2026-09-07, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badkarsunspect
Jag har inte sagt att just den hundägaren brydde sig om sin hund. .

Du har ingen aning om hur gryt ser ut eller vilka risker det innebär för hunden om man börjar gräva.

Däremot vet jag att de jobbade i en vecka med att komma åt den, så jag kan bara anta att de faktiskt brydde sig om den.

Du läser som du tänker - riktigt dåligt.

Varför går du till personangrepp?

Du kommer med ytterligare argument för att dessa hundägare inte bryr sig. Vem bussar en hund på ett gryt om det nu är totalt okänt därinne?
Det kan inte ta en vecka o gräva fram en hund.

Generellt sett så är en jakthund bara ett verktyg som man utan problem skjuter vid minsta problem i lydnad eller något annat.

Detta kommer inte ändra på sig bara för att du kommer med tillmälen mot mig som person.
Citera
2026-09-07, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Varför går du till personangrepp?

Du kommer med ytterligare argument för att dessa hundägare inte bryr sig. Vem bussar en hund på ett gryt om det nu är totalt okänt därinne?
Det kan inte ta en vecka o gräva fram en hund.

Generellt sett så är en jakthund bara ett verktyg som man utan problem skjuter vid minsta problem i lydnad eller något annat.

Detta kommer inte ändra på sig bara för att du kommer med tillmälen mot mig som person.

Har du någonsin övervägt att inte ha bestämda åsikter om ämnen du helt saknar kunskap i? Du verkar mest vilja se din inläggsräknare växa.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in