Citat:
Ursprungligen postat av
NationalTreasure
Tänkte testa detta ikväll tillsammans med några blå , vad tror ni?
Du tycker inte heller jonk & kokain räcker så du behöver lägga till alprozalam med? Dett är dina val och liv men du lär ju ODa riktigt ordentligt om du fortsätter med riktigt dåliga drog combos
Vet inte om du vet om detta. Men kokainet minskar inte en överdos på opiater och i detta fallet heroin. Är något många tror, är så otroligt många som är ute och cyklar när det kommer fram den sanna faktan. "ta en redig Lina tjack om du är orolig är överdos" Ren idioti bara...
Som att försöka peta i någon tjack vid en kraftig överdos på heroin. En gammal myt som jag önskar kan försvinna och att missbrukare läser på ordentligt om man är osäker. Att bara dra en chansning ur hatten kan vara det sista du gör i livet..
Om jag har felbedömt dig så ber jag såklart om ursäkt. Men din tråd säger något helt annat, okunskap och ingen vidare erfarenhet med att blanda droger.
Har du frågor så är du välkommen att skicka ett PM om du behöver råd så du inte dör. Tack för mig!
Mvh YB
Edit: kör du en Speedball så går kokainet ur flera timmar före heroinet, inte alls bra om du ska peta i dig X-antal alprozalam samtidigt som du kör Speedballen. Ökar OD risken ännu mer. Ta en 0.2g tjack istället som åtminstone sitter i under hela heroin ruset och benzon.
Aldrig testat Speedball så kanske gapar för högt här. Personligen skulle jag inte ens testa mot betalning. Älskar att leva mitt liv till 90år gärna..