2026-09-04, 08:57
Medlem
Bogandoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Såklart MSM släpper detta precis innan valet, de satt säkert med "scoopet" i veckor/månader, men valde nu..... Uppenbart

Nu vet jag inte hur hon vurmat för Ryssland, men i vilket fall behöver ju Sverige som stat samt MSM nyansera bilden va hela Ukraina-Ryssland-konflikten. Det är ju ren Ukraina-propaganda för det mesta...men ett mynt har som bekant två sidor
Tycker det är lustigt sånt där. Valpåverkan är ju ett jättekänsligt ämne som alla menar är oacceptabelt, men när media helt uppenbart sitter på scoop som de medvetet fördröjer för att släppa just när det kan påverka valet som mest så är det tydligen inget problem, trots att det kan ha markant effekt på valet?
När är valpåverkan ok och när är det inte ok? Verkar ju inte finns någon logik bakom det där.
Citera
2026-09-04, 09:06
Medlem
Bassplays avatar
Expo är ingen pålitlig källa. Dom är vänsterextrema fascister som kartlägger högern och trakasserar dom.
Citera
2026-09-04, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Och du är en terrorist som sympatisörer med avrättning utav civila barnfamiljer och civila på konserter. Punkt.

Grattis.

Ironin du kallar SD för WT när det är oftast WT och andra terrorister på palestinademonstrationerna och på motdemonstrationena skrikandes ”inga rasister på våra gator” i regnbågsfärgade hår och jeansjackor med ”peace” tecknet på :lol:

Inga terrorister på våra gator!

Onykter???

Är jag terrorist då jag är vit men inte hatar invandrare eller röstar SD?
Citera
2026-09-04, 09:09
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plattmask
Onykter???

Ja, du är en terrorist som kallar SD för rasister och nazister.

Du är en vänsterkramare kolla upp vilka ditt parti sammarbetar och sympatiserar med så förstår du varför.

V tex mordhotar judar, i ren nazistanda.
Lorena Delgado Varas, Abdi Omari Mohamed mfl.
Senast redigerad av Jon10 2026-09-04 kl. 09:12.
Citera
2026-09-04, 09:10
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Expo är ingen pålitlig källa. Dom är vänsterextrema fascister som kartlägger högern och trakasserar dom.

Expo och SVT är utav samma mynt.

De båda är vänsterextrema och sprider propaganda.
Citera
2026-09-04, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plattmask
Onykter???

Nä du är bara hatad för att du är vit.
Citera
2026-09-04, 09:14
Medlem
De har garanterat känt till det här i flera månader men väljer att vänta till dagar innan valet.

Expo och mainstream media är verkligen sjukt desperata 😂😂

Så länge partiet som helhet inte stöttar Ryssland så kunde jag inte bry mig mindre om dessa patetiska avslöjanden.
Citera
2026-09-04, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Många ord, lite substans. Du menar alltså att det existerar islamister men inte ryssextremister i Sverige? Ok....

Lär dig läsa och tänka?

Jag förnekar inte existensen av ryssextremister. Jag efterfrågar politisk kausalitet och faktisk effekt, inte fler etiketter...

På tal om etiketter, du introducerar en helt ny term: "ryssextremister".

Varför gör du det? Vad är skillnaden mellan "ryssvän" och "ryssextremist"?

Det är precis den typen av elementär argumentationslogik som egentligen borde vara ett krav för att få rösta...
Citera
2026-09-04, 09:17
Medlem
Några idioter tror nog fortfarande på Expo, men inga med högt IQ.

Och idioterna som tror på det röstar nästan uteslutande vänster oavsett.
Citera
2026-09-04, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissPerfectionist
De har garanterat känt till det här i flera månader men väljer att vänta till dagar innan valet.

Expo och mainstream media är verkligen sjukt desperata 😂😂

Så länge partiet som helhet inte stöttar Ryssland så kunde jag inte bry mig mindre om dessa patetiska avslöjanden.

Även i ett super extremt hypotetiskt scenario skulle jag personligen hellre vilja bo i ett Ryskt Sverige än ett Islamskt Sverige.
Citera
2026-09-04, 09:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
De som gapar om att SD skulle vara rasister.

V hyllar Hamas, mordhotar judar och minderåriga och S sammarbetar med muslimska brödraskapet som har terroristkopplingar.

Det är fullt berättigat att kalla dem terrorister om de kallar SD för rasister.
Frihetskämpar
Citera
2026-09-04, 09:20
Medlem
SmartSkalles avatar
Finns ingen som bryr sig om vad de vänsterextrema terror-älskarna i EXPO hittar på...de älskar Hamas och Islam och hatar Judar.
Ut med packet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in