undan all sperma efteråt, och lyckas bända bort spyan, är det verkligen en big deal att coitus och berusning utövas i skollokalen efter att eleverna gått hem?

Ponera att den vilda nattliga festen istället ägt rum i t ex ett skogsparti där skolelever på dagen går till skolan, hade det varit lika illa då eller? Är det som i poltergeist-filmer att minnet av vad som hänt på platsen dröjer sig kvar som en förbannelse, och sedan fastnar som ondske-molekyler på barn när de befinner sig på samma plats?

Jag har idkat coitus samt spelat in porr på Nyföretagarcentrum i Göteborg, samma plats som den muslimska kontoristen använde för att be.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in