2026-09-04, 00:38
Medlem
Tänkte testa detta ikväll tillsammans med några blå , vad tror ni?
Citera
2026-09-04, 01:18
Medlem
Onanikrems avatar
John Belushi dog av skiten. (ingen skådis jag saknar direkt, men han kanske skulle gjort något bra om han inte dött ung)
Grejen är väl att du blir hög och låg, men hjärtat pallar det inte.

Edit. Gör det i närheten av en hjärtstartare.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-09-04 kl. 01:28.
Citera
2026-09-04, 01:59
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NationalTreasure
Tänkte testa detta ikväll tillsammans med några blå , vad tror ni?

Du tycker inte heller jonk & kokain räcker så du behöver lägga till alprozalam med? Dett är dina val och liv men du lär ju ODa riktigt ordentligt om du fortsätter med riktigt dåliga drog combos

Vet inte om du vet om detta. Men kokainet minskar inte en överdos på opiater och i detta fallet heroin. Är något många tror, är så otroligt många som är ute och cyklar när det kommer fram den sanna faktan. "ta en redig Lina tjack om du är orolig är överdos" Ren idioti bara...

Som att försöka peta i någon tjack vid en kraftig överdos på heroin. En gammal myt som jag önskar kan försvinna och att missbrukare läser på ordentligt om man är osäker. Att bara dra en chansning ur hatten kan vara det sista du gör i livet..

Om jag har felbedömt dig så ber jag såklart om ursäkt. Men din tråd säger något helt annat, okunskap och ingen vidare erfarenhet med att blanda droger.

Har du frågor så är du välkommen att skicka ett PM om du behöver råd så du inte dör. Tack för mig!

Mvh YB

Edit: kör du en Speedball så går kokainet ur flera timmar före heroinet, inte alls bra om du ska peta i dig X-antal alprozalam samtidigt som du kör Speedballen. Ökar OD risken ännu mer. Ta en 0.2g tjack istället som åtminstone sitter i under hela heroin ruset och benzon.

Aldrig testat Speedball så kanske gapar för högt här. Personligen skulle jag inte ens testa mot betalning. Älskar att leva mitt liv till 90år gärna..
Senast redigerad av YeahBuddy3000 2026-09-04 kl. 02:08.
Citera
2026-09-04, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Aldrig testat Speedball så kanske gapar för högt här. Personligen skulle jag inte ens testa mot betalning. Älskar att leva mitt liv till 90år gärna..

Feels good, man.

Alltså, det är galet destruktivt, inget snack om saken.
Citera
2026-09-04, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
John Belushi dog av skiten

Räcker väl med bara heroin för att dö? Onödigt att krångla till det.
Citera
Igår, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trmg
Inte för detta gäng:
https://en.wikipedia.org/wiki/Speedball_(drug)#Notable_deaths_attributed_to_spee dball_use
Citera
Igår, 01:02
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Brukade dra någon fattigmansspeedball emellanåt under tiden då jag pundade. OxyNorm och amfetamin. Inte för att apoteksoxikodon är särskilt billigt i Sverige, men ändå. Det kallas väl så.

Det gav en väldigt angenäm skjuts och ett trevligt rus timmarna därpå. Crescendot av The Velvet Undergrounds "Heroin" dånandes samtidigt som man slagit plattan i mattan. Ja, det var tider det.

Eller var det verkligen det? Nja. Tveksamt.
Citera
Igår, 02:28
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trmg
Visst! Men de flesta som dör av H är de som fått för starkt/varit vana vid utspätt eller suttit på torken/kåken, kommer ut oh tror de kan dosera samma som tidigare. De som köper fin kvalité de är vana vid brukar kunna leva rätt länge, typ rockstjärnor och skådisar. Inte Lasse på bänken. Han vet aldrig vad han skjuter i sig.

Speedball är en livsfarlig blandning som lätt tar kål på hjärtat. Någon mer medicinskt kunnig kanske fyller på med mer vetande om varför?
Citera
Igår, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Visst! Men de flesta som dör av H är de som fått för starkt/varit vana vid utspätt eller suttit på torken/kåken, kommer ut oh tror de kan dosera samma som tidigare. De som köper fin kvalité de är vana vid brukar kunna leva rätt länge, typ rockstjärnor och skådisar. Inte Lasse på bänken. Han vet aldrig vad han skjuter i sig.

Speedball är en livsfarlig blandning som lätt tar kål på hjärtat. Någon mer medicinskt kunnig kanske fyller på med mer vetande om varför?

Ja inte undra på. Det krävs ju så jäkla lite för att det ska vara kört. Med fentanyl så blir det ännu värre. Jag tycker inte om någon av dessa pga samma anledning. Omdömet sviktar också ju mer påverkad man blir. Då är det inte bra att ha något i närheten som dödar dig om du tar en hårstråsbredd för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in