2026-09-03, 15:21
Bannlyst
Sverige har aldrig varit lugnare! Det är så lugnt överallt ni faller för propaganda från Nazister.
Det aldrig något bråk det är hur lugnt som hälst
2026-09-03, 15:24
Medlem
Du har så jävla rätt
2026-09-03, 15:28
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
För lugnt!

Benåda lite random pack från anstalterna nu
2026-09-03, 15:30
Medlem
halaltarzans avatar
Som gammal gubbjävel som bara är ute under dag- och kvällstid, och i princip bara i Sthlms innerstad kan jag hålla med. Dock tror jag inte att det är lika lugnt i de s.k. socioekonomiskt utsatta områdena.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-09-03 kl. 15:39.
2026-09-03, 15:31
Medlem
SMART4SSs avatar
Exakt, Sverige har aldrig tidigare i historien skådat finare fungerande och mer välmående tider!
Sverige är ett land som mår väldigt bra år 2026
2026-09-03, 15:31
Medlem
VoktorDodkas avatar
Och det är vi tacksamma för, varmt tack Tidö för att ni rensat upp i kaoset hatvänstern har orsakat Sverige.
2026-09-03, 15:36
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Som gammal gubbjävel som bara är ute under dag- och kvällstid, och i princip bara i Sthlms innerstad kan jag hålla med. Dock tror jag inte att det är lika lugnt i de s.k. socioekonomiskt utsatta områdena där folk är fattiga, trångbodda och desperata.

Ja här på söder är det hur lungt som helst.
Polisen och knarklangarna har delat upp byn så bara alla håller sej i sina
egna kvarter så är det lungt.

Vill du köpa knark eller tabletter så har du öppen gårdsförsäljning runt Maria Pol,
150 meter från Polisstationen där snuten dricker kaffe och äter munkar från ICA Aptiten.
2026-09-03, 15:40
Bannlyst
Citat:
Som gammal gubbjävel som bara är ute under dag- och kvällstid, och i princip bara i Sthlms innerstad kan jag hålla med. Dock tror jag inte att det är lika lugnt i de s.k. socioekonomiskt utsatta områdena där folk är fattiga och desperata.
hur kan du veta det alla medier vill ha click och dom ska läsa det ena sjukaste och allt möjligt dom vill ha kaoz men det kanske inte är så vart jag bor är det helt lugnt.

Nazisterna sprider propaganda att det är kaoz överallt själv kan man inte verifiera detta nyheterna. Det är ju hur lugnt som helst. Dom manipulerar dig genom din telefon för att jag röster eller sprida hat.

Det visade SVT granskning av sociala konton dom som bodde på landet fick skit mycket kaoz nyheter.

Lita inte på någon nyheter det är bara manipulation
2026-09-03, 15:45
Medlem
Citat:
Som gammal gubbjävel som bara är ute under dag- och kvällstid, och i princip bara i Sthlms innerstad kan jag hålla med. Dock tror jag inte att det är lika lugnt i de s.k. socioekonomiskt utsatta områdena.
Det är faktiskt väldigt lugnt där också. Du borde ta en kväll och besöka de områdena din innerstadsråtta.
2026-09-03, 15:50
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aSURKOM
hur kan du veta det alla medier vill ha click och dom ska läsa det ena sjukaste och allt möjligt dom vill ha kaoz men det kanske inte är så vart jag bor är det helt lugnt.

Nazisterna sprider propaganda att det är kaoz överallt själv kan man inte verifiera detta nyheterna. Det är ju hur lugnt som helst. Dom manipulerar dig genom din telefon för att jag röster eller sprida hat.

Det visade SVT granskning av sociala konton dom som bodde på landet fick skit mycket kaoz nyheter.

Lita inte på någon nyheter det är bara manipulation

Tack för att du talar om hur det funkar bryschan, ett tag trodde jag att alla de där dödsskjutningarna var på riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Det är faktiskt väldigt lugnt där också. Du borde ta en kväll och besöka de områdena din innerstadsråtta.

Uppvuxen i söderförort serru, och numera håller jag mig gärna därifrån.
2026-09-03, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aSURKOM
Sverige har aldrig varit lugnare! Det är så lugnt överallt ni faller för propaganda från Nazister.
Det aldrig något bråk det är hur lugnt som hälst

Beror väl på vem man stöter på.
Samtliga i Sverige är ju inte snälla, direkt.
2026-09-03, 16:51
Avslutad
Lugnets tid är kommen! Ack ack ack den som är ett adhd damp barn och vill se på blod!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in